Skocz do zawartości
ajkc

Różnice w oznaczaniu czujników doładowania Turbo

Rekomendowane odpowiedzi

Doszedłem do wniosku że powinienem wymienić czujnik ciśnienia doładowania turbiny samochód szarpał przy ruszaniu szczególnie w korkach i przy rozgrzanym silniku. Mój orginalny to  038 906 051 C jednak sprzedawcy wciskają mi części z  inną końcówką  np.B ,  F albo nawet z innymi numerami (wszystkie wyglądają tak samo) twierdząc między innymi że to  stara  wersja i nie  jest produkowana a te są nowe i pasują "ludzie kupują i nikt nie narzekał". Może ktoś z was wie czym to wszystko się różni i jaka jest prawda co właściwie najlepiej wybrać.Zastosowałem 038 906 051 B sprzęgło przestało szarpać przy ruszaniu i w korkach, nawet mniej dymi ale mam wrażenie że przy starcie jest trochę bardziej "mułowaty" pewnie teraz jest inna dawka paliwa ale czy tak powinno być?

pozdrawiam wszystkich

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności