Skocz do zawartości
spluwa13

Passat B5 1.8T AWT korekty krótkoterminowe +25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Korekty idą na +25

Logi po skasowaniu błędów na PB

Dynamiczny:
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_zbz0j.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_kHpVF3a.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_64LB8a4.html

Dynamiczny:
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_k1eQ9PU.html

Edytowane przez spluwa13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cofki zapłonu, za ubogo , i słabo pokazuje przepływomierz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skasuj błędy, przejedź się kilka km i pokaż co zapisane jest w grupie 032 (po kilku km wartości powinny się ustabilizować).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie paliwa. I na jałowym jest ok 3.3-3.4 Bar. W trakcie jazdy pod obciazeniem jakieś 3.7-3.8 bara. Czy jest w porządku?

Nie miałem kiedy pojeździć ale już po teście cisnienia te 2- 3 km korekty wzrosły do jakichs 2% w grupie 32.

Edytowane przez spluwa13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno być do 4bar ciśnienie. Jeśli chodzi o korekty to do 4% + - mogą być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zrobiłem ze 20km i korekty cały czas rosną. Korekty długie już  na 4. Jak się butuje to to cały czas krótkoterminowe 25+. Zmieniłem dzisiaj odmę ta pod kolektorem ale bez zmian.

Edytowane przez spluwa13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co masz na myśli mówiąc "krótkie" / "długie" ? Które jest additive, które Multiplicative, bo nigdy nie widziałem polskiego VAGa :( Jeśli additive trim jest taki duży, to masz otwarty dolot gdzieś za przepływką - ta wartość jest brana pod uwagę przy pracy na zamkniętej przepustnicy (albo półotwartej). Dodatnie wartości w tym miejscu sugerują zbyt ubogą mieszankę.

Jeśli masz 25+ przy okienku opisanym jako "mult" to jest problem pomiaru gdzieś, albo brak paliwa - fajnie by było się przejechać z dodatkową sondą w wydechu żeby sprawdzić czy wszystko poprawnie jest mierzone przez Twóją sondę i przepływkę.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi po wymianie pompki. 

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_XL7mFT8.html

Już jest lepiej. Jeszcze założę przeplywke i powinno być dobrze. Cieśninie paliwa 3.5 bar na jałowych to jednak za mało, powinno być koło 4bar. Dam znać jak będzie po wymianie przeplywke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygląda dziewiczo... czujesz poprawę?

jak 032 wygląda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli dziewiczo? Poprawa jest 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@spluwa13, seria, rzadko występujący przypadek seryjnego 1.8T z książkowymi 150 końmi ;-) tylko to miałem na myśli... pokaż te korekty na 032.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam mapę zrobiona więc trochę się zmieniło od tamtej pory?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności