Skocz do zawartości
gzres

Wzrosło spalanie - co jest grane?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już pisałem wcześniej, zrobione jest turbo, dpf, egr, kolektory, przepustnica, wałek rozrządu. I po tych manewrach spalanie wzrosło zauwazalnie :/ wydawać by się mogło że przecież powinno spaść biorąc pod uwagę że nie ma zatorów nigdzie. A jednak. Jak przed robotą na wolnych obrotach pokazywał spalanie 0,5 nawet 0,4 czasem, tak teraz pokazuje 0,8-0,9. Przed robotą robiłem spokojnie 720-730 do zapalenia się rezerwy, tak teraz mam 620 i już końcówka rezerwy. Spotkał się ktoś z takim zachowaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te 720-730 do zapalenia rezerwy to wynika ze wskazań zegarów czy rzeczywistego spalania obliczonego na podstawie tankowania? Ja wymieniłem rozrząd i też spalanie mi drastycznie wzrosło. Po przeliczeniu z 2 tankowań okazało się, że wszystko OK, a tylko komputer oszukiwał o 10% rzeczywiste spalanie. VCDSem skorygowałem spalanie w liczniku i teraz jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustaw porządnie kąt wyprzedzenia i problem powinien zniknąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, bbbb napisał:

Te 720-730 do zapalenia rezerwy to wynika ze wskazań zegarów czy rzeczywistego spalania obliczonego na podstawie tankowania? Ja wymieniłem rozrząd i też spalanie mi drastycznie wzrosło. Po przeliczeniu z 2 tankowań okazało się, że wszystko OK, a tylko komputer oszukiwał o 10% rzeczywiste spalanie. VCDSem skorygowałem spalanie w liczniku i teraz jest OK.

Liczone organoleptycznie przy dystrybutorze

4 godziny temu, mkpol napisał:

Ustaw porządnie kąt wyprzedzenia i problem powinien zniknąć

był ustawiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz wartość kąta wyprzedzenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.03.2020 o 19:27, mkpol napisał:

Jaką masz wartość kąta wyprzedzenia?

-0,5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wartość byłaby ok dla CR-a. Pojedź do mechanika i powalczcie trochę, zaczynając od +1 i zmniejszajcie, za każdym razem sprawdzając na kompie jakie jest spalanie biegu jałowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minął rok naznaczony wieloma innymi wydatkami, ale najwyższy czas wrócić do tematu.

Jakie mniej więcej macie spalanie w silnikach BMP przy prędkościach autostradowych? U mnie pokazuje 7-8 L. Czy tylko mnie się wydaje, że jak na diesla to trochę za dużo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Że chciałbyś jechać 140 i mieć spalanie 5l?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie ten sam silnik i to samo jest

ja rozwiązałem problem z wysokim spalaniem na luzie trochę po kręciłem przy rozrządzie tzn. przestawiłem i teraz mam spalanie na rozgrzanym silniku 0,5 L/h 

IMG_20221205_190258.jpg

Edytowane przez pawelvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności