Skocz do zawartości
AnDrzej_IzaK

Spalanie stukowe po programie i założeniu LPG 1.8t

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. W moim 1.8t została założona instalacja gazowa i zrobiony program. Z logów wynika że pojawiło się spalanie stukowe. Wcześniej nie było takiego problemu. Logi robione na benzynie.

http://vaglogi.pl/log-003_020_sMrbBV.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_1ebaQx1.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_RK4WiBL.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dołączam się do pytania

http://vaglogi.pl/log-003_020_EFa3S.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_K6idb.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_HtCmM.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bartek logi robi się na 3 biegu od 1500 obrotów do niemal odciny  na wcisniętym pełnym gazie. Jeszcze się nie znam za bardzo ale masz coś grubo nie tak. Popatrz na moje logi i je porównaj ze swoimi. U mnie oprócz grupy 020 i spalania stukowego które nawiasem na LPG nie występuje jest w miarę ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, AnDrzej_IzaK napisał:

które nawiasem na LPG nie występuje jest w miarę ok

nawiasem jakby występowało na LPG to byłaby totalna kicha. LPG ma wyższą liczbę oktanową ot... i nie będzie stukać.

 

Zrobili Ci koło 200KM na seryjnych gratach?

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem. Ciekawe co da zalanie 98? Czy po programie wyszło że np. cewki nie wyrabiają? Lub jakieś inne niedomaganie. Wcześniej wszytko było w porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pod 200KM na seryjnych gratach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wszystko seria. Miał być program na 180KM

W przyszłości ma wejść FMIC i większe wtryski. A podniesienie mocy było robione wraz z założeniem LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po doładowaniu myślę że jest blizej 200. Jaki masz przepływ przy 6000RPM bo vaglogi coś nie działa.

Mozesz próbować użyć KPOWER do określenia mocy, skoro nie było hamowni.

Logi są robione od razu po programie czy jeździłeś XXtys km?

Co do Pb98... To tuner powinien Ci powiedzieć na co przewidział. Teoretycznie 98 zmniejszy stukowe, ale jeśli soft jest pod 95 to teoretycznie strcisz trochę mocy... jakiś drobny procent co prawda ale coś.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fff.png

logi robione zaraz po odbiorze fury. Człowiek był polecany do montażu LPG ale o jego możliwościach zwiększania mocy niestety nie słyszałem.

002033.png

Edytowane przez AnDrzej_IzaK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje jest pod 200KM. Wrzuć logi na a4-klub i wtedy Ci predzej powiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie wartości są akceptowalne w grupie 020? Czy jazda na LPG jest bezpieczna gdy na benzynie pojawia się spalanie stukowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na necie przyjmuje się do 3. Instrukcje VAG mówią o 6. 

Moim zdaniem jest to bezpiecznie ale co ja tam wiem. Ważniejsze jest żeby nie było ubogo. A przy tych czasach wtrysku na Pb... No ktoś się musiał postarać z LPG. Choć to też zależy od wtryskiwaczy czy chocby od możliwości ECU LPG. Nikt tez nie powiedział, że nie ma podparcia górą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No że powyżej jakiś tam czasów czy obrotów jedzie na Pb. ECU LPG mają możliwości ustawiania takich rzeczy.

Wiesz co tam jest zainstalowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E to jakiś rewelacji nie ma. Własnie widziałem że temat jest już na A4-klub. Zapytaj przema ile to ma koni według niego. Może Łukasz13 o ile tam jeszcze jest zerknie na temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemo twierdzi że jest ponad 190 ale 200nie przekroczy na seri. Łukasz mówił żeby lać 98 i wyregulować LPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No moja opinia jest podobna. Z tym że uważam że soft jest trochę mocny... także jeździć ale dbać.

LPG według logów faktycznie coś średnio. Pewnie regulacja... ale przyglądnąłbym się temu lepiej bo są pewne nierówności. Przy czym no mogła się włączyć chłodnica akurat czy coś i już będzie przekłamanie. Dać komuś na porządne strojenie i zobaczy co będzie. Sprawdzić czasy czy wtryski wyrabiają na wolnych i wysokich.

Pytanie jeszcze czy jesteś pewien że tam jest wszystko seryjne. Może był soft a nawet nie wiedziałeś?

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności