Skocz do zawartości
yassek

Tuning w UK?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko do ludzi z UK.

Czy może ktoś polecić firmę/warsztat/tunera aby zmodyfikować soft w TDI ale tu na wyspach? Najbliższym czasie nie bardzo wybieram się autem do PL a przydałoby się parę bhp i nM szczególnie do sharana, 115bhp na taką budę to trochę za mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb

Slyszalem ze tu na wyspach to upsolute jest dobry i w przystepnej cenie.

 

Twoj Szaran powinien skoczyc ze 115PS do 145PS a moment z 310NM do 380NM.

 

Normalna cena to 300 funtow ale jak by bylo wiecej zainteresowanych minimum 5 autek to mozna zorganizowac Group Buy na angielskim forum i cena spadnie do 250 funtow. :ok:

 

Ja wybieralem sie do polski w niedlugim czasie dlatego chcialem sie dowiedziec o mozliwosci i jakas dobra firme w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1200 to w polsce bez problemu zrobisz + test z hamowni, wiec poczekaj, i jedz do Polski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Twoj Szaran powinien skoczyc ze 115PS do 145PS a moment z 310NM do 380NM

No już nie przesadzaj z tymi niutkami jak za bardzo nie wiesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb
Twoj Szaran powinien skoczyc ze 115PS do 145PS a moment z 310NM do 380NM

No już nie przesadzaj z tymi niutkami jak za bardzo nie wiesz.

 

 

:zdziwko::hyhy:

 

Jak za bardzo nie wiem to prosze tu masz link i sobie poczytaj

 

Upsolute

 

Wybiez VW z lewej stony i znajdz Sharana z silnikiem 115 KM i sprawdz.

 

Pisza 380NM po wirusie.

 

No ale moze jestes specjalista i wiesz lepiej niz austryjacka firma z doswiadczeniem i oddzialami w 50 krajach. :rotfl:

 

Bardzo chetnie poczytam jezeli napiszesz dlaczego uwazasz ze przesadzam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale moze jestes specjalista i wiesz lepiej niz austryjacka firma z doswiadczeniem i oddzialami w 50 krajach.

Austryjacka ,bułgarska czy inna nie ma znaczenia to nie jest silnik który wytrzymuje takie osiągi,warto żebyś się nie podpierał tym co piszą czyli teorią a praktyką,sprzęgło jest na wymianę jeśli zrobisz taką moc,pewnie piszą o przyrostach maxymalnych żeby przyciągnąć klienta,może nie robiłeś i nie wiesz że to nie przy tym silniku bezpieczne,w 130PD i 310Nm to jest możliwe bez problemu ale nie w tym.Kiedyś czytałem że można bez problemu ze 310Nm wyciągnąć 420Nm ale się okazało że nie do jazdy na ulicę,więc warto trochę praktyki i wiedzy a nie tylko tabelki :dobani:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb
No ale moze jestes specjalista i wiesz lepiej niz austryjacka firma z doswiadczeniem i oddzialami w 50 krajach.

Austryjacka ,bułgarska czy inna nie ma znaczenia to nie jest silnik który wytrzymuje takie osiągi,warto żebyś się nie podpierał tym co piszą czyli teorią a praktyką,sprzęgło jest na wymianę jeśli zrobisz taką moc,pewnie piszą o przyrostach maxymalnych żeby przyciągnąć klienta,może nie robiłeś i nie wiesz że to nie przy tym silniku bezpieczne,w 130PD i 310Nm to jest możliwe bez problemu ale nie w tym.Kiedyś czytałem że można bez problemu ze 310Nm wyciągnąć 420Nm ale się okazało że nie do jazdy na ulicę,więc warto trochę praktyki i wiedzy a nie tylko tabelki :dobani:

 

Bezpieczne czy nie bezpieczne to kwestia dyskusyjna bo wszystko zalezy od tego jak sie komputer wystroji.

Sprzeglo seryjne jest przystosowane do fabrycznych osiagow wiec cudow bym nie oczekiwal. Predzej czy pozniej i tak jest do wymiany. Jak ktos nie wie to i z polowa tego momentu moze silnik wykonczyc.

 

Rozumiem ze mowisz o jakims konkretnym przypadku wiec moze podzielisz sie znami troszke wieksza iloscia informacji? Jakis link?

 

Upsolute jest jedna z bardziej znanych firm w UK i znam calkiem spore grono ludzi ktorzy korzystali z jej uslug.

Sa bardzo zadowoleni i nie maj zadnych problemow.

Sa tez tacy co mysla ze zrobia remap i maja sportowy samochod.

 

:dobani: [/qoute]

Grunt to konstruktywna krytyka :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz ,ja nie piszę że firma jest do dupy, tylko że sprzęgło nie wytrzyma tyle Nm,bo KM są do uzyskania w tej bezpiecznej wartości.A ty piszesz że firma to i to,mam gdzieś tabelki z których korzystasz,nie muszę przesyłać linków ,bo liczy się praktyka,tak się składa że znam osoby które z tego żyją i wiem że to jest za duża wartość Nm dla tego sprzęgła.

Sprzeglo seryjne jest przystosowane do fabrycznych osiagow wiec cudow bym nie oczekiwal. Predzej czy pozniej i tak jest do wymiany. Jak ktos nie wie to i z polowa tego momentu moze silnik wykonczyc.

to się grubo mylisz,ale przy podanych przez ciebie wartościach 380Nm to napewno się skończy,a nie powinno.

Może firma ma osiągnięcia ale to nie zmienia faktu że od tak sobie zrobisz 380Nm,mogli poprostu przeliczać % wszystkie przyrosty.U innych wychodzi lepiej a u innych gorzej,w zależności ile masz w serii i jaki stan techniczny ma silnik.

:cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

380Nm to realny wynik dla AWX lub ASZ. zakladajac brak giftów z fabryki. Rowniez jak Pawel nie wieze w 380Nm w ATJ czy AUY.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

the.wolf, dokładnie,co my szare pomorki się znamy,firma pisze że się da i wszyscy wniebowzięci rzucają cyferkami z tabelki :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb

No coz nie kazdy jest specjalista jak Pawel oczywiscie. :ok:

Pytanie bylo o tunning w UK wiec napisalem co wyczytalem.

A jak ktos wie ze sprawa wyglada inaczej to ja bardzo chetnie sie do ucze. :niepewny:

Problem polega na tym ze tu kazda firma tak podaje wiec jest to dla mnie calkiem wiarygodne.

 

Czy ktos jest wstanie rozwinac ten temat troszke wiecej niz Pawel?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pick me, pick me!!

 

 

 

a więc, nie od dziś wiadomo że jednymi z lepszych programistów w europie jesli chodzi o ECU, są Polacy. Bardzo duzo firm zza granicy uzywa ori badz delikatnie modyfikuje programy dizle-mastersa, benzyny-unitronica. Polacy maja dość dobrze dopracowane modyfikacje wczesniej wymienionych grup silników. Tak więc śmiem twierdzić ze wyniki zaprezentowane na stronie angielskiego tunera są nader optymistyczne. Trzeba wziac pod uwage sprawe kalibracji hamowni i stad moze takich wyników.

 

ot, tyle ode mnie.

 

aha, sprawdz ile u nas podaja przecietnie dobre renomowane firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb
a więc, nie od dziś wiadomo że jednymi z lepszych programistów w europie jesli chodzi o ECU, są Polacy. Bardzo duzo firm zza granicy uzywa ori badz delikatnie modyfikuje programy dizle-mastersa, benzyny-unitronica. Polacy maja dość dobrze dopracowane modyfikacje wczesniej wymienionych grup silników. Tak więc śmiem twierdzić ze wyniki zaprezentowane na stronie angielskiego tunera są nader optymistyczne. Trzeba wziac pod uwage sprawe kalibracji hamowni i stad moze takich wyników.

 

aha, sprawdz ile u nas podaja przecietnie dobre renomowane firmy.

 

Dzieki za te nowinki, bo nie wiedzialem o osiagach polskich tunerow :zawstydzony:

 

Sprawdzilem sobie na stronie Mastersa i nie ma kodow silnkow, ani konkretnych modeli samochodow.

Jest jednak 1.9 TDI o mocy 115KM no i Masters podaje 155KM i 380NM po wirusie. :zdziwko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko spytaj jaki mial gift ten silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dzieciątka zaczęły sie licytować i nikt w końcu nie Ujawnił miejsca/źródła chip tuningu

 

A nie bede jechal do polski tylko po to zeby zaoszczedzic 300 zl (sam wyjazd kosztuje 1200zł)

 

A do polski nie mam powodów zeby jechać

 

 

Może zamiast sie licytować "panowie" moglibyście wnieść coś konstruktywnego NP jakiś adresik albo numer telefonu do speca od cipowania ;)

 

ja wam pomoge

 

A1 car care

The Old Petrol Station

Unit 4

120 High Street

Offord Cluny

St Neots

Cambs

PE19 5RQ

01480 812218

07708 809332 / 07793 286055

 

Nie próbowałem ich ... ale podobno robią remapy

 

Zna ktoś jeszcze kogos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat, trochę przeterminowany ale takie info zawsze się przyda, tutaj sprawdzona firma http://www.r-techpower.co.uk , sam robiłem u nich 2 samochody (Mondeo TDDI i Octavię), mój koleś robił golfa 1.8T a ostatnio znajomy Passata 2.0TDI. Sam znowu jadę do nich za jakieś 2-3 tygodnie zrobić Passka, ceny przystępne (za auto do roku 2000 kasują 200 funtów) a fachowcy jakich mało. Słynni w UK w kręgach VW/Audi/Skoda/Seat. Jak jedzie się do nich to robią wszystko pod konkretny silnik, remap na hamowni itd, nie używają gotowców, naprawdę polecam.

Edytowane przez Majcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Firma ( przynajmniej z poziomu strony ) wyglada solidnie tylko jedna rzecz strasznie razi a mianowicie ten slynny na wyspach " mobile service ". Jak mozna fachowo zrobic komus remapp silnika w vanie na podjezdzie ?? Ta sama akcja tyczy sie renowacji felg. Brytyjczycy to lenie do potegi entej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kiedyś się o to pytałem to mi tłumaczył na czym polega ich "mobile service". Większość firm oferujących taką usługę wgrywa gotowce. Inne robią tak jak oni, nie wiem dokładnie na czym to polega, ale podczepiają jakieś ustrojstwo podpięte do laptopa do kół napędzanych, podpinają laptopa do ecu, jeżdżą, zmieniają ustawienia itd., itp., ale sami mówią że hamownia to podstawa, mobilny service jest dla wygodnych którzy nie przywiązują wagi do szczegółów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam firme z Erith, robia tam polacy, w razie potrzeby podam namiar na priv., bylem dzisiaj z kolesiem po odbior 1.8 T wstawiali nowe sprzeglo przy okazji zaczepili mnie odnosnie mojego AWX, ale akurat mnie to nie interesuje. W kazdym razie robia szybko dobrze i tanio, wyposazenie warsztatu tez niczego sobie no i wlasnie glownie zajmuja sie tuningiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności