ElkAks77 Zgłoś #1 Napisano 1 Września 2020 Witam wszystkich klubowiczów, Przeszukałem różne źródła, jednak pod definiowanymi tagami nie odnalazłem odpowiedzi czy pomocy w przedmiotowym temacie. Mam problem z tempomatem w B7 (bez ACC), polegający na jego rozkalibrowaniu. Co to oznacza? Około 2 tygodnie temu podczas podróży z prędkością około 80 km/h, włączyłem tempomat, aby nie deptać podłogi. Do momentu wystąpienia problemu, tempomat współracował ze skrzynią DSG6, bez problemu, czyli na 80km/h włączony był D6. Od momentu wystąpienia problemu przy tej prędkości skrzynia uporczywie redukuje do D4, na płaskiej drodze, bez wzniesień. Spróbowałem zwiększyć prędkość do 90, a nawet 100km/h, początkowo ustawia D5, nawet D6, ale po chwili redukuje na D4. Diagnostyka nie wykazuje żadnych kodów błędów, stąd nie umieszczam listingu. Proszę szacowne grono klubowiczów o pomoc w rozwiązaniu problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirz_pawlak Zgłoś #2 Napisano 2 Września 2020 A może chce wypalić DPF stąd trzyma auto na wyższych obrotach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1961 Zgłoś #3 Napisano 2 Września 2020 Może coś blokuje w sensie koła , hamulec , skrzynia i sterownik potrzebuje wyższego momentu obrotowego ,mocy żeby pokonać te opory ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ElkAks77 Zgłoś #4 Napisano 2 Września 2020 (edytowane) kazmirz_pawlak mogłoby tak być, lecz to dzieje się non stop od momentu zaistnienia, wcześniej nie było takich "szopek" zibi1961 to muszę sprawdzić organoleptycznie, sprawdzę spalanie oraz temperaturkę na obręczach po przejechaniu jakiegoś większego odcinka A czy może to być połączone z np. błędami czujnika temęperatury paliwa G81? Troche odległe myślowo ... Edytowane 2 Września 2020 przez ElkAks77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach