[email protected] Zgłoś #1 Napisano 6 Września 2020 http://vaglogi.pl/log-002_033_Oy83VTc.html http://vaglogi.pl/log-003_020_BU6wH.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #2 Napisano 6 Września 2020 Czy masz LPG? bardzo ubogo, np źle ustawiony LPG, lub problem z pompa paliwa przepływomierz jest OK czy robiłeś coś ze świecami, cewkami, albo były błędy czujnika spalania stukowego ? przydały by sie logi turbiny z grupy 115 + 118 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #3 Napisano 6 Września 2020 Nie ma LPG, wywalal błąd ubogiej mieszanki Mam logi http://vaglogi.pl/log-115_118_9ZbqeA.html Mechanik mówił że cewki ok bo sprawdzał i podmieniał, świece też ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #4 Napisano 6 Września 2020 (edytowane) Powiedział że na 90% sonda, podmienił na uzywana i nadal to samo tylko nie mam pewności że był to org boscha. Samochód tak do 2.5tys obr muli później dostaje kopa Edytowane 6 Września 2020 przez [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kevin27 Zgłoś #5 Napisano 6 Września 2020 czy wywala inne błędy ? ta sonda, na której robiłeś powyższe logi trochę działa. Jeżeli sonda nie działa to wystawia ciągle 0. Inna sprawa to czy pasuje do silnika. Oryginalnie była tam z numerem 06B 906 265 D i była produkowana do 01.09.2008r. Po tym czasie należy wykorzystać : BOSCH nr. 1K0 998 262 D / 0 258 007 351. Turbina jest OK, Ładna seria, rzadko spotykana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #6 Napisano 6 Września 2020 (edytowane) Co proponujesz? Mam jeszcze takie logi http://vaglogi.pl/log-030_031_032_EKi1nC.html Turbina ok, przeplywki ok, turbo ok, co może być przyczyną może ta sonda??? Edytowane 6 Września 2020 przez [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #7 Napisano 6 Września 2020 (edytowane) zrób pełne i porządne logi. Przepływomierz zawyża a ubogo. Zrób 002+033 kasując wczesniej błędy, zerując korekty 003+020 115+11. Daj też 002+033 ze zwykłej jazdy. Edytowane 6 Września 2020 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #8 Napisano 6 Września 2020 To jutro postaram dać te logi, a błędy były zawsze kasowane tylko koretkt nie robiłem bo szczerze nie wiem jak i nie wiedzialem że trzeba je zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #9 Napisano 8 Września 2020 Kasowanie błędów (nawet jeśli błędów nie ma) zeruje korekty. Tylko nie kasuj 10km przed logiem tylko zaraz przed. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d4wid95 Zgłoś #10 Napisano 15 Września 2020 Na moje to słaba pompa paliwa jest tu przyczyną całego zamieszania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach