AnDrzej_IzaK Zgłoś #1 Napisano 4 Kwietnia 2020 Witam wszystkich. W moim 1.8t została założona instalacja gazowa i zrobiony program. Z logów wynika że pojawiło się spalanie stukowe. Wcześniej nie było takiego problemu. Logi robione na benzynie. http://vaglogi.pl/log-003_020_sMrbBV.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_1ebaQx1.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_RK4WiBL.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek b5fl Zgłoś #2 Napisano 8 Kwietnia 2020 dołączam się do pytania http://vaglogi.pl/log-003_020_EFa3S.html http://vaglogi.pl/log-002_033_K6idb.html http://vaglogi.pl/log-115_118_HtCmM.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #3 Napisano 9 Kwietnia 2020 Bartek logi robi się na 3 biegu od 1500 obrotów do niemal odciny na wcisniętym pełnym gazie. Jeszcze się nie znam za bardzo ale masz coś grubo nie tak. Popatrz na moje logi i je porównaj ze swoimi. U mnie oprócz grupy 020 i spalania stukowego które nawiasem na LPG nie występuje jest w miarę ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #4 Napisano 9 Kwietnia 2020 (edytowane) 24 minuty temu, AnDrzej_IzaK napisał: które nawiasem na LPG nie występuje jest w miarę ok nawiasem jakby występowało na LPG to byłaby totalna kicha. LPG ma wyższą liczbę oktanową ot... i nie będzie stukać. Zrobili Ci koło 200KM na seryjnych gratach? Edytowane 9 Kwietnia 2020 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #5 Napisano 9 Kwietnia 2020 Wiem wiem. Ciekawe co da zalanie 98? Czy po programie wyszło że np. cewki nie wyrabiają? Lub jakieś inne niedomaganie. Wcześniej wszytko było w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #6 Napisano 9 Kwietnia 2020 pod 200KM na seryjnych gratach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #7 Napisano 9 Kwietnia 2020 Tak wszystko seria. Miał być program na 180KM W przyszłości ma wejść FMIC i większe wtryski. A podniesienie mocy było robione wraz z założeniem LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #8 Napisano 9 Kwietnia 2020 Po doładowaniu myślę że jest blizej 200. Jaki masz przepływ przy 6000RPM bo vaglogi coś nie działa. Mozesz próbować użyć KPOWER do określenia mocy, skoro nie było hamowni. Logi są robione od razu po programie czy jeździłeś XXtys km? Co do Pb98... To tuner powinien Ci powiedzieć na co przewidział. Teoretycznie 98 zmniejszy stukowe, ale jeśli soft jest pod 95 to teoretycznie strcisz trochę mocy... jakiś drobny procent co prawda ale coś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #9 Napisano 9 Kwietnia 2020 (edytowane) logi robione zaraz po odbiorze fury. Człowiek był polecany do montażu LPG ale o jego możliwościach zwiększania mocy niestety nie słyszałem. Edytowane 9 Kwietnia 2020 przez AnDrzej_IzaK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #10 Napisano 10 Kwietnia 2020 Na moje jest pod 200KM. Wrzuć logi na a4-klub i wtedy Ci predzej powiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #11 Napisano 10 Kwietnia 2020 Jakie wartości są akceptowalne w grupie 020? Czy jazda na LPG jest bezpieczna gdy na benzynie pojawia się spalanie stukowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #12 Napisano 10 Kwietnia 2020 Na necie przyjmuje się do 3. Instrukcje VAG mówią o 6. Moim zdaniem jest to bezpiecznie ale co ja tam wiem. Ważniejsze jest żeby nie było ubogo. A przy tych czasach wtrysku na Pb... No ktoś się musiał postarać z LPG. Choć to też zależy od wtryskiwaczy czy chocby od możliwości ECU LPG. Nikt tez nie powiedział, że nie ma podparcia górą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #13 Napisano 10 Kwietnia 2020 Podparcie górą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #14 Napisano 10 Kwietnia 2020 No że powyżej jakiś tam czasów czy obrotów jedzie na Pb. ECU LPG mają możliwości ustawiania takich rzeczy. Wiesz co tam jest zainstalowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #15 Napisano 10 Kwietnia 2020 ACR-01 250 ACW-031 BFC Q Box Basic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #16 Napisano 10 Kwietnia 2020 E to jakiś rewelacji nie ma. Własnie widziałem że temat jest już na A4-klub. Zapytaj przema ile to ma koni według niego. Może Łukasz13 o ile tam jeszcze jest zerknie na temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AnDrzej_IzaK Zgłoś #17 Napisano 10 Kwietnia 2020 Przemo twierdzi że jest ponad 190 ale 200nie przekroczy na seri. Łukasz mówił żeby lać 98 i wyregulować LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #18 Napisano 10 Kwietnia 2020 (edytowane) No moja opinia jest podobna. Z tym że uważam że soft jest trochę mocny... także jeździć ale dbać. LPG według logów faktycznie coś średnio. Pewnie regulacja... ale przyglądnąłbym się temu lepiej bo są pewne nierówności. Przy czym no mogła się włączyć chłodnica akurat czy coś i już będzie przekłamanie. Dać komuś na porządne strojenie i zobaczy co będzie. Sprawdzić czasy czy wtryski wyrabiają na wolnych i wysokich. Pytanie jeszcze czy jesteś pewien że tam jest wszystko seryjne. Może był soft a nawet nie wiedziałeś? Edytowane 10 Kwietnia 2020 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach