jachu76 Zgłoś #1 Napisano 7 Lipca 2020 Witam, czy ktoś może wie gdzie można kupić regenerowaną lub nową maglownicę ( po za aso ) prawdopodobnie musiał bym wymienić ponieważ objawy mam takie Auto kupiłem w DE i dostało w koło , wymieniłem mcpherson, wahacz i amortyzator+drążek kierowniczy.. objawy jakie są to jadąc prosto i skręcę minimalnie kierownicą to nie odbija na prosto tylko zostaje w tej pozycji , druga sprawa to gdy wyprzedzam auto i przyspieszam zjeżdzając na lewy pas to mam wrażenie jak by mnie auto prowadziło ( tak jak by koleiny ) Jeżdzę tak od grudnia i myślę że to właśnie przekładni wina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczosi Zgłoś #2 Napisano 7 Lipca 2020 A jak szybko kręcisz kierownicą na postoju , to słychać dźwięk podobny do szumu wewnątrz auta? Wymieniłeś drążek i końcówkę drążka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #3 Napisano 7 Lipca 2020 (edytowane) Nie nic w środku nie słychać .....drążek i końcówka została. wymieniona Może jest ktoś z okolic Poznania co ma takiego passata i by się przejechał i zobaczył czy jest różnica Edytowane 7 Lipca 2020 przez jachu76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczosi Zgłoś #4 Napisano 7 Lipca 2020 To, że kierownica nie odbija, wygląda na lozysko mcphersona lub końcówkę drążka, ale wymieniłeś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #5 Napisano 7 Lipca 2020 (edytowane) Muszę sprawdzić drugą stronę bo tam też koło uderzylo w krawężnik i być może coś jest tam z tym łożyskiem Edytowane 7 Lipca 2020 przez jachu76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
for.est Zgłoś #6 Napisano 7 Lipca 2020 A nie jest tak, że ktoś kasował luz przekładni i za mocno dokręcił śrubę regulacyjną? To może powodować utrudnione czy wręcz niemożliwe powracanie kierownicy do pozycji środkowej po wyjściu z zakrętu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #7 Napisano 8 Lipca 2020 (edytowane) Z przekładnią mechanik nic nie robił Hmm może faktycznie przekładnia jest dobra... Tylko jak to teraz sprawdzić Edytowane 8 Lipca 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darpola Zgłoś #8 Napisano 8 Lipca 2020 22 godziny temu, for.est napisał: A nie jest tak, że ktoś kasował luz przekładni i za mocno dokręcił śrubę regulacyjną? To może powodować utrudnione czy wręcz niemożliwe powracanie kierownicy do pozycji środkowej po wyjściu z zakrętu Życzę powodzenia for.est z ruszeniem śruby regulacyjnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
for.est Zgłoś #9 Napisano 8 Lipca 2020 w czym kłopot darpola? B8 mam od tygodnia, wcześniej B6, na pierwszy rzut oka przekładnie podobne z wyglądu i zapewne także pod kątem dojścia do śrub, podkreślam "zapewne" bo nie badałem tego jeszcze co do dojścia - opisałem nawet na forum patent ze spec-kluczem do regulacji śruby - sprawdź moje posty poza tym tak zagadkowo-zaczepnie się wypowiedziałeś, więc może rozwiń swoją myśl - łatwiej będzie to wyjaśnić dla potomnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachu76 Zgłoś #10 Napisano 9 Lipca 2020 Tak to mniej więcej wygląda....czy u Was jest podobnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auto85 Zgłoś #11 Napisano 20 Lipca 2020 U mnie wraca na srodek. ewidentnie twoja kierownice cos blokuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #12 Napisano 21 Lipca 2020 a sprawdzenie geometrii było? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HTN Zgłoś #13 Napisano 8 Sierpnia 2020 (edytowane) Z doświadczenia radzę kupić używaną oryginalną przekładnię. Regenerowaną raz założyłem. Dwa lata i była do ponownej regeneracji. Poszukiwania też bym zaczął od geometrii i śruby regulacyjnej. W swojej dawnej dokręciłem za mocno i czuć było opór. Kiera nie wracała na prostej za zakrętem. Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez HTN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach