kuba12048 Zgłoś #1 Napisano 4 Sierpnia 2020 Witam Pacjent: Audi 1.9 tdi 110 asv Problem polega na notlauf przy 110-130 Problem pojawił się około pół roku temu i ustąpił po podmianie zaworka n75 z a4 ajm. Około tydzień temu problem powrócił. Po zgaszeniu i dopaleniu powraca do normy gdy znowu nie depne do około 110-130 Jedyny błąd jaki pokazuje to 17965 Dotychczas wykonane kroki. -podmieniłem 3 różne zaworki n75 (łącznie z tym od egr) -Ruszałem sztangą gruszki. Ręka jest to niemożliwe (chowa się w całej płaszczyźnie) -wężyki były wymienione pół roku temu, więc nie stawiam na nie, ale możecie podsunąć pomysł jak je sprawdzić żeby znów nie zmieniać -Jeden zaworek poświęcony na eksperymenty z czyszczeniem (dalej to samo) Poniżej logi:http://vaglogi.pl/log-011_003_007_53fYuU.html górne kolumny - brakło miejsca do rozpędzenia się. Dolne kolumny - przeszedł w tryb i od razu odpuściłemhttp://vaglogi.pl/log-011_eNsCoV.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darpola Zgłoś #2 Napisano 5 Sierpnia 2020 Przycina się geometria Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuba12048 Zgłoś #3 Napisano 5 Sierpnia 2020 (edytowane) Co w tym wypadku radzisz zrobić? Czyszczenie pomoże? Dziś zdemontowałem gruszkę i jest w niej mnóstwo rdzy i chodzi dość ciężko. Dźwignia przy turbinie stawia dość duży opór w połowie i słychać taki przeskok. Audi a3 8l 1.9 110km ASV Geometria chodzi w całym zakresie Zaworek N75 podmieniany Nie przechodzi w tryb awaryjny Niedoładowanie na wyższych obrotachhttp://vaglogi.pl/log-011_003_R9C2do.html Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez kuba12048 Nie pisz posta pod postem. Użyj guzika edytuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach