blasterpl Zgłoś #1 Napisano 2 Kwietnia 2020 (edytowane) 1.8T AWT korekty długoterminowe po skasowaniu i przejechaniu ok 20km maja ok 11% . Gdzie szukać ewentualnych przyczyn ? I następna rzecz , przy zmianie biegów obroty wzrastają (puszczam gaz , wciskam sprzęgło a obroty idą do góry o ok.500 obr/min) . Podejrzewam zawór DV , jakie logi zrobić by to potwierdzić/wykluczyć ? http://vaglogi.pl/log-001_032_Ub6Jnh.html Edytowane 2 Kwietnia 2020 przez blasterpl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d4wid95 Zgłoś #2 Napisano 2 Kwietnia 2020 (edytowane) Zrób solidny log dynamiczny grup 033 i 002 (razem). Oczywiście na PB (jeżeli masz LPG). Edytowane 2 Kwietnia 2020 przez d4wid95 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blasterpl Zgłoś #3 Napisano 3 Kwietnia 2020 (edytowane) Oto logi. 1 przejazd na benzynie , 2 na LPG Dzis znalazłem nieszczelność (całkiem duzą) na złączu elastycznym za katalizatorem. Czy to może mieć wpływ ma mój problem? LOG-01-002-033-xxx.CSV Edytowane 4 Kwietnia 2020 przez blasterpl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d4wid95 Zgłoś #4 Napisano 6 Kwietnia 2020 (edytowane) Jeśli chodzi o nieszczelność po stronie wydechu to nie ma ona żadnego wpływu na Twój problem. Według loga mogę stwierdzić, że albo masz nieszczelność między przepływomierzem a przepustnicą, albo Twój przepływomierz po prostu zaniża wartości, stąd są korekty długoterminowe na takim poziomie. Poza tym reszta wydaje się być ok Edytowane 6 Kwietnia 2020 przez d4wid95 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #5 Napisano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) Czasem można się zdziwić co taki nieszczelny wydech robi z korektami. Jak znaleziono problem to trzeba to zrobić żeby być pewnym że to nie to. Wg loga powiedziałbym że to nieszczelnośc wydechu+dolot lub przepływka. W momentach gdy go zalewa a na to wpływ podwyzszenie korekt w zwiazku z nieszczelnoscia wydechu. Gdy mu brakuje, to już kolega ma racje że na to wydech raczej nie ma wpływu. Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blasterpl Zgłoś #6 Napisano 7 Kwietnia 2020 Wiec tak , wydech uszczelniony (nowa rura) , przeplywke próbowałem czyścić ale skończyło się na tym , ze teraz nie pokazuje zupełnie nic wiec zapewne ja uwaliłem . Kupiłem (czekam na przesyłkę) nowa HELLA , podobno to dobry/bardzo dobry zamiennik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #7 Napisano 8 Kwietnia 2020 Z licznych tematów z logami i zaniżającymi przepływkami... VAGi nie tolerują zamienników przepływomierza. Ale oby ten działał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blasterpl Zgłoś #8 Napisano 8 Kwietnia 2020 (edytowane) Nowa przeplywka zamontowana , teraz dla odmiany zawyża przepływ ? ale co mnie bardzo zastanawia to wartości "LOAD" bardzo wzrosły. Pomiar robiony na tym samym odcinku drogi co wczesniejszy , jedyna roznica to temp . przy wcześniejszym pomiarze było zimniej , a dziś ok 20st. Co koledzy sądzą? LOG-01-002-033-xx.csv Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez blasterpl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #9 Napisano 8 Kwietnia 2020 Takie zawyżanie to typowa sprawa w zamienniku. Niestety na tym się nie oszczędza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d4wid95 Zgłoś #10 Napisano 8 Kwietnia 2020 (edytowane) Jest znaczna poprawa Ale tak jak niestety kolega pisze wszystkie przepływomierze poza BOSCH są do bani, niestety Gdybyś mógł kolego to zarzuć jeszcze logi z grup 115/118 Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez d4wid95 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blasterpl Zgłoś #11 Napisano 9 Kwietnia 2020 Oto logi. Ciekawie jest na LPG. Pierwszy przejazd na PB a drugi na LPG w obu logach. Czego obcina doładowanie na LPG ? wyraźnie czuć takie falowanie mocy. LOG-01-002-032-115.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #12 Napisano 10 Kwietnia 2020 Jeśli chodzi o doładowanie to wszystko jest ok. To falowanie to inna przyczyna. Wysoki MAF = wysokie czasy wtrysku. O ile PB sobei poradzi o tyle na LPG dochodzi na 99,9% do pętlenia i stąd problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blasterpl Zgłoś #13 Napisano 11 Kwietnia 2020 "Wysoki MAF = wysokie czasy wtrysku" Wysoki czyli za wysoki czy wysoki ale w normie? Co powoduje ze jest wysoki (gdzie ewentualnie szukać usterki?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #14 Napisano 11 Kwietnia 2020 Jest za wysoki. Przyczynę już napisałem. Powtórze. Zamiennik MAF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blasterpl Zgłoś #15 Napisano 12 Kwietnia 2020 A tu ciekawostka , logi zrobione na następny dzień , przejazd na LPG . Czyżby przeplywka się "ułożyła" ? LOG-01-002-033-118.CSV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #16 Napisano 12 Kwietnia 2020 Elektronika się ułożyła... jakieś perpetum mobile. Ale no cóż, może jakiś błąd w matrixie. W każdym razie w logu jest ubogo w diabły i to "ciekawostka" - nie przy butowaniu tylko przy normalnej jeździe. Porób jeszcze kilka z PB i LPG, kilka razy pod rząd. Pewnie ta przepływka będzie pokazywała w każdy dzień co innego. Ale obym się mylił i masz szczęście i jesteś w 0.1% osób którym zadziałał zamiennik w 1.8T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach