The_Saint Zgłoś #141 Napisano 17 Listopada 2013 Powiem że kupiłem pierwszą z brzegu, od passata B3, na korpusie olejnym ktoś napisał 1.8 Co dziwne kręci się lżej, podejrzewam że stara była już dobrze zabita. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał1993 Zgłoś #142 Napisano 29 Listopada 2013 Witam, chciałbym zapytać co może być przyczyną moich problemów ze wspomaganiem. Otóż po nocy nie mam w ogóle wspomagania w lewą stronę, w prawo działa normalnie, a w lewo tragedia, nie można ruszyć kierownicą. Dzieje się tak po nocy, lub jak dłużej postoi i ostygnie, jak się zagrzeje to wspomaganie zaczyna działać normalnie w obie strony. Co może być przyczyną, czy to wina maglownicy czy może płyn do kitu i spróbować go wymienić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #143 Napisano 29 Listopada 2013 Po pierwsze, pasek się nie slizga? Po drugie, kiedykolwiek był wymieniany płyn lub oglądany był zaworek w pompie? Po trzecie przy wymianie warto zajrzeć do zaworka, kierownica max prawo lewo wypchnąć resztki płynu z magla i obydwoma przewodami na magiel wydmuchać resztki płynu. Naciągnięcie paska i wymiana płynu to najtańszy i najszybszy sposób aby spróbować zreanimować układ. Jednak najbardziej podejrzany jest właśnie magiel. Są jakieś ślady wycieków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szheyk Zgłoś #144 Napisano 2 Grudnia 2013 Co do kolegi wyżej proponował bym wymianę uszczelniaczy nie drogi koszt i powinno pomóc , tak robiliśmy u nas na warsztacie i wszystko wróciło do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schmit Zgłoś #145 Napisano 29 Września 2014 Mam analogiczną sytuację w b4... wymieniałem pasek alternatora, zdjąłem pasek pompy wspomagania, po zakończonej wymianie przejechałem 200 metrów i bęc - wcięło wspomaganie całkowicie. Zjechałem na pobocze, ponownie odpaliłem, ruszam i dalej nic... po chwili wróciło, ale nie na długo jakieś 3-4 km, po czym znowu wcięło. Na drugi dzień odpaliłem - brak wspomagania, po przejechaniu 50m zaskoczyło - znowu na jakieś 3km. Płyn jest, pasek prawidłowo naciągnięty, pompa nie hałasowała, wycieków brak, przed wymianą paska wspomaganie chodziło leciutko. Podczas zdejmowania paska aby cofnąć pompę kilka razy delikatnie stuknąłem w łapę młotkiem i prawdopodobnie się zablokował zawór przelewowy w pompie jak pisze kolega... a co dalej? co i jak zdemontować, jak sprawdzić, a może póki co popukać młotkiem może się odblokuje ??!!Jakieś sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #146 Napisano 30 Września 2014 W pompę się nie puka. Odkreć górny przewód od pompy. Jak go zdejmiesz to ukaże Ci się kolejna nakrętka do odkręcenia. Tam jest ten zawór. Kolega Lebow opisywał kiedyś jak to naprawić ale nie znajdę Ci teraz tego tematu bo piszę z telefonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schmit Zgłoś #147 Napisano 30 Września 2014 Nie puka, nie puka... żeby wróciło wystarczyło(delikatnie oczywiście postukałem, jeszcze przed Twoim postem, inaczej bym tego nie uczynił). Ale idąc za waszymi radami jutro zabieram się za zrobienie tego. Wymontuję pompę, wyczyszczę, nowy płyn i będzie hulało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passeratii1999 Zgłoś #148 Napisano 24 Czerwca 2020 (edytowane) Witam w moim passacie B4 1z brak wspomagania gdy kręcę kierownica powoli to czuję delikatny przeskok na kierownicy ? Pomożecie ? Edytowane 24 Czerwca 2020 przez Passeratii1999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #149 Napisano 24 Czerwca 2020 Ale co? Mamy ci pomóc kręcić kierownicą? To raczej nie zadziała ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #150 Napisano 29 Czerwca 2020 Płyn jest? Pompa pracuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ronaldo09 Zgłoś #151 Napisano 23 Listopada 2020 Od kilku dni mam problem ze wspomaganiem. Wygląda to tak, że gdy skręcam do końca w prawo to pod koniec zakresu obrotu ciężko chodzi kierownica, tak jakby wspomaganie przestawało działać. Kręcąc w lewo wszystko jest w porządku. Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale jakieś 2 m-ce temu wymieniany był prawy drążek kierowniczy i końcówki drążków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darcenty Zgłoś #152 Napisano 15 Lutego 2022 Witam proszę o pomoc, Vw passat b3 1.8 66kW 90r. Problem to cieknocy płyn do wspomagania kierownicy. Miejsce to " łącznik - kolanko " do pompy wspomagania. Pytanie czy łącznik jest gwintowany czy kuty ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach