Skocz do zawartości
Adr3k

Błąd 28653 - Układ czynnika redukującego; zespół 1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie co to mogło się stać ew ja to naprawić poniżej log z vcds

Sobota,12,Wrzesień,2020,15:37:37:00009
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 19.6.1.0
Wersja danych: 20190811 DS308.0
www.vcds.pl


VIN: WVWZZZ3CZGE190240   Numer rejestracyjny: SC7078W
Przebieg: 303000   Numer naprawy: 001

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 01: Silnik       Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu: 04L 906 026 FN    HW: 04L 907 309 M
  Komponent i/lub wersja: R4 2.0l TDI   H23 2011
           Kodowanie: 011D0032047405083000
           Kod serwisu: WSC 05311 115 00303
              Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026FN 004002 (VW48)
                       ROD: EV_ECM20TDI01104L906026FM_004_VW48.rod
                      VCID: 7BFFAA2EF2E56997CC-802E
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

4985 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11) 
          P0672 00 [237] - usterka elektryczna w obwodzie
          MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 204153 km
                    Data: 2020.09.06
                    Czas: 11:09:59

                    Prędkość obrotowa silnika: 760.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 69.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 17 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 12.100 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bits 0-7: 146
                    Elektryczny dogrzewacz: warunki wyłączania-Bits 0-7: 148
                    Elektryczny dogrzewacz: sterowanie przekaźnika-Bits 0-7: 0
                    Czas rozgrzewania świec żarowych: 1000 ms
                    Status rozgrzewania świec żarowych-Bits 0-7: 0
                    Status rozgrzewania świec żarowych-Bits 0-7: 176
                    Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bits 0-7: 0
                    Cykle rozgrzewania powyżej progu temperatury-Bits 0-7: 2
                    Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bits 0-7: 0
                    Cykle rozgrzewania poniżej progu temperatury-Bits 0-7: 1
                    Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 15.0 °C

28653 - Układ czynnika redukującego; zespół 1 
          P204F 00 [101] - wadliwy
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 204140 km
                    Data: 2020.09.01
                    Czas: 16:09:27

                    Prędkość obrotowa silnika: 1225.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
                    Prędkość pojazdu: 73 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 91 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.720 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Masa powietrza na mierniku masy powietrza 1: 8.0 kg/h
                    Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 11.5 °C
                    Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.98 %
                    Nastawnik klapy spalin 1: rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.34 %
                    Czujnik NOx przed katalizatorem SCR: emisja NOx: 92 ppm
                    Czujnik NOx przed katalizat.SCR: współczynnik korekty offset: 3 ppm
                    Średnia temperatura katalizatora SCR: 321.7 °C


Kody gotowości: 1 1 0 0 0 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: błędy skasowane

 

pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności