Skocz do zawartości
Hubi14

Demontaż zegarka analogowego.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w temacie, jak się zabrać za demontaż tego analogowego zegarka co jest w konsoli środkowej w kratkach nawiewu. Mój z jakiegoś powodu nie działa, i wypadałoby to ogarnąć :) tak patrzyłem po zdjęciach na necie to widzę, że ma 4 zaczepy ale nie mam pomysłu jak się do nich dostać...

Edytowane przez Hubi14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm, trochę jest ale nie ma tragedii, dzięki za PDF'y. Golfa IV całego rozebrałem to i tu sobie poradzę :D tak patrzę też na YT jak ktoś pokazuje demontaż ramki radia, a widzę po PDF'ach, że to jest ta sama robota, chyba nie będzie trzeba aż tyle rzeczy demontować co piszą..

Edytowane przez Hubi14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie można zobaczyć i skompletować te pdf? Jestem na etapie rozbiórki połowy auta, bardzo by mi pomogły. Np w przypadku zegarka jest tutaj opisane jak wyciągnąć same wloty, ale wcześniej trzeba wyciągnąć np radio, i tego już tu nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem z zegarkiem analogowym w Passat B8. Niestety nie działa i nie świeci się tarcza jakby nie miał zasilania. Czy ktoś może coś doradzić? W B7 był bezpiecznik SC47 do zegarka ale w B8 w opisie bezpieczników nie widzę takiej pozycji. Ewentualnie czy ktoś wie jak go zdemontować? Łatwo od strony drzwi schodzi dekor poniżej zegarka, ale to nie wystarczy aby go wymontować.

Z góry dziękuję za sugestie i pozdrawiam.

ZegarekAnalogowy1.jpg

ZegarekAnalogowy2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Norbert75 napisał:

Witam,

mam problem z zegarkiem analogowym w Passat B8. Niestety nie działa i nie świeci się tarcza jakby nie miał zasilania. Czy ktoś może coś doradzić? W B7 był bezpiecznik SC47 do zegarka ale w B8 w opisie bezpieczników nie widzę takiej pozycji. Ewentualnie czy ktoś wie jak go zdemontować? Łatwo od strony drzwi schodzi dekor poniżej zegarka, ale to nie wystarczy aby go wymontować.

Z góry dziękuję za sugestie i pozdrawiam.

 

Bezpiecznik F7

 

f7.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa, na tym bezpieczniku SC7 jest  też wyświetlacz panelu tylnego klimatyzacji który u mnie działał więc przypuszczałem, że bezpiecznik jest dobry i to zegarek jest spalony. A jak wyjąłem bezpiecznik aby mimo wszystko go sprawdzić to faktycznie był dobry ale po ponownym włożeniu zegarek ruszył, ustawił poprawną godzinę i się podświetlił tak jak powinno być. Więc w skrócie naprawa polegała na wyciągnięciu bezpiecznika i włożeniu. :)

Edytowane przez Norbert75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu zresetowałeś zegarek ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś w tym musiało być, tylko że ja zamiast zacząć od bezpiecznika to po prostu wyciągnąłem zegarek, rozebrałem na części pierwsze, złożyłem podłączyłem i się naprawił :P i przy okazji wyszło, że ktoś przedemną już tam grzebał, bo ramka w koło zegarka pęknięta na dwie części :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coby nie zakładać nowego tematu - czy istnieje jakaś możliwość dołożenia zegarka analogowego do B8FL, tych które już zegarków nie mają? I na dodatek wersja R-Line gdzie dekor ma liniijkę diodową "ambient light"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na ile to prawda, ale ponoć zegarek zlikwidowano z powodu braku wolnej magistrali CAN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, mkpol napisał:

magistrali CAN

chyba LIN? Ale i tak nie chce mi się wierzyć, że z braku zasobów, skoro na takiej magistrali może być do 16 urządzeń podrzędnych, a takich magistral w aucie jest co najmniej kilka.

1 godzinę temu, twinsen napisał:

czy istnieje jakaś możliwość dołożenia zegarka analogowego do B8FL

W B6 się dało zmieniając Gatewaya na nowszy (z B7) albo za pomocą customowego modułu, więc przy odrobinie szczęścia i wysiłku dałoby się to zrobić właściwie w każdym aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności