Malcu88 Zgłoś #21 Napisano 26 Listopada 2020 Co wymiane oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malcu88 Zgłoś #22 Napisano 21 Grudnia 2020 (edytowane) Potrzebuje schemat rozmieszczenia klapek i silniczkow do passata b6 2008r climatronic. Problem z silniczkiem dalej nie rozwiazany. Nawet elektromechanik sobie nie poradzil. Panel climatronic ok instalacja ok potencjometr zmieniony. Bledu skasowac nie idzie. Jezdzic nie idzie szyby paruja. Zakladajac ze mam otwarta ta klapke to co jeszcze moze blokowac dostep swiezego powietrza? Moze sie zamykac samo podczas jazdy? Edytowane 21 Grudnia 2020 przez Malcu88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sansai Zgłoś #23 Napisano 18 Marca 2022 Nie chcę otwierać kolejnego wątku, może ktoś tu jest w stanie pomóc. Mam problem z v71, wyciągnięty silniczek, wymieniony potencjometr i silniczek dalej nie rusza. Wydaje się oczywiste że wina silniczka, ale na próbę podłączyłem go w miejsce v113 (chyba?) i chodzi bez problemu. W czasie testowania podniosłem też potencjometr i ręcznie nim regulowałem zmiany były widoczne w VCDS, wygląda jakby do silniczka prąd nie dochodził. Czy jest do tego silniczka klapy jakiś oddzielny bezpiecznik? Skąd idzie sterowanie silniczka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #24 Napisano 19 Marca 2022 17 godzin temu, sansai napisał: Nie chcę otwierać kolejnego wątku, może ktoś tu jest w stanie pomóc. Mam problem z v71, wyciągnięty silniczek, wymieniony potencjometr i silniczek dalej nie rusza. Wydaje się oczywiste że wina silniczka, ale na próbę podłączyłem go w miejsce v113 (chyba?) i chodzi bez problemu. W czasie testowania podniosłem też potencjometr i ręcznie nim regulowałem zmiany były widoczne w VCDS, wygląda jakby do silniczka prąd nie dochodził. Czy jest do tego silniczka klapy jakiś oddzielny bezpiecznik? Skąd idzie sterowanie silniczka? zaden silniczek nie ma bezpiecznika , kazdy silniczek jest osobni zasilany z panelu klimatyzacji potem potencjometry: (szeregowo : numery 1 do numery 1 , numer 3 do numeru 3 , a numer 2 z kadego potencjometru idzie do panelu ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach