yassek Zgłoś #1 Napisano 26 Marca 2007 Mam pytanko do ludzi z UK. Czy może ktoś polecić firmę/warsztat/tunera aby zmodyfikować soft w TDI ale tu na wyspach? Najbliższym czasie nie bardzo wybieram się autem do PL a przydałoby się parę bhp i nM szczególnie do sharana, 115bhp na taką budę to trochę za mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2007 Slyszalem ze tu na wyspach to upsolute jest dobry i w przystepnej cenie. Twoj Szaran powinien skoczyc ze 115PS do 145PS a moment z 310NM do 380NM. Normalna cena to 300 funtow ale jak by bylo wiecej zainteresowanych minimum 5 autek to mozna zorganizowac Group Buy na angielskim forum i cena spadnie do 250 funtow. Ja wybieralem sie do polski w niedlugim czasie dlatego chcialem sie dowiedziec o mozliwosci i jakas dobra firme w Polsce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #3 Napisano 30 Marca 2007 1200 to w polsce bez problemu zrobisz + test z hamowni, wiec poczekaj, i jedz do Polski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #4 Napisano 1 Kwietnia 2007 Twoj Szaran powinien skoczyc ze 115PS do 145PS a moment z 310NM do 380NM No już nie przesadzaj z tymi niutkami jak za bardzo nie wiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb Zgłoś #5 Napisano 1 Kwietnia 2007 Twoj Szaran powinien skoczyc ze 115PS do 145PS a moment z 310NM do 380NM No już nie przesadzaj z tymi niutkami jak za bardzo nie wiesz. Jak za bardzo nie wiem to prosze tu masz link i sobie poczytaj Upsolute Wybiez VW z lewej stony i znajdz Sharana z silnikiem 115 KM i sprawdz. Pisza 380NM po wirusie. No ale moze jestes specjalista i wiesz lepiej niz austryjacka firma z doswiadczeniem i oddzialami w 50 krajach. Bardzo chetnie poczytam jezeli napiszesz dlaczego uwazasz ze przesadzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mandzynek Zgłoś #6 Napisano 1 Kwietnia 2007 http://www.upsolute.com/eng/index.html jak to mozliwe panowie? skad sie te kilka konikow wiecej by wzielo murzyna wrzucili pod maske czy co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #7 Napisano 1 Kwietnia 2007 No ale moze jestes specjalista i wiesz lepiej niz austryjacka firma z doswiadczeniem i oddzialami w 50 krajach. Austryjacka ,bułgarska czy inna nie ma znaczenia to nie jest silnik który wytrzymuje takie osiągi,warto żebyś się nie podpierał tym co piszą czyli teorią a praktyką,sprzęgło jest na wymianę jeśli zrobisz taką moc,pewnie piszą o przyrostach maxymalnych żeby przyciągnąć klienta,może nie robiłeś i nie wiesz że to nie przy tym silniku bezpieczne,w 130PD i 310Nm to jest możliwe bez problemu ale nie w tym.Kiedyś czytałem że można bez problemu ze 310Nm wyciągnąć 420Nm ale się okazało że nie do jazdy na ulicę,więc warto trochę praktyki i wiedzy a nie tylko tabelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb Zgłoś #8 Napisano 1 Kwietnia 2007 No ale moze jestes specjalista i wiesz lepiej niz austryjacka firma z doswiadczeniem i oddzialami w 50 krajach. Austryjacka ,bułgarska czy inna nie ma znaczenia to nie jest silnik który wytrzymuje takie osiągi,warto żebyś się nie podpierał tym co piszą czyli teorią a praktyką,sprzęgło jest na wymianę jeśli zrobisz taką moc,pewnie piszą o przyrostach maxymalnych żeby przyciągnąć klienta,może nie robiłeś i nie wiesz że to nie przy tym silniku bezpieczne,w 130PD i 310Nm to jest możliwe bez problemu ale nie w tym.Kiedyś czytałem że można bez problemu ze 310Nm wyciągnąć 420Nm ale się okazało że nie do jazdy na ulicę,więc warto trochę praktyki i wiedzy a nie tylko tabelki Bezpieczne czy nie bezpieczne to kwestia dyskusyjna bo wszystko zalezy od tego jak sie komputer wystroji. Sprzeglo seryjne jest przystosowane do fabrycznych osiagow wiec cudow bym nie oczekiwal. Predzej czy pozniej i tak jest do wymiany. Jak ktos nie wie to i z polowa tego momentu moze silnik wykonczyc. Rozumiem ze mowisz o jakims konkretnym przypadku wiec moze podzielisz sie znami troszke wieksza iloscia informacji? Jakis link? Upsolute jest jedna z bardziej znanych firm w UK i znam calkiem spore grono ludzi ktorzy korzystali z jej uslug. Sa bardzo zadowoleni i nie maj zadnych problemow. Sa tez tacy co mysla ze zrobia remap i maja sportowy samochod. [/qoute]Grunt to konstruktywna krytyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #9 Napisano 1 Kwietnia 2007 Widzisz ,ja nie piszę że firma jest do dupy, tylko że sprzęgło nie wytrzyma tyle Nm,bo KM są do uzyskania w tej bezpiecznej wartości.A ty piszesz że firma to i to,mam gdzieś tabelki z których korzystasz,nie muszę przesyłać linków ,bo liczy się praktyka,tak się składa że znam osoby które z tego żyją i wiem że to jest za duża wartość Nm dla tego sprzęgła. Sprzeglo seryjne jest przystosowane do fabrycznych osiagow wiec cudow bym nie oczekiwal. Predzej czy pozniej i tak jest do wymiany. Jak ktos nie wie to i z polowa tego momentu moze silnik wykonczyc. to się grubo mylisz,ale przy podanych przez ciebie wartościach 380Nm to napewno się skończy,a nie powinno. Może firma ma osiągnięcia ale to nie zmienia faktu że od tak sobie zrobisz 380Nm,mogli poprostu przeliczać % wszystkie przyrosty.U innych wychodzi lepiej a u innych gorzej,w zależności ile masz w serii i jaki stan techniczny ma silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #10 Napisano 3 Kwietnia 2007 380Nm to realny wynik dla AWX lub ASZ. zakladajac brak giftów z fabryki. Rowniez jak Pawel nie wieze w 380Nm w ATJ czy AUY. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #11 Napisano 3 Kwietnia 2007 the.wolf, dokładnie,co my szare pomorki się znamy,firma pisze że się da i wszyscy wniebowzięci rzucają cyferkami z tabelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb Zgłoś #12 Napisano 3 Kwietnia 2007 No coz nie kazdy jest specjalista jak Pawel oczywiscie. Pytanie bylo o tunning w UK wiec napisalem co wyczytalem. A jak ktos wie ze sprawa wyglada inaczej to ja bardzo chetnie sie do ucze. Problem polega na tym ze tu kazda firma tak podaje wiec jest to dla mnie calkiem wiarygodne. Czy ktos jest wstanie rozwinac ten temat troszke wiecej niz Pawel? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #13 Napisano 3 Kwietnia 2007 pick me, pick me!! a więc, nie od dziś wiadomo że jednymi z lepszych programistów w europie jesli chodzi o ECU, są Polacy. Bardzo duzo firm zza granicy uzywa ori badz delikatnie modyfikuje programy dizle-mastersa, benzyny-unitronica. Polacy maja dość dobrze dopracowane modyfikacje wczesniej wymienionych grup silników. Tak więc śmiem twierdzić ze wyniki zaprezentowane na stronie angielskiego tunera są nader optymistyczne. Trzeba wziac pod uwage sprawe kalibracji hamowni i stad moze takich wyników. ot, tyle ode mnie. aha, sprawdz ile u nas podaja przecietnie dobre renomowane firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość JarekCamb Zgłoś #14 Napisano 3 Kwietnia 2007 a więc, nie od dziś wiadomo że jednymi z lepszych programistów w europie jesli chodzi o ECU, są Polacy. Bardzo duzo firm zza granicy uzywa ori badz delikatnie modyfikuje programy dizle-mastersa, benzyny-unitronica. Polacy maja dość dobrze dopracowane modyfikacje wczesniej wymienionych grup silników. Tak więc śmiem twierdzić ze wyniki zaprezentowane na stronie angielskiego tunera są nader optymistyczne. Trzeba wziac pod uwage sprawe kalibracji hamowni i stad moze takich wyników. aha, sprawdz ile u nas podaja przecietnie dobre renomowane firmy. Dzieki za te nowinki, bo nie wiedzialem o osiagach polskich tunerow Sprawdzilem sobie na stronie Mastersa i nie ma kodow silnkow, ani konkretnych modeli samochodow. Jest jednak 1.9 TDI o mocy 115KM no i Masters podaje 155KM i 380NM po wirusie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #15 Napisano 3 Kwietnia 2007 tylko spytaj jaki mial gift ten silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasqs Zgłoś #16 Napisano 31 Maja 2009 No i dzieciątka zaczęły sie licytować i nikt w końcu nie Ujawnił miejsca/źródła chip tuningu A nie bede jechal do polski tylko po to zeby zaoszczedzic 300 zl (sam wyjazd kosztuje 1200zł) A do polski nie mam powodów zeby jechać Może zamiast sie licytować "panowie" moglibyście wnieść coś konstruktywnego NP jakiś adresik albo numer telefonu do speca od cipowania ja wam pomoge A1 car care The Old Petrol Station Unit 4 120 High Street Offord Cluny St Neots Cambs PE19 5RQ 01480 812218 07708 809332 / 07793 286055 Nie próbowałem ich ... ale podobno robią remapy Zna ktoś jeszcze kogos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starwarrior Zgłoś #17 Napisano 28 Stycznia 2010 (edytowane) Odświeżę temat, trochę przeterminowany ale takie info zawsze się przyda, tutaj sprawdzona firma http://www.r-techpower.co.uk , sam robiłem u nich 2 samochody (Mondeo TDDI i Octavię), mój koleś robił golfa 1.8T a ostatnio znajomy Passata 2.0TDI. Sam znowu jadę do nich za jakieś 2-3 tygodnie zrobić Passka, ceny przystępne (za auto do roku 2000 kasują 200 funtów) a fachowcy jakich mało. Słynni w UK w kręgach VW/Audi/Skoda/Seat. Jak jedzie się do nich to robią wszystko pod konkretny silnik, remap na hamowni itd, nie używają gotowców, naprawdę polecam. Edytowane 28 Stycznia 2010 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #18 Napisano 28 Stycznia 2010 Firma ( przynajmniej z poziomu strony ) wyglada solidnie tylko jedna rzecz strasznie razi a mianowicie ten slynny na wyspach " mobile service ". Jak mozna fachowo zrobic komus remapp silnika w vanie na podjezdzie ?? Ta sama akcja tyczy sie renowacji felg. Brytyjczycy to lenie do potegi entej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starwarrior Zgłoś #19 Napisano 28 Stycznia 2010 Jak kiedyś się o to pytałem to mi tłumaczył na czym polega ich "mobile service". Większość firm oferujących taką usługę wgrywa gotowce. Inne robią tak jak oni, nie wiem dokładnie na czym to polega, ale podczepiają jakieś ustrojstwo podpięte do laptopa do kół napędzanych, podpinają laptopa do ecu, jeżdżą, zmieniają ustawienia itd., itp., ale sami mówią że hamownia to podstawa, mobilny service jest dla wygodnych którzy nie przywiązują wagi do szczegółów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustdelf Zgłoś #20 Napisano 28 Lutego 2010 Polecam firme z Erith, robia tam polacy, w razie potrzeby podam namiar na priv., bylem dzisiaj z kolesiem po odbior 1.8 T wstawiali nowe sprzeglo przy okazji zaczepili mnie odnosnie mojego AWX, ale akurat mnie to nie interesuje. W kazdym razie robia szybko dobrze i tanio, wyposazenie warsztatu tez niczego sobie no i wlasnie glownie zajmuja sie tuningiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach