Walczę z problemem B1S1 - brak komunikacji. Czy ktoś może potwierdzić numer sondy, o której mowa? Jak dobrze rozumiem nomenklaturę VAGową, B1 to strona pasażera (cylinder 1), a S1 to sonda przed katalizatorem. Nie wiem tylko, czy w ruskiej Etce, którą mam opisane to jest jako "prawa" lub "lewa". Stawiam, że prawa, ale wolę potwierdzić
(stawiam, że rozmawiamy o 07D 906 262 C, ale chciałbym żeby ktoś to zweryfikował)
Pytanie pomocnicze: czy istnieje jakiś diagram elektryczny, który pozwoliłby mi ustalić czy ktoś nie zrobił czeskiego błędu podpinając sondy? Które wtyczki w komorze silnika odpowiadają za którą sondę? Znalazłem temat na forum gościa, który po wymianie wszystkich czterech zaczaił, że mu przy podmianie silnika zrobili numer i zamienili przednie z tylnymi sondami... Po prostu chcę mieć 100% pewności.
Walczę z problemem B1S1 - brak komunikacji. Czy ktoś może potwierdzić numer sondy, o której mowa? Jak dobrze rozumiem nomenklaturę VAGową, B1 to strona pasażera (cylinder 1), a S1 to sonda przed katalizatorem. Nie wiem tylko, czy w ruskiej Etce, którą mam opisane to jest jako "prawa" lub "lewa". Stawiam, że prawa, ale wolę potwierdzić
(stawiam, że rozmawiamy o 07D 906 262 C, ale chciałbym żeby ktoś to zweryfikował)
Pytanie pomocnicze: czy istnieje jakiś diagram elektryczny, który pozwoliłby mi ustalić czy ktoś nie zrobił czeskiego błędu podpinając sondy? Które wtyczki w komorze silnika odpowiadają za którą sondę? Znalazłem temat na forum gościa, który po wymianie wszystkich czterech zaczaił, że mu przy podmianie silnika zrobili numer i zamienili przednie z tylnymi sondami... Po prostu chcę mieć 100% pewności.
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach