LukaszW1 Zgłoś #41 Napisano 5 Stycznia 2021 Poszukuje akumlatora w swoim aucie pod maska go niestety nie ma. Silnik 2.0 BITDI 2015r , moze ktos juz odnalazl??? bylbym wdzieczny za jakas pomoc zdjeciową gdzie go odnalezc. Kolejne mam pytanie : czy przy jego wymianie musze cos programowac? czy to po prostu plug and play?? Dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #42 Napisano 5 Stycznia 2021 Mssz akurat model bez akumulatora... Byl taki wypust w 2015 i 2016...nie szukaj... ? 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #43 Napisano 5 Stycznia 2021 Jak nie możesz znaleść to lepiej do mechanika jedź 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borus84 Zgłoś #44 Napisano 5 Stycznia 2021 (edytowane) W bagażniku lewy boczek Edytowane 5 Stycznia 2021 przez borus84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukaszW1 Zgłoś #45 Napisano 6 Stycznia 2021 No wlasnie nie lewy boczek mam zabudowany i trzeba by bylo wyciągać od groma tapicerki i pulke. Wlasnie znalazlem trzeba pulke wyciagnac i pod pulka jest. To jeszcze jedno pytanie co trzeba zrobic przy wymianie jakies kalibrację cos czy to zwykly elektryk wymieni??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freddie Zgłoś #46 Napisano 6 Stycznia 2021 Wymienić może tylko elektryk z wysokiej pulki Zablokowali Ci opcję szukaj na tym forum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borus84 Zgłoś #47 Napisano 6 Stycznia 2021 9 godzin temu, LukaszW1 napisał: No wlasnie nie lewy boczek mam zabudowany i trzeba by bylo wyciągać od groma tapicerki i pulke. Wlasnie znalazlem trzeba pulke wyciagnac i pod pulka jest. To jeszcze jedno pytanie co trzeba zrobic przy wymianie jakies kalibrację cos czy to zwykly elektryk wymieni??? Masz wersję variant czy sedan? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisak112 Zgłoś #48 Napisano 6 Stycznia 2021 Godzinę temu, borus84 napisał: To jeszcze jedno pytanie co trzeba zrobic przy wymianie jakies kalibrację cos czy to zwykly elektryk wymieni??? działać będzie i bez programownia , natomiast przy wymianie powinno się kodować , sterownik widzi ze akumulator jest nowy , wpisuje się tam nr seryjny pojemność i rodzaj (zwykły , EBP , AGM) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackstarpro Zgłoś #49 Napisano 4 Lutego 2021 W dniu 27.12.2020 o 08:33, nTomek napisał: @rosol raczej jednak nie. Pomiar napięcia akumulatora daje wystarczająco dużo informacji o tym czy odbywa się ładowanie czy nie. W czasie jazdy napięcie potrafi zmieniać się między 13 a 15V. Woltomierz można podłączyć nawet do gniazda zapalniczki, a amperomierz wymaga podłączenia szeregowego, a to bardzo komplikuje sprawę. Prądy w samochodzie mierzymy miernikiem cęgowym DC, najlepiej z funkcją pamięci MIN/MAX.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #50 Napisano 4 Lutego 2021 @blackstarpro...ale chyba nie w czasie jazdy? Po co takie "wielkie działo" do sprawdzenia obecności (nie piszę o dokładnym pomiarze) ładowania? Dla bardziej wymagających proponuję podłączyć VCDS i wtedy mamy dostęp do aktualnych wartości prądu i napięcia bez dodatkowych urządzeń pomiarowych. Poza tym jest możliwość odczytania danych historycznych zapisanych w sterowniku akumulatora. Można sobie sprawdzić bilans energetyczny - np. czy ostatnia trasa wyszła akumulatorowi na + czy na -, ile traci na postoju, itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #51 Napisano 25 Lutego 2021 Czy przy odłączeniu / wymianie akumulatora na nowy, moje zmienione wcześniej ustawienia poprzez OBDeleven takie jak deaktywacja Start/Stop, Video on Motion i coś tam jeszcze zostaną skasowane i powrócą ustawienia fabryczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #52 Napisano 25 Lutego 2021 Nie.Licznik dzienny i opuszczane szyby.Na to brak prądu oddzialowuje.Acha i godzina. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #53 Napisano 25 Lutego 2021 1 godzinę temu, wektor napisał: opuszczane szyby wystarczy, że podczas wymiany drzwi będą zamknięte żeby komfortowe opuszczanie się nie skasowało 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #54 Napisano 26 Lutego 2021 Żebym to ja wiedział wcześniej.? Co i jak trzeba zrobić,żeby działały jak przedtem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ysebulba Zgłoś #55 Napisano 26 Lutego 2021 Opuścić i podnieść trzymając przycisk . Jak szyba będzie w skrajnym dolnym punkcie to nie puszczać przycisku tylko przytrzymać go jeszcze przez kilka sekund. Potem w górę i ta sama procedura . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #56 Napisano 26 Lutego 2021 Godzinę temu, Termosik napisał: żeby działały jak przedtem Bogdan wsiadasz odpalasz auto zamykasz drzwi i wciskasz oba przyciski szyb jednocześnie i trzymasz aż szyby opadną + jeszcze 3 sekundy. Puszczasz i to samo tylko w górę. I takie 3 rundki. Po tym powinny działać już normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #57 Napisano 26 Lutego 2021 (edytowane) Sluchajcie czy w Passat B8 Variant dam radę zamienić akumulator w BAGAŻNIKU (z lewej strony tam, gdzie jego miejsce) na dłuższy o 7,5 cm i bardziej pojemny akumulator? (Tylko proszę nie pytać czemu chcę pojemniejsz akumulator). Strona internetowa Varty podpowiada 2 warianty, pierwszy akumulator to pewnie taki jaki powinien być standardowo, drugi akumulator dłuższy o 75mm. I pytanie czy ktoś może potwierdzić czy się zmieści? Silver Dynamic AGM 570 901 076 Model: 570 901 076 Pojemność: 70 Ah CCA: 760 A Szerokość: 175 mm Długość: 278 mm Wysokość: 190 mm Kod skrócony: E39 UK Code: 096AGM Lub dłuższy i pojemniejszy: Silver Dynamic AGM 595 901 085 Model: 595 901 085 Pojemność: 95 Ah CCA: 850 A Szerokość: 175 mm Długość: 353 mm Wysokość: 190 mm Kod skrócony: G14 UK Code: 019AGM Edytowane 26 Lutego 2021 przez jopstons Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #58 Napisano 26 Lutego 2021 Aku 70 Ah to największy jaki w teorii wchodzi jeśli jest pod maską, przy silniku (w sensie standardowych wymiarów). 95 Ah to akumulator który wchodzi do aut w których jest on w bagażniku. BiTDi ma chyba aku w bagażniku, więc powinien wejść, a w sumie to powinien tam taki być już fabrycznie wsadzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #59 Napisano 26 Lutego 2021 (edytowane) Tak sobie teraz zerknąłem i na naklejce w książce mam wpis J2D Co oznacza: Akumulator 380 A (68 Ah) Aby się upewnić to jutro sprawdzę odkręcając boczek. Bo dzisiaj piątek i już mi się nie chce. Udanego weekendu. ? Edytowane 26 Lutego 2021 przez jopstons Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #60 Napisano 26 Lutego 2021 (edytowane) Hm, jeśli dali 68 Ah do BiTDi, to słabo. Taki sam jest w 1.8 TSI z DSG, a różnica w zapotrzebowaniu na prąd w obu samochodach pewnie jest zauważalna, zwłaszcza w zimie Edytowane 26 Lutego 2021 przez saper_wroc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach