Jump to content
bol

Wymiana akumulatora

Recommended Posts

W nowszym modelu, moduł akumulatora jest dostępny jako podsystem Gateway'a 

Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels: 5Q0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 5Q0 907 530 AM    HW: 5Q0 907 530 M
   Component: GW MQB High   212 2265  
   Revision: --------    Serial number: 30091610521617
   Coding: 030300045F087300FB00025A9C0F00010001070000000000000000000000
   Shop #: WSC 05311 115 00073
   ASAM Dataset: EV_GatewConti 013020
   ROD: EV_GatewConti_013.rod
   VCID: 7CA2FE716661DC17737-8028

   Alternator: 

   Multi Function Steering Wheel Control Module: 
   Subsystem 2 - Part No SW: 5G0 959 442 K    HW: 5G0 959 442 K  Labels: 3C8-959-537.CLB
   Component: E221__MFL-DC1  H17 0040 
   Serial number: 29160001867260056381
   Coding: 2FFFFF

   Battery Monitoring Control Module: 
   Subsystem 3 - Part No SW: 5Q0 915 181 J    HW: 5Q0 915 181 J
   Component: J367-BDMConti  H03 1050 
   Serial number: 75410803001610011156

   Analog clock: 
   Subsystem 4 - Part No SW: 3G0 919 204 C    HW: 3G0 919 204 C
   Component: Analoguhr  209 2002 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja głupi nie wiedziałem co to forum Passata i roku temu podjechałem do hurtowni po najtańszy akum do mojego b8 i zwyczajnie go wymieniłem. Świeciła się jakaś kontrolka ale zgasła po jakiejś chwili. Aż podjechałem dzisiaj po pracy do speca od akum żeby go zmierzył/sprawdził i twierdzi że aku jak nowe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę się pod ten temat jako że też zacznę od wymiany akumulatora. Problem: auto zgasło natychmiast po odpaleniu z informacją "usterka silnika serwis!". Nie udało się ponownie odpalić  słabo kręci. Napięcie aku na wyłączonym silniku 12.2. Po kolejnej próbie odpalenia spadło do 11.8. Zamówiłem nowy aku tej samej firmy exide??? I teraz pytanie do Was: czy to możliwe że słaby akumulator jest przyczyną zgaśnięcia auta? Pod komputer podepnę jak nowy aku nie rozwiąże problemu. Dla statystyki: oryginalny aku wytrzymał 10 lat ale w cieplejszym klimacie niż nasz. Od kilku miesięcy już słabo kręcił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. I jeśli możesz to następnym razem podepnij się pod temat w odpowiednim dziale

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, mkpol said:

Nie. I jeśli możesz to następnym razem podepnij się pod temat w odpowiednim dziale

Oczywiście się dostosuję. P.S. Miałeś kolego rację. To był akumulator. Nowy prosto ze sklepu bez żadnego doładowywania 12.54V i rozrusznik kręci jak szalony. Teraz dopiero zdałem sobie sprawę że ten akumulator był słaby już od wielu miesięcy. Więc chyba  dobrze raz na jakiś czas sprawdzać stan. Po prostej wymianie zapaliła się tylko "kontrolka kierownicy" i zgasła po kilku minutach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, i ja się podepnę. Mianowicie, 2 lata temu sam wymieniłem aku z AGM oryg na BOSH AGM. Bez żadnego programowania, wpisywania w komp., etc. Tak po prostu. Po wymianie odpalenie, kilka kontrolek po kilku sekundach zgasło, i chyba git. Do tej pory jakoś nic szczególnego się nie stało...Więc, trzeba grzebac w komputerze, czy nie po wymanie?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy