Skocz do zawartości
Gość papol

Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)? B6/B7

Rekomendowane odpowiedzi

Producenci akumulatorow spejalnie nie dawaja korkow i pisza ze to bezobslugowe...akumulator wytrzymuje okres gwarancyjny i pa pa.

 

nie ma bezobslugowych aku !!!! to mit producentow, kazdy aku ma ukryte korki (wykluczam te zelowe) i 99% przypadkow da sie zregenerowac. U mnie 3,5 roku smiga perion chyba 72 Ah chyba 750A pradu

Edytowane przez Orson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Banner Power Bull 72 Ah (wsadziłbym 80 Ah ale do BMR'a się nie mieści).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz oryginalnie 72Ah i taką samą moc bym założył.

 

Dzieki Mareczku za podpowiedż, ja obecnie mam 70Ah 570A jakas VARTA ale mi nie domaga w tych temperaturach , więc chce coś większego, na jutro mam zamówiony jakis 74Ah 680A BOSCH , powinien dać rade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wielu wieczorach spędzonych przed kompem czytając fora itp.

Decyzja -polecam

BOSCH SILVER S5 77aH (nowa wersja )750A do passata 170KM full opcja . -zakup w cenie do 300zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie praktyczne, jak Wam odpalały TDI w tych mrozach - pod chmurką? Jak trzymały nowe aku - kupione przed tym sezonem zimowym? Mi właśnie padł aku i kupuję ZAPP'a.

Edytowane przez Darek Zw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przed zimą kupiłem do B6 Centre Futura CA770 i jestem bardzo zadowolony. Najmniejszych problemów nie miałem. Pali momentalnie, nawet coming i leaving home mam zostawione i swiatla na auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój aku jeszcze nie zmieniany,ma 5 lat i auto paliło bez problemu,parkuję pod wiatą..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.u mnie siedzi varta 80ah 680a.rok prod.2005.piata zima pod chmurka.co wy na to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm, oki, aku zakupione ale moż ktoś podpowie jak z jego wymianą . tzn. słyszałem że w chwili odłączenia aku włączy się alarm, bo to że trzeba skalibrować itp. to wiem, ale jak jest z tym alarmem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hm, oki, aku zakupione ale moż ktoś podpowie jak z jego wymianą . tzn. słyszałem że w chwili odłączenia aku włączy się alarm, bo to że trzeba skalibrować itp. to wiem, ale jak jest z tym alarmem

 

chodzi o ori alarm?

jeżeli tak to nic się nie dzieje, odłączasz stary wsadzasz nowy i pojechał. Jedynie przez parę metrów świecić będą kontrolki ESP, wspomagania i chyba coś jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chodzi o ori alarm?

jeżeli tak to nic się nie dzieje, odłączasz stary wsadzasz nowy i pojechał. Jedynie przez parę metrów świecić będą kontrolki ESP, wspomagania i chyba coś jeszcze.

 

taaak, niemam innego alarmu, oki, czyli nie muszę kombinowac z podpinaniem drugiego na kablach itd. super,zaraz lecę zmieniać, a co do reszty to juz czytałem,kalibracja itp. dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
taaak, niemam innego alarmu, oki, czyli nie muszę kombinowac z podpinaniem drugiego na kablach itd. super,zaraz lecę zmieniać, a co do reszty to juz czytałem,kalibracja itp. dzięki

 

Jaka kalibracja, czego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pytanie - prawdopodobnie kończy mi się akumulator, pacjent 3bg silnik tdi 130 avf. Czy ktoś z was miał do czynienia z akumulatorami firmy Kozak? Jest to krajowy produkt, dość tani bo za niecałe 200 pln idzie kupić aku do silnika avf, ale nie wiem jak z jakością. Ma/miał ktoś coś takiego? warte to cokolwiek?

http://kozakbatteries.pl/ko740/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaka kalibracja, czego?

 

też jestem ciekaw czego? zmieniasz i tyle roboty. nie potrzeba żadnego podtrzymania itd itp :)

 

btw. ja na ori MOLL (data produkcji 2005) dojechałem do 02.2015 :) zmieniłem na WESTA FORSE 74Ah 720A i też gorąco polecam.

Edytowane przez Michał2008

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
też jestem ciekaw czego? zmieniasz i tyle roboty. nie potrzeba żadnego podtrzymania itd itp :)

 

btw. ja na ori MOLL (data produkcji 2005) dojechałem do 02.2015 :) zmieniłem na WESTA FORSE 74Ah 720A i też gorąco polecam.

 

jeżeli chodzi o kalibrację to wyczytałem coś takiego tutaj http://forum.vw-passat.pl/threads/61819-Wymiana-akumulatora-w-TDI ,bodajże 8 post

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjmujesz stary aku wkladasz nowy, wsiadasz odpalsz przejezdzasz kilkaset metrow i wszystkie ikonki gasna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyjmujesz stary aku wkladasz nowy, wsiadasz odpalsz przejezdzasz kilkaset metrow i wszystkie ikonki gasna

 

dokładnie , aku wymieniony, pali jak ta lala, kontrolki pogasły po paru metrach, ale ten myk z kierownica wykonałem odrazu-tak na wszelki wypadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem też problem z akusiem i wymieniłem na 74ah i 680 prąd przy zapalaniu rewelacja szybko pali idealnie grzeje polecam centra w selgrosie za 300 kupiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

2. Podzwoniłem po sklepach i głosy sprzedawców są podzielone w następujący sposób:

 

wszystkie jak leci B6 2.0 TDI z mniej więcej tego okresu miały mały akumulator 61 Ah, bo:

-- rozrusznik w moim samochodzie ma przekładnie planetarną, stąd nie musi brać dużego prądu przy starcie silnika,

-- alternator może być dzięki temu słabszy i stąd nie ma sensu kupować większych akumulatorów bo i tak nie jest w stanie ich poprawnie ładować zgodnie z zalecaną charakterystyką

 

Właśnie przyszedł chyba czas na mój ori prawie 6 letni 61Ah 540A.

Jak czytam wszyscy wymieniają na 72/74/77 Ah a ja się zastanawiam czy powyższa argumentacja nie ma dużo racji.

Proszę o poradę osób które miały oryginał 61 czy po wymianie na większy nie mają problemów z doładowaniem.

 

 

 

Z przykrością po raz kolejny stwierdzam fakt - że prośby o porady, czy pomoc na forum nawet po kilku dniach pozostają bez odzewu - chyba, że osobiście mam takie szczęście.

Generalnie czekać już nie mogłem - nowy aku zakupiony - jakby kto pytał - Varta Silver Dynamic D15 63 Ah 610 A

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez RobSto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności