alexsat Zgłoś #1 Napisano 19 Sierpnia 2020 Witam, posiadam taki bład 617735 - Selector Lever Park Position Lock Switch B1162 11 [008] - Short to Ground Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 254 Reset counter: 42 Mileage: 0 km Date: 2000.01.01 Time: 00:00:00 617736 - Selector Lever Park Position Lock Switch B1162 29 [008] - Signal Implausible Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Reset counter: 42 Mileage: 24218 km Date: 2031.14.28 Time: 08:51:55 moduł kiery Address 16: Steering wheel Labels: 3C0-953-569.clb Control Module Part Number: 3C5 953 501 BG HW: 5K0 953 569 T Component and/or Version: LENKS.MODUL 009 0136 Software Coding: 299A270002 Work Shop Code: WSC 05311 115 12345 ASAM Dataset: EV_VW360SteerWheelUDS A03004 (VW46) ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod VCID: 6BD448A38243D5192C-803E nie moge odpalić auta,gdyż nie widzi pozycji P na DSG o co kaman? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 19 Sierpnia 2020 Spróbuj ustawić w pozycji N. Jeśli zobaczy to odpali A na przyszłość to najpierw lewarek w pozycję P a dopiero potem gasić silnik (to już tak na przyszłość jak naprawisz usterkę). No i szukaj nowego wybieraka, bo na 99% to jedyna droga do pozbycia się problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #3 Napisano 19 Sierpnia 2020 zamontowałem ten microswitch na kasetę od lewarka i też lipa,na wejściu do kasety jest ok.3V,ten stary microswitch całkowicie musiał paść i nie wiem czy nie uszkodził tej płytki co jest w środku tej kasety? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #4 Napisano 19 Sierpnia 2020 Strasznie pechowy ten twój cycek. Weź go dobrze obejrzyj czy on się czasem w usa nie uczył pływać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #5 Napisano 19 Sierpnia 2020 teraz powróciłem do oryginalnego podłączenia,czyli odłączyłem ten microswitch,i napięcie też jest takie samo więc coś nie halo z zasilaniem,a pająk od kiery może być za to odpowiedzialny?bezpieczniki posprawdzałem i są ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #6 Napisano 19 Sierpnia 2020 Tak jak napisałem 99% przypadków spowodowana była defektem wybieraka. Jeśli coś w okolicach kierownicy, to prędzej blokada niż pająk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #7 Napisano 22 Sierpnia 2020 (edytowane) wybierak podmieniony,kupiłem używkę ,zamontowany,auto odpala za każdym razem dopóki nie przełącze dźwigni,jak przełącze to wywala błąd: Address 01: Engine Labels: 06J-907-115-CBF.clb Control Module Part Number: 06J 906 027 AC HW: 06J 907 309 B Component and/or Version: MED17.5.2 03 6452 Software Coding: 040401081C070160 Work Shop Code: WSC 00001 123 12345 VCID: 6CD64BBF4F4DD22125-8038 1 Fault Found: 002129 - Park/Neutral Switch Input Circuit P0851 - 000 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: dodam jeszcze,że jak tylko na chwile zdejmę klemę z aku to pali,albo jak skasuje błąd,w innym przypadku nie chce zapalić dzisiaj podmieniłem stacyjkę,zapalił dwa razy i lipa nie chce odpalić,ale teraz po podmiance stacyjki nie ma już tego błedu,w ogóle nie ma błedów nigdzie w żadnym ze sterowników auto odpala tylko po wykasowaniu błędu ze sterownika silnika P0851,i nie pojawia się do momentu kiedy dźwignia jest na P,jeśli przestawię dźwignie na R lub D,S wyrzuca ten błąd i dpalić auto to loteria ,trzeba znowu kasować błąd,jak odpali jest już ok ,wszystko pracuje git,w sterowniku DSG nie ma błędów żadnych dzisiaj dobrałem się do rozrusznika,na pozycji włączony zapłon na automacie rozrusznika jest ok.8V,jak wciskam kluczyk by odpalić jest tak samo,jaki przekaźnik steruje rozrusznikiem?czy to napięcie jest dobre? czy powinno być 12V? Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez alexsat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #8 Napisano 28 Sierpnia 2020 14 minut temu, alexsat napisał: jaki przekaźnik steruje rozrusznikiem? J682 - pierwszy od prawej przy Bordnetz. Napięcie powinno być ~12V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #9 Napisano 28 Sierpnia 2020 tj.jest ten przekaźnik 460(1K0951253A) zamieniłem miejscami i lipa co może powodować spadek napięcia poniżej 12V oprócz tego przekaźnika? cały czas na przewodzie dochodzącym na automat rozrusznika jest 8V,ale jak się wyłączy zapłon i wyjmę kluczyk ze stacyjki,to zwierając kablami miernika,przewód od automatu do jakiegokolwiek przewodu plusowego pokazuje napięcie 12V,czyli tak jakby było zwarcie do masy,o co tu chodz?ma ktoś jakiś pomysł? napięcie jakie dochodzi do wybieraka DSG zmiany biegów jest 3V ,co zasila wybierak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #10 Napisano 30 Sierpnia 2020 Koledzy,może ktoś podrzucić schemat elektryczny połączeń rozrusznika do mojego auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #11 Napisano 1 Września 2020 W dniu 30.08.2020 o 20:15, alexsat napisał: schemat elektryczny połączeń rozrusznika Jaki masz kod silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #12 Napisano 1 Września 2020 CBFA 2.0 tsi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #13 Napisano 1 Września 2020 (edytowane) Jeszcze jakbys dodal czy z ss czy bez ? Silnik 2.0 TSI CBFA CC Nr.63 - 11.2009.pdf Silnik 2.0 TSI CBFA SS CC Nr.84 - 11.2010.pdf Edytowane 1 Września 2020 przez comingsoon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #14 Napisano 1 Września 2020 Dzieki za schematy Koledzy pomóżcie z tym błędem vcds P 0851 switch Park/Neutral sygnał za niski zwarcie do masy nie mogę auta odpalić przez to,sterownik silnika blokuje rozrusznik przez ten błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #15 Napisano 2 Września 2020 (edytowane) Hmm a to nie bedzie cos od skrzyni dsg masz? Mi sie wydaje ze moze ona blokuje rozrusznik bo zle widzi polozenie. Ten przekaznik od rozrusznika nie jest czasami sterowany ze skrzyni ? Edytowane 2 Września 2020 przez comingsoon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #16 Napisano 2 Września 2020 Tak jest sterowany skrzynia tylko w sterowniku skrzyni brak jakich kolejek błędów to jest dziwne a jak auto odpali to skrzynia chodzi bardzo dobrze Kogo polecacie do mechatroniki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #17 Napisano 4 Września 2020 @ryger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #18 Napisano 8 Września 2020 Koledzy, auto zaprowadziłem do elektryka ,który poprzeglądał wszystkie tematy i stwierdził,że spalił się jakiś tranzystor czy tyrystor w sterowniku blokady kierownicy i oznajmił,że to naprawi i auto do odbioru,więc ok,pojechałem zabrałem ,zapaliłem i dojechałem do domu 100km,nigdzie się nie zatrzymując,wjechałem do garażu,myslę podłącze kompa bo nie działała mi kamera cofania po jego robocie,myslę co jest grane,więc podłączam kompa a w GW 7N0 zamiast w kodowaniu pojazdu Other mam odchaczone car coupe i stąd błąd w kamerze o opragromowaniu,więc odfajczyłem Other i kamerka gra,więc wszedłem w sterownik silnika by zobaczyć błędy i bach znowu ten błąd P0851 switch Park/Neutral sygnał za niski zwarcie do masy,ręce opadły wkładam kluczyk chce zapalić i znowu to samo,dzwonie do gościa,a on mówi,że wie o co chodzi,że muszę znowu do niego przyjechać i w ciągu dwóch godzin to ogarnie,ręcę mi opadają,przecież w kolumnie kierownicy nie ma żadnych błedów,kompletnie,ma ktoś jakieś pomysły o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach