Tomek_ Zgłoś #101 Napisano 16 Kwietnia 2012 witam podepne sie do tematu bo nie moge założyć swojego moje wspomaganie niedomaga, tak jak by sie czasem wyłączało, nie zawsze, czasem zawrócę normalnie, czasem pasek piszczy jak by go ktoś zarzynał, pasek kupiłem i wymieniłem chyba w listopadzie zeszłego roku, już jest wytarty i dzisiaj go wymienie, zamierzam też przepłukać cały układ, wspomagania, płyn nowy zalany rok temu wraz z lekkim płukaniem, no i wyczyścić ten zaworek nieszczęsny dodatkowym problem jest to iż maglownica od strony pasażera się poci, prawy wachacz jest mokry, podejrzewam że gdy zakupie zestaw naprawczy i ją uszczelnie to powinno być ok zastanawiam się tylko czy gdy wyczyszcze układ to czy uszczelniacze w maglownicy nie odmówią posłuszeństwa całkiem czy będe w stanie sam w warunkach własnego garażu rozebrać i złożyć maglownice, czy potrzeba do tego jakiegoś specjalnego narzędzia (oprócz klucza do drążków bo na allegro widze że są obłe ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajnik601s Zgłoś #102 Napisano 16 Kwietnia 2012 (edytowane) Pompe to mi wymienił ten mechanik i jest o tyle lepie ,że np na wolnych obrotach jak koła są prosto jest cicho a wcześniej nawet tak jęczało. Wczoraj śmigałem i zauważyłem ,że jak auto się toczy i kręce kierownicą wspomaganie działa , i nie jęczy jak tylko stane w miejscu to się zaczyna:-)Zastanawia mnie tylko dlaczego po odpaleniu zimnego auta wszystko jest ok moge kręcić w miejscu nic nie jęczy , a jak układ złapie troche temperatury to zaczyna jęczeć? może płyn jest za rzadki? Jest w maglownicy jakiś zawór lub filtr który należałoby wyczyścić? Edytowane 16 Kwietnia 2012 przez czajnik601s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #103 Napisano 16 Kwietnia 2012 może płyn jest za rzadki? Może i tak a jaki płyn miałeś wcześniej przed wymiana niby do pasków zielony był lany ale widziałem parę z czerwonym, ja w tamtym roku maiłem problemy po wymianie płynu przy większych obrotach wspomaganie zanikało wymieniłem płyn i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #104 Napisano 16 Kwietnia 2012 Jest w maglownicy jakiś zawór lub filtr który należałoby wyczyścić? Czytasz cokolwiek w tym wątku, pisałem przecież i flilrze siatkowym w pompie... czy będe w stanie sam w warunkach własnego garażu rozebrać i złożyć maglownice Rozebrać pewnie się i da ale co do zestawu naprawczego to .... nie wiem czy jest do zdobycia, Na tłoku maglownicy są trzy uszczelniacze , jeden wewnętrzny dwa zewnętrzne, zewnętrzne pewnie by się jeszcze dobrało (po średnicach) ale wewnętrzny to już wynalazek, potem rozdzielacz na maglu, tam bywają plastikowe oringi o przekroju kwadratowym, też raczej nie do zdobycia. Regenerowałem cały magiel ale w aucie innej marki, za cały zestaw naprawczy dałem około stu złotych, zestaw marzenie, było więcej klamotów niż potrzeba ale... ...roboty przy tym po pachy...najgorzej jest rozdzielić tłok od listwy zębatej.... Odkręcenie drążków to było najłatwiejsze, wystarcza żabka czyli klucz do rur. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_ Zgłoś #105 Napisano 16 Kwietnia 2012 ale przecież zestawy są na allegro wpisz "zestaw przekładni passat" w szukajce i są 4 aukcje, tylko nie wierm czy któraś do mojej pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mrozu45 Zgłoś #106 Napisano 16 Kwietnia 2012 spróbuj zadzwoń zapyta sprawdzony.. http://www.przekladniekierownicze.eu/kontakt-kozuchow.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_ Zgłoś #107 Napisano 17 Kwietnia 2012 znalazłem, chyba to będzie to, na mojej przekładni pisze że usa wiec powinna pasować http://allegro.pl/zestaw-maglo-vw-golf-ii-iii-passat-do-93r-trw-i2227488703.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #108 Napisano 17 Kwietnia 2012 znalazłem, chyba to będzie Należy Ci się piwo ... za odnalezienie zestawu. Tej samej firmy kupowałem do innego auta ale cena jest troszkę wygórowana, ja dałem 100 + wysyłka a manszety kupiłem osobno po 10 zł sztuka. Ale i tak warto kupić i samemu pobawić sie w regenerację...zarezerwuj sobie dwa dni wolne od jazdy. Dodam jeszcze że jak nie cieknie rozdzielacz na listwie zębatej...(nie cieknie góra magla ----dwa uszczelniacze plus oringi i pierścienie plastikowo-teflonowe ---- lub nie wypłukało smaru z listwy zębatej) to aby zaoszczędzić sobie nerwów warto wymienić tylko uszczelniacze na siłowniku maglu-trzy sztuki uszczelniaczy. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_ Zgłoś #109 Napisano 17 Kwietnia 2012 niestety, po podniesieniu gumy na rozdzielaczu (wnioskuje że to ta część od strony kierownicy) polał się płyn ale teraz mi sie wydaje że był on zielony (stary płyn był chyba zielony) a mam dextrona czerwonego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dero686 Zgłoś #110 Napisano 17 Kwietnia 2012 czym można zastąpić tą rurę(sztywny przewód) z przodu przy belce ? jest u mnie już troche przegnity i sączy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
porasoft1 Zgłoś #111 Napisano 20 Kwietnia 2012 Witam, mam maly problem z wspomaganiem, przynajmniej tak mi sie wydaje. Nic nie wyje, wspomaganie chodzi lekko ale podczas jazdy wszystkie wyboje okropnie przenosza sie na kierownice. Kazda koleina okropnie skreca sama kierownica. Jak czesto mam do czynienia z innymi samochodami to tam jakby wspomaganie bylo twardsze, nie przenosi sie tak z grogi na kierownice. licze na jakies podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #112 Napisano 21 Kwietnia 2012 lub nie wypłukało smaru z listwy zębatej) Włodku możesz mi coś więcej napisać o tej listwie?? Jak się do niej dostać i czy się tam smar wymienia/usupełnia?? Acha, takie małe OT. Też miałem problem ze wspomaganiem tylko że u mnie nie działało w ogóle w temperaturze poniżej 5'C, Też mi chcieli wymieniać pompy, maglownice, węże zawory........ Rozebrałem pompę, wyczyściłem, poskładałem, wyczyściłem sitko, wypłukałem układ tylko że ja użyłem więcej niż litr atf , chyba ze 3 litry poszło, i była poprawa znikoma - pomyślałem że nic nie pomoże i kupiłem środek STP Power Stering - JAK RĘKĄ ODJĄŁ już kilkadziesiąt tysięcy zrobione i mam wspomaganie w największy mróz. Oczywiście pompa BARDZO ucichła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #113 Napisano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) ak się do niej dostać i czy się tam smar wymienia/usupełnia?? Trza rozbierać,ale smaru się nie wymienia no chyba że gdy wyciek płynu wypłucze smar..ale wtedy albo regeneracja albo szukać innej. Poniżej schemat magla....nie daje głowy że identycznie jest w pasku ale daje obraz co i jak. Zapożyczone z innego forum. Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #114 Napisano 25 Kwietnia 2012 mam pytanie czy pompa od passata b4 2.8 vr6 podejdzie do b4 1.9 tdi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #115 Napisano 26 Kwietnia 2012 Kilka zdjęć przekładni od mojego paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #116 Napisano 27 Kwietnia 2012 Ja tam mam dziwny przypadek ze wspomaganiem. Kupiłem autko to w zbiorniczku zamiast płynu było coś czarnego o konsystencji wody. Spuściłem płyn ze zbiorniczka i wlałem świeży. Objawy nadal są te same. Pompa pracuje bo słychać jej wycie jak się dokręci na max kierownicą. Objawy są następujące. Ciężko kręci się kierownicą Gdy podczas jazdy zgaśnie silnik lub się go zgasi kierownica kręci się tak jak by silnik pracował. Kupiłem "nową" pompę ale czy to pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_ Zgłoś #117 Napisano 27 Kwietnia 2012 zabrałem się za swoją maglownice ale urwałem śrube mocowania maglownicy chyba będe musiał zdemontować cały wózek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #118 Napisano 27 Kwietnia 2012 chyba będe musiał zdemontować cały wózek Obyś nie urwał kolejnej,ale jak wyjmiesz sanki to i silnik też,dla wygody zdemontuj dłuższą półośkę, będziesz miał lepsze dojście skoro urwał Ci się łeb jednej ze śrub to po odkręceniu drugiej magiel uniesiesz do góry i wyjdzie urwana śruba z sanek. Zdemontuj też kolumnę kierowniczą (od krzyżaka do łączenia z maglem) aby nie przeszkadzała w uniesieniu magla i odpuść na razie myśl o sankach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_ Zgłoś #119 Napisano 27 Kwietnia 2012 silnik leży na skrzyni biegów podparty, sanki trzymają się na jedenj śrubie, to chyba jest sprzegło (od strony kierowcy), a kolejna śruba nie chce puścić, poluzowałem ją ale nie kręci dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_ Zgłoś #120 Napisano 28 Kwietnia 2012 nie można wyciągnąć tych śrub, ponieważ znajdują się tam tulejki zabezpieczające przed zgnieceniem wózka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach