wektor Zgłoś #1 Napisano 17 Czerwca 2020 Objaw jest taki: Poziom płynu chłodniczego w normie.Po przejechaniu około 100km, jego poziom obniża się,aż do zadziałania czujnika poziomu.Odkrecając korek, wydobywa się zeń powietrze(?), poziom płynu wraca do normy.Płyn czysty, bez szlamu. Jakieś przedmuchy z cylindrów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Crayo Zgłoś #2 Napisano 19 Czerwca 2020 Mam podobny problem z płynem chłodzącym - przy dynamicznej jeździe po autostradzie 150 - 160 km/h i po zatrzymaniu się np. w korku przed bramkami pojawił mi się ostatnio komunikat o braku płynu chłodzącego - rzeczywiście po otwarciu maski było go mało ale po odkręceniu korka można było usłyszeć syk i płyn powrócił (trochę też dolałem dla pewności). Takie zdarzenie miałem dwa razy. Przy jeździe 120 km/h nie miałem takich objawów. Byłem w salonie VW - próba szczelności wyszła poprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #3 Napisano 19 Czerwca 2020 Zaobserwowałem,że wewnątrz zbiornika ( wolne obroty i postój) wydobywają się malutkie pęcherzyki gazu.Oznaczałoby to, że gdzieś spaliny się przedostają do układu.Otworzylem powoli korek przy niskim poziomie płynu i niemal mi się wylał.Zabulgotało i płyn wrócił gdzieś na miejsce. Boję się o uszczelkę pod głowicą lub chłodnicę spalin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
depechowiec Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2020 (edytowane) Witam.Jaka przyczyna bulgotania i wysokiego ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym?Mam ten sam problem.Płyn ucieka i powraca.Wymieniłem króciec za silnikiem na podszybiu i czujnik i dalej bulgocze przy dodawaniu gazu.Olej czysty,zbiorniczek czysty.Bąbelków w zbiorniczku nie widać.Czy może to być chłodniczka egr? Edytowane 20 Czerwca 2020 przez depechowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Crayo Zgłoś #5 Napisano 20 Czerwca 2020 Też zauważyłem drobne bąbelki w płynie chłodzącym na wolnych obrotach przy odkręconym korku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #6 Napisano 20 Czerwca 2020 Różnica ciśnień zawsze będzie, płyn się rozszerza pod wpływem ciepła, ciśnienie rośnie.W zbiorniczku poziom będzie się zmieniał,ale nie powinien tak bardzo jak u mnie: poniżej czujników poziomu:-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Crayo Zgłoś #7 Napisano 18 Września 2020 I jak ogarnęliście temat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #8 Napisano 18 Września 2020 Powodu nadal nie znam.Po odłączeniu podejrzanej chłodnicy spalin było bez zmian.Dolałem więc płynu na około 1cm powyżej "równika" w zbiorniczku.Problem wprawdzie nie ustąpił, ale bez alarmu jeżdżę już 2 miesiąc zamiast 2 dni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #9 Napisano 20 Października 2020 zrób test na CO2 w płynie i będziesz wiedział coś więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #10 Napisano 20 Października 2020 Nic z tego.Pokazało prawie normę.Ale grzebiąc dalej, okazało się że uwalona jest chłodnica spalin.Wyciek do wydechu. Tymczasowo zrobiłem bajpas i się uspokoiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #11 Napisano 20 Października 2020 Wytnij programowo egr i wywal dziadostwo calowicie ? bedziesz miec spokoj z ta chlodnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom-pl Zgłoś #12 Napisano 29 Czerwca 2021 Witam u mnie ubywa płynu chłodzącego i wykazało spaliny w zbiorniczku na teście co2, przebieg samochodu 100% oryginalny 140tys auto sprowadzone z Niemiec, auto jest z 2014r i innych objawów nie ma, a wmawiają mi że mam uszkodzoną UPG, czy to może być zawór egr a raczej chłodnica spalin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #13 Napisano 29 Czerwca 2021 Jeśli mowa o B7 to jak najbardziej. Była spora partia EGR-ów z wadliwymi chłodnicami. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom-pl Zgłoś #14 Napisano 29 Czerwca 2021 (edytowane) Właśnie już sam nie wiem dużo jest moto znawców i moto doradców, żeby ten egr wykluczyć trzeba by go zdemontować i w wannie puszczać powietrze pod ciśnieniem?. Mechanik do którego auto zaprowadziłem twierdził ze robił ominięcie egr i odpowietrzanie i mu test znowu pozytywny wyszedł?♂️, nic więcej mi nie powiedział. A mi się wydaje żeby sprawdzić egr trzeba by zlać płyn, przedmuchać ukl powietrzem zalać nowy płyn robić ominięcie i wtedy test, lub chłodnice rozbierać i dmuchać w nią. W maju fachowiec mi auto sprawdzał przed kupnem żadnych objawów niepokojących nie stwierdził. Nie wiem czy Upg przy takim przebiegu pada tak poprostu sobie. Edytowane 29 Czerwca 2021 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TbuVW Zgłoś #15 Napisano 12 Lipca 2021 @Tom-pl i jak, udało się rozwiązać problem? Mam dokładnie to samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach