gzres Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2020 Jak już pisałem wcześniej, zrobione jest turbo, dpf, egr, kolektory, przepustnica, wałek rozrządu. I po tych manewrach spalanie wzrosło zauwazalnie wydawać by się mogło że przecież powinno spaść biorąc pod uwagę że nie ma zatorów nigdzie. A jednak. Jak przed robotą na wolnych obrotach pokazywał spalanie 0,5 nawet 0,4 czasem, tak teraz pokazuje 0,8-0,9. Przed robotą robiłem spokojnie 720-730 do zapalenia się rezerwy, tak teraz mam 620 i już końcówka rezerwy. Spotkał się ktoś z takim zachowaniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #2 Napisano 6 Marca 2020 Te 720-730 do zapalenia rezerwy to wynika ze wskazań zegarów czy rzeczywistego spalania obliczonego na podstawie tankowania? Ja wymieniłem rozrząd i też spalanie mi drastycznie wzrosło. Po przeliczeniu z 2 tankowań okazało się, że wszystko OK, a tylko komputer oszukiwał o 10% rzeczywiste spalanie. VCDSem skorygowałem spalanie w liczniku i teraz jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #3 Napisano 6 Marca 2020 Ustaw porządnie kąt wyprzedzenia i problem powinien zniknąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gzres Zgłoś #4 Napisano 6 Marca 2020 4 godziny temu, bbbb napisał: Te 720-730 do zapalenia rezerwy to wynika ze wskazań zegarów czy rzeczywistego spalania obliczonego na podstawie tankowania? Ja wymieniłem rozrząd i też spalanie mi drastycznie wzrosło. Po przeliczeniu z 2 tankowań okazało się, że wszystko OK, a tylko komputer oszukiwał o 10% rzeczywiste spalanie. VCDSem skorygowałem spalanie w liczniku i teraz jest OK. Liczone organoleptycznie przy dystrybutorze 4 godziny temu, mkpol napisał: Ustaw porządnie kąt wyprzedzenia i problem powinien zniknąć był ustawiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #5 Napisano 6 Marca 2020 Jaką masz wartość kąta wyprzedzenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gzres Zgłoś #6 Napisano 13 Czerwca 2020 W dniu 6.03.2020 o 19:27, mkpol napisał: Jaką masz wartość kąta wyprzedzenia? -0,5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #7 Napisano 14 Czerwca 2020 Wartość byłaby ok dla CR-a. Pojedź do mechanika i powalczcie trochę, zaczynając od +1 i zmniejszajcie, za każdym razem sprawdzając na kompie jakie jest spalanie biegu jałowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gzres Zgłoś #8 Napisano 1 Kwietnia 2021 Minął rok naznaczony wieloma innymi wydatkami, ale najwyższy czas wrócić do tematu. Jakie mniej więcej macie spalanie w silnikach BMP przy prędkościach autostradowych? U mnie pokazuje 7-8 L. Czy tylko mnie się wydaje, że jak na diesla to trochę za dużo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #9 Napisano 1 Kwietnia 2021 Że chciałbyś jechać 140 i mieć spalanie 5l? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #10 Napisano 26 Sierpnia 2022 (edytowane) u mnie ten sam silnik i to samo jest ja rozwiązałem problem z wysokim spalaniem na luzie trochę po kręciłem przy rozrządzie tzn. przestawiłem i teraz mam spalanie na rozgrzanym silniku 0,5 L/h Edytowane 14 Grudnia 2022 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach