Skocz do zawartości
Gość majew

sportowy tłumik w tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Gość majew

witam,

 

jak to jest ze sportowymi tłumikami do tdi?

mam 1,9 110km w automacie i zastanawiam nad wstawieniem tłumika sportowego - basowe brzmienie, tylko zastanawiam się jak to jest przy dieslu (do tej pory jezdzilem na benz) - zalezy mi na wymianie tylko końcowego tłumika - tylko czy przebije sie on przez dźwięk silnika?

co polecacie?

czekam na pomoc i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa

Witam.

Jak chcesz tylko dla dźwięku to najlepiej załóż jakiś dedykowany, np Ulter albo cosik.

Jest to bardziej przelotówka, ale jakiś tam pomruczek daje.

 

Ja np u Siebie, nie mam katalizatora ani środkowego ( Octavia 110 w ogóle nie posiada ) i wyciąłem końcowy tłumik, który zastąpiłem przelotowym tłumikiem WALKERA.

Dała to u mnie aż 8KM ale przede wszystkim dużo szybciej na gaz reaguje moja duża turbina.

Dźwięk bezcenny :!: Kolega luka słyszał, może potwierdzić...

Boski Klang i nawet znośny w środku.

 

Pozdrawiam

Tymek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie. jesli chcesz troche buczenia w turbo dieslu to kata wyrzuc, srodkowy wyrzuc, a ostatni daj jakis dedykowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość luka
witam,

 

jak to jest ze sportowymi tłumikami do tdi?

mam 1,9 110km w automacie i zastanawiam nad wstawieniem tłumika sportowego - basowe brzmienie, tylko zastanawiam się jak to jest przy dieslu (do tej pory jezdzilem na benz) - zalezy mi na wymianie tylko końcowego tłumika - tylko czy przebije sie on przez dźwięk silnika?

co polecacie?

czekam na pomoc i pozdrawiam

 

Powiem tak.

Jeśli chodzi basowy klang w dieslu to raczej nie polecam - no chyba że podoba ci się klang traktora. :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

Zrób sobie ładną końcówkę i po temacie, no chyba, że masz dużo koni pod maską i chcesz wydrzeć jeszcze troche, wtedy jak powiedział kolega Tymon Octa ma to jakiś sens. Autko jest bardziej elastyczne i lepiej się zbiera z niższych obrotów.

Jeśli nie o to ci chodzi to daj sobie spokój. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tymon jaki to tlumik walkera? Jaka srednica wlotu i jaki koszt.

pozro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa

the.wolf, kurcze , nie mam pojęcia :zalamany:

Jak nie zapomnę to cyknę Ci fotkę.

Średnica wlotu i wylotu jakieś 2,25"

Koszt 150zl.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukam czegos z wlotem 2,5 cala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wywalilem katalizator i NAPEWNO ulzylo to silnikowi. Po pierwszym odpaleniu, po wywaleniu katalizatora, buchnelo z wydechu czarnym syfem a potem elegancko czarny dymek. Silnik zywiej sie zbiera a dzwiek jest bardziej metaliczny. W puszke po katalizatorze wspawano rure.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość daroo22
W puszke po katalizatorze wspawano rure.
a można strumienice?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Firma Supersprint produkuje sportowy tłumik końcowy do diesla, cały wykonany ze stali nierdzewnej :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W puszke po katalizatorze wspawano rure.
a można strumienice?

 

nie kurde nie mozna, bo strumienica to syf!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość daroo22
nie kurde nie mozna, bo strumienica to syf!
czyli lepiej wywalić kata a jak już się wywali to lepiej rurkę wspawać. :vw: bo ja mam kata i sie tak zastanawiam czy zostawić czy wywalić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rurke wstaw i bedzie dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość daroo22
rurke wstaw i bedzie dobrze
dzięki za rade :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie wstawisz rurki w kata to bedzie dudnic.

Dzwiek silnika po wywaleniu, bedzie lekko metaliczny i bedzie slychac troszke swist dmuchawki...przynajmniej u mnie tak sie zrobilo po wywaleniu kata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość daroo22

no to widzę że tylko chyba jestem jedyny z katem :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to widzę że tylko chyba jestem jedyny z katem :przestraszony:

 

i dobrze. ktos o ekologie dbac musi :hurra: ja przeciez nie moge :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość daroo22
ja przeciez nie moge
i ja niedługo pożegnam kata :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sa jakies minusy z braku kata ? a jakie plusy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności