Jump to content
Sign in to follow this  
ndxb5fl

Analiza Logow 1.8T AWT

Recommended Posts

Witam, mam passata b5 fl 1.8t o oznaczeniu silnika AWT z nietypowym problemem(chyba, gdyz nie znalazlem podobnego problemu).

W samochodzie byl wymieniany silnik, turbosprezarka (jakies 20tkm temu). Od tamtej pory samochod odpala, trzyma rowniutko obroty, jedzie. Podczas przyspieszania przy minimalnie wcisnietym pedale gazu jest wszystko wporzadku, wcisnie sie delikatnie mocniej i auto przez 1 sekunde przyspiesza z turbo i przez 1,5 sekundy przyspiesza ale jakby bez turbo (i taka sekwencja 1:1,5 sec az do odciecia na kazdym biegu). Wykonałem logi 002+033, 003+020, 115+118, 001+003, 002+003. Po odlaczeniu przeplywomierza nic sie nie zmienia (moze jest minimalnie bardziej żwawy w zakresie 1600-1800obr/min(albo mi sie wydaje).

Bardzo dziekuje za wszelka analize tych logow i jakies podpowiedzi.

http://vaglogi.pl/log-002_033_M8p7Dx.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_Ic5a9.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_jGY8P7.html

http://vaglogi.pl/log-001_003_0XpCl7N.html

http://vaglogi.pl/log-002_003_jLK9n.html

Edited by ndxb5fl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ktos ustawił to turbo? przeladowuje. Kto to wie czego wina. Sterownia, samej turbiny... przepływem też ładuje jak chce.

Zrób log z odpietym N75. 115+118

Edited by zwonko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę jak by brakowało czasem mu paliwa faktycznie coś z turbo coś się dzieje i cofa zapłon. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam kolegów pozwólcie ze podepnę się pod temat .

 

Poproszę o analizę logów bo auto nie jedzie po prostu i nie wiem dlaczego czy coś z tych logów wynika??

 

http://vaglogi.pl/log-115_118_Ms3v1W.html

 

http://vaglogi.pl/log-002_033_Ywkrizm.html

 

silnik awt i wymieniona sonda labda bo pokazywał zbyt uboga mieszanka i wywalał błąd...

teraz błędów brak ale auto nie jedzie powyżej 3tys obr

Edited by mamis638

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, mamis638 napisał:

wymieniona sonda labda bo pokazywał zbyt uboga mieszanka i wywalał błąd...

nadal pokazuje za ubogo i to dużo, masz LPG ?

pompa paliwa troche kuleje

i turbina zbyt wcześnie wstaje. Zapewne fajnie sie jeździ, ale wcześniej czy później sprzęgło z dwu-masą powie "papa"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mam LPG czyżby to powodowalo błędy?? Teraz jest nowa sonda bosha tzn auto jest po modzie może dlatego tak wcześnie wstaje a od ilu powinno i co mogę jeszcze z tym zrobić?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.07.2020 o 21:41, kevin27 napisał:

w etce napisali, że sonda Lambda o numerze 06B 906 265 D była produkowana do 01.09.2008r. Po tym czasie należy wykorzystać :  BOSCH nr. 1K0 998 262 D / 0 258 007 351.

 

14 godzin temu, mamis638 napisał:

Tak mam LPG czyżby to powodowalo błędy??

po zrobieniu programu pojechałeś na ponowne strojenie LPG ?

Trzeba by, jeszcze raz zrobić logi tylko na PB. Najpierw wykasować błędy z ECU, a nawet jak ich nie ma to też kliknąć w przycisk kasuj bo wtedy kasuje korekty sondy Lambda.

z turbina raczej jest OK, auto jest po programie to i wstaje wcześniej.

 

Edited by kevin27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam ten drugi nr sondy o końcówce 351.

 

Logi były robione na benzynie 

 

Najpierw był. Chips a później gaz. 

Gaz stag z parownikiem z zapasem do 250hp i rurki 8 żeby się gaz wyrabiał... Gaz był strojony... Co jeszcze zalogować by zawezic co mu jest... A może tę sondę się jakoś programuje??? A moze gaz rozwalać korekty sondy?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sonda OK

1 godzinę temu, mamis638 napisał:

Logi były robione na benzynie

OK, ale skasowałeś korekty czy nie ? Jeśli nie to skasuj korekty, tak jak pisałem wyżej i zrób jeszcze raz logi na benzynie. Najlepiej zakręć zawór na butli LPG w bagażniku. Możesz zrobić jeszcze bloki 003 i 020

 

sondy Lambda nie programuje sie.

Gaz jest strojony pod  sondę L.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://vaglogi.pl/log-003_020_87N72b.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_Oks4mjZ.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_77OCl9.html

 

logi zrobione za każdym razem kasowane błędy (błędów brak)  gdzie ja mam szukać przyczyny :( bardzo będę wdzięczny za pomoc bo irytuje mnie ten samochód przez ten brak mocy ... wrrr 

 

a czy to może być przyczyną np filtr paliwa? albo jakaś cewka głupiejąca?

 

Koledzy dziś mierzyłem ciśnienie paliwa na wolnych trzyma 3.2 a pod obciążeniem ponad 4 ... Jakieś pomysły??? Ktoś coś pomoże?? 

Edited by mamis638

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy