Skocz do zawartości
matus1014

Bkp wymiana uszczelniacza tylnego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zwracam się z problemem do was mam nadzieję że mi pomożecie. Problem polega na tym że wymieniałem dwumase i przy okazji uszczelniacz wału tył ,mam problem z ustawieniem ściągałem skrzynie już drugi raz i tym razem ustawiłem blokadę grzebień w koło zębate wału i uszczelniacz razem z impulsatorem z takim plastikiem ustalającym położenie tej koronki wzgledem uszczelniacza. Złożyłem skrzynie przychodzi do odpalu i nie trzyma wolnych obrotów kręci się do 5tys ale z czkawką . Przed wymianą dwu masy i uszczelniacza było wszystko okej. Silnik to Bkp 140km passat b6. Dodam to że jak odepne czujnik wału to samochód odpala trzyma 1100obrotów i kręci się max do 3 tys,jak podepne czujnik wału to ciężko pali i gaśnie nie trzyma wolnych obrotów. Wywala błąd 16705 na zapiętym czujniku.

Chciałem się zapytać o to jak głęboko wbić koronkę , czy może jest inny sposób na prawidłowe ustawienie tej koronki i o to jaka blokada jest dedykowana do tego silnika grzebień ze znaczkiem po lewej stronie czy po prawej? Wydaje mi się że ta z grzebieniem po lewej stronie bo wtedy pasują mi blokady w wałki rozrządu.

Edytowane przez matus1014
Chciałem dodać kod błędu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Montaż uszczelniacza bez spec przyrządu właśnie tak się kończy.

U mnie nie udało się ustawić koronki dokładnie tak jak starej. Na oko jest idealnie, ale spalanie wzrosło o ponad pół litra, a motor głośniej klekocze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To był mój pierwszy taki uszczelniacz nie wiedziałem że będę potrzebował przyrządu. A jest dosyć drogi ten przyrząd . Jak to zrobić żeby palił i chodził jak trzeba?

Edytowane przez mkpol
nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat można zamknąć udało się  ,dla kogoś może w przyszłości się przyda cenna wskazówka. Uszczelniacz reinza ma koronkę szerszą i prawdopodobnie inny materiał jest ,użyłem starej koronki od starego uszczelniacza i silnik chodzi jak złoto . Zasada wymiany jest taka że trzeba wbić ta koronkę 0.5m od krawędzi flanszy wału korbowego. Nie są potrzebne żadne specjalistyczne narzędzia tylko umiejętność obsługi młotka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetnie, udalo Ci się ustawic koronkę  w granicach tolerancji. Z czasem zorientujesz się, że nie da się zrobic tego tak jak zrobiła to fabryka. 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności