Gość majew Zgłoś #1 Napisano 26 Marca 2007 witam, jak to jest ze sportowymi tłumikami do tdi? mam 1,9 110km w automacie i zastanawiam nad wstawieniem tłumika sportowego - basowe brzmienie, tylko zastanawiam się jak to jest przy dieslu (do tej pory jezdzilem na benz) - zalezy mi na wymianie tylko końcowego tłumika - tylko czy przebije sie on przez dźwięk silnika? co polecacie? czekam na pomoc i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2007 Witam. Jak chcesz tylko dla dźwięku to najlepiej załóż jakiś dedykowany, np Ulter albo cosik. Jest to bardziej przelotówka, ale jakiś tam pomruczek daje. Ja np u Siebie, nie mam katalizatora ani środkowego ( Octavia 110 w ogóle nie posiada ) i wyciąłem końcowy tłumik, który zastąpiłem przelotowym tłumikiem WALKERA. Dała to u mnie aż 8KM ale przede wszystkim dużo szybciej na gaz reaguje moja duża turbina. Dźwięk bezcenny Kolega luka słyszał, może potwierdzić... Boski Klang i nawet znośny w środku. Pozdrawiam Tymek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #3 Napisano 26 Marca 2007 dokladnie. jesli chcesz troche buczenia w turbo dieslu to kata wyrzuc, srodkowy wyrzuc, a ostatni daj jakis dedykowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #4 Napisano 26 Marca 2007 witam, jak to jest ze sportowymi tłumikami do tdi? mam 1,9 110km w automacie i zastanawiam nad wstawieniem tłumika sportowego - basowe brzmienie, tylko zastanawiam się jak to jest przy dieslu (do tej pory jezdzilem na benz) - zalezy mi na wymianie tylko końcowego tłumika - tylko czy przebije sie on przez dźwięk silnika? co polecacie? czekam na pomoc i pozdrawiam Powiem tak. Jeśli chodzi basowy klang w dieslu to raczej nie polecam - no chyba że podoba ci się klang traktora. Zrób sobie ładną końcówkę i po temacie, no chyba, że masz dużo koni pod maską i chcesz wydrzeć jeszcze troche, wtedy jak powiedział kolega Tymon Octa ma to jakiś sens. Autko jest bardziej elastyczne i lepiej się zbiera z niższych obrotów. Jeśli nie o to ci chodzi to daj sobie spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #5 Napisano 27 Marca 2007 tymon jaki to tlumik walkera? Jaka srednica wlotu i jaki koszt. pozro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #6 Napisano 27 Marca 2007 the.wolf, kurcze , nie mam pojęcia Jak nie zapomnę to cyknę Ci fotkę. Średnica wlotu i wylotu jakieś 2,25" Koszt 150zl. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #7 Napisano 27 Marca 2007 szukam czegos z wlotem 2,5 cala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość majew Zgłoś #8 Napisano 20 Października 2007 odnawiam temat - ma ktos w b5 TDI taki tłumik (ten na dole strony - podwójny) http://www.ulter.com.pl/index.php?show=dedyk&f=30&m=124&s=347 jakie wrazenia, efekty, skutki? pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #9 Napisano 20 Października 2007 Ja wywalilem katalizator i NAPEWNO ulzylo to silnikowi. Po pierwszym odpaleniu, po wywaleniu katalizatora, buchnelo z wydechu czarnym syfem a potem elegancko czarny dymek. Silnik zywiej sie zbiera a dzwiek jest bardziej metaliczny. W puszke po katalizatorze wspawano rure. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość daroo22 Zgłoś #10 Napisano 1 Grudnia 2007 W puszke po katalizatorze wspawano rure. a można strumienice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #11 Napisano 1 Grudnia 2007 Firma Supersprint produkuje sportowy tłumik końcowy do diesla, cały wykonany ze stali nierdzewnej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #12 Napisano 2 Grudnia 2007 W puszke po katalizatorze wspawano rure. a można strumienice? nie kurde nie mozna, bo strumienica to syf! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość daroo22 Zgłoś #13 Napisano 2 Grudnia 2007 nie kurde nie mozna, bo strumienica to syf! czyli lepiej wywalić kata a jak już się wywali to lepiej rurkę wspawać. bo ja mam kata i sie tak zastanawiam czy zostawić czy wywalić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #14 Napisano 2 Grudnia 2007 rurke wstaw i bedzie dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość daroo22 Zgłoś #15 Napisano 3 Grudnia 2007 rurke wstaw i bedzie dobrze dzięki za rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #16 Napisano 3 Grudnia 2007 jak nie wstawisz rurki w kata to bedzie dudnic. Dzwiek silnika po wywaleniu, bedzie lekko metaliczny i bedzie slychac troszke swist dmuchawki...przynajmniej u mnie tak sie zrobilo po wywaleniu kata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość daroo22 Zgłoś #17 Napisano 4 Grudnia 2007 no to widzę że tylko chyba jestem jedyny z katem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #18 Napisano 4 Grudnia 2007 no to widzę że tylko chyba jestem jedyny z katem i dobrze. ktos o ekologie dbac musi ja przeciez nie moge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość daroo22 Zgłoś #19 Napisano 4 Grudnia 2007 ja przeciez nie moge i ja niedługo pożegnam kata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #20 Napisano 22 Stycznia 2008 sa jakies minusy z braku kata ? a jakie plusy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach