Jump to content
Bandzior47

Przekaźnik pompy paliwowej 2.0 TDI

Recommended Posts

Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć który przekaźnik i bezpiecznik jest odpowiedzialny za pompę paliwową w 2.0 TDI?

Czy będą występować błędy, gdy zastosuję dodatkowy przekaźnik na zasilaniu pompy, w celu zabezpieczenia przed kradzieży samochodu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie że będą błędy i jeszcze dodatkowo, to i ta zapali bez pompy. Pompa to zły pomysł na blokadę w TDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. Bedę musiał coś innego wykombinować. Pierwotnie to miałem taki plan, podpiąć pod przekaźnik sterowany lokalizatorem GPS, żeby była możliwość unieruchomienia pojazdu przez SMSa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się zastanawiam, jeśli auto by zostało skradzione, to chyba odcięcie zasilania pompy przez SMSa by unieruchomiło samochód po jakimś czasie.  Koszt skasowania błędu był by dużo niższy, niż utrata pojazdu. jeśli się mylę proszę poprawcie mnie. Może ktoś z was ma pomysł jak wpiąć przekaźnik, żeby zdalnie unieruchomić samochód?

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, Bandzior47 napisał:

Tak się zastanawiam, jeśli auto by zostało skradzione, to chyba odcięcie zasilania pompy przez SMSa by unieruchomiło samochód po jakimś czasie.  Koszt skasowania błędu był by dużo niższy, niż utrata pojazdu. jeśli się mylę proszę poprawcie mnie. Może ktoś z was ma pomysł jak wpiąć przekaźnik, żeby zdalnie unieruchomić samochód?

Mini autocasco czyli tylko od kradziezy - zobacz czy to ci sie lepiej nie oplaci niz grzebanie w elektryce auta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pełne autocasco, ale różnie to bywa z wypłatą odszkodowania. Czasami upłynie wiele miesięcy nim wypłacą, zwłaszcza jak pojazd się nie znajdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze kombinujesz, ja w swoim założyłem blokadę mimo ful kasko. Wolę się nie użerać po kradzieży z ubezpieczalnią. Ewentualnie pokryją koszty naprawy zamka, stacyjki, lub innych podzespołów, które złodziej uszkodzi. Podczas próby kradzieży.

Ja miałem prościej, bo blokadę założyłem na rozrusznik. Mam DSG, więc na zapych raczej odpada odpalenie. No i to jest chyba jedyna rzecz która nie wali błędu.

Myślę że jak odłączysz pompę podczas pracy silnika przez smsa to auto nie zgaśnie. W starych bynajniej tak było. B8 nie sprawdzałem. Pod siedzeniem tylnym pewnie jest klapka i dojście do kostki od pompy paliwowej i pływaka poziomu paliwa. Trzeba ją odłączyć w czasie pracy i się okaże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy