Jump to content
Sign in to follow this  
Adr3k

Błąd 28653 - Układ czynnika redukującego; zespół 1

Recommended Posts

Witam jak w temacie co to mogło się stać ew ja to naprawić poniżej log z vcds

Sobota,12,Wrzesień,2020,15:37:37:00009
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 19.6.1.0
Wersja danych: 20190811 DS308.0
www.vcds.pl


VIN: WVWZZZ3CZGE190240   Numer rejestracyjny: SC7078W
Przebieg: 303000   Numer naprawy: 001

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 01: Silnik       Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu: 04L 906 026 FN    HW: 04L 907 309 M
  Komponent i/lub wersja: R4 2.0l TDI   H23 2011
           Kodowanie: 011D0032047405083000
           Kod serwisu: WSC 05311 115 00303
              Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026FN 004002 (VW48)
                       ROD: EV_ECM20TDI01104L906026FM_004_VW48.rod
                      VCID: 7BFFAA2EF2E56997CC-802E
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

4985 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11) 
          P0672 00 [237] - usterka elektryczna w obwodzie
          MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 204153 km
                    Data: 2020.09.06
                    Czas: 11:09:59

                    Prędkość obrotowa silnika: 760.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 69.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 17 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 12.100 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bits 0-7: 146
                    Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bits 0-7: 148
                    Elektryczny dogrzewacz: sterowanie przekaźnika-Bits 0-7: 0
                    Czas rozgrzewania świec żarowych: 1000 ms
                    Status rozgrzewania świec żarowych-Bits 0-7: 0
                    Status rozgrzewania świec żarowych-Bits 0-7: 176
                    Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bits 0-7: 0
                    Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bits 0-7: 2
                    Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bits 0-7: 0
                    Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bits 0-7: 1
                    Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 15.0 °C

28653 - Układ czynnika redukującego; zespół 1 
          P204F 00 [101] - wadliwy
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 204140 km
                    Data: 2020.09.01
                    Czas: 16:09:27

                    Prędkość obrotowa silnika: 1225.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
                    Prędkość pojazdu: 73 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 91 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.720 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Masa powietrza na mierniku masy powietrza 1: 8.0 kg/h
                    Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 11.5 °C
                    Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.98 %
                    Nastawnik klapy spalin 1: rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.34 %
                    Czujnik NOx przed katalizatorem SCR: emisja NOx: 92 ppm
                    Czujnik NOx przed katalizat.SCR: współczynnik korekty offset: 3 ppm
                    Średnia temperatura katalizatora SCR: 321.7 °C


Kody gotowości: 1 1 0 0 0 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: błędy skasowane

 

pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy