Wczoraj podczas jazdy straciłem wspomaganie kierownicy. Pompa zawyła i potem ciężki kręciło się kierownicą. Po dojechaniu pod garaż zauważyłem wyciek z za lewym kołem.
We wnęce koła cała manszeta od maglownicy była obryzgana. Dalej widziałem w otworze wąż gumowy nasadzony na króciec (chyba maglownicy ?), który był ściśnięty cybantem. Tam właśnie był ten nieszczęsny wyciek. Udało mi się skrócić wężyk i zacisnąć na nowo. Jedna muszę go wymienić bo jest mocno sparciały. Chciałbym się dowiedzieć od czego jest ten przewód, bo wydawało mi się, że drugi koniec szedł do zbiorniczka ale jednak chowa się pod chłodnicą (nie wiem od czego, oleju ?). Nie umiem dojrzeć gdzie jest podłączona druga strona tego wężyka i czy jest kuta. Czy ten wężyk jest cały gumowy?
Witam.
Wczoraj podczas jazdy straciłem wspomaganie kierownicy. Pompa zawyła i potem ciężki kręciło się kierownicą. Po dojechaniu pod garaż zauważyłem wyciek z za lewym kołem.
We wnęce koła cała manszeta od maglownicy była obryzgana. Dalej widziałem w otworze wąż gumowy nasadzony na króciec (chyba maglownicy ?), który był ściśnięty cybantem. Tam właśnie był ten nieszczęsny wyciek. Udało mi się skrócić wężyk i zacisnąć na nowo. Jedna muszę go wymienić bo jest mocno sparciały. Chciałbym się dowiedzieć od czego jest ten przewód, bo wydawało mi się, że drugi koniec szedł do zbiorniczka ale jednak chowa się pod chłodnicą (nie wiem od czego, oleju ?). Nie umiem dojrzeć gdzie jest podłączona druga strona tego wężyka i czy jest kuta. Czy ten wężyk jest cały gumowy?
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach