damian8609 Zgłoś #1 Napisano 20 Czerwca 2020 Witam, mam mały problem z układem doładowania a mianowicie w momencie uruchamiania się turbo auto czasem się dławi, muszę odpuścić lekko gaz, ciśnienie się jakoś reguluje i potem ciągnie jak należy. Zrobiłem logi dynamiczne (tutaj zjawisko czkawki akurat nie wystąpiło) i log tzw. dziura (złapałem moment w którym mój passerati ma poważną czkawkę). Jeśli możecie doradzić gdzie najlepiej zacząć szukać przyczyny będę wdzięczny. Linki do logów: Dynamiczny : http://vaglogi.pl/log-011_Mo9S4D.html Moment czkawki: http://vaglogi.pl/log-011_Cyol5Q3.html Pozdrawiam, Damian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pokonamwas Zgłoś #2 Napisano 22 Czerwca 2020 (edytowane) Patrzałeś na te logi? Widać jak na dłoni że masz przeładowanie . Przyczyn może być kilka. Niesprawny elektrozawór n75 Zatarta Geometria w turbo Uszkodzone Turbo. Musisz od czegoś zacząć sprawdzić czy sztanga turba działa w pełnym zakresie ,podmienić zawór sterujacy turbo n75 i sprawdzić turbo luzy gruszke . Temat wałkowany tyle razy. Edytowane 22 Czerwca 2020 przez Pokonamwas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian8609 Zgłoś #3 Napisano 22 Czerwca 2020 Totalnie nie znam się na analizie log-ów dlatego dziękuje za odpowiedź. Zacznę od podmiany n75, przy okazji sprawdzę wszystkie węże podciśnienia bo być może tam coś nie gra. Zrzucę też rurę i sprawdzę ręcznie luzy na wałku turbiny. Przy okazji przetestuję gruszkę (strzykawka, wężyk i instrukcja z Youtube powinna mi pomóc) - dam znać czy to pomogło. Nie wiem czy w turbo łopatki od geometrii pracują identycznie w Passacie B5 (1,9 AFN) i czy jest możliwość czyszczenia zapieczonych łopatek w B6 ??? W B5 udało mi się w garażu wyczyścić / naprawić zapieczone łopatki w turbo (tam wałek nie miał żadnych wyczuwalnych luzów i oba wirniki były bez żadnych uszkodzeń), po tym zabiegu zrobiłem kolejne 100k km i zero problemów nie miałem (wiem wiem B5 to nie B6 :P) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach