saturninsand Zgłoś #1 Napisano 2 Marca 2020 (edytowane) Witam wszystkich. moja bieda jest taka że powoli doprowadzam paska 1.8t 1997r. silnik AEB do stanu używalności. I teraz jestem na etapie po wlutowaniu diód kontrolek tam gdzie zostały wyrwane. W sumie to już zakończone, teraz moja prośba: potrzebuję rozpiskę jakie kody do włączenia poszczególnych kontrolek silnik( check engine) , poduszki (air bag). Wiem że wchodzi się do modułu (17 - licznik), wybieram kodowanie - 07, ja mam obecnie kodowanie 02142. więc x 2 xxx to kontrolka zapięcia pasów bezpieczeństwa. Np x 6 xxx to będe mieć również kontrolkę płynu spryskiwaczy do tego. jak zrobię x 7 xxx to pojawi się również kontrolka zużycia klocków hamulcowych. I tu moja prośba... Jakie kody są na kontrolki silnika i poduszek... Edytowane 2 Marca 2020 przez saturninsand Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2020 Nie takich "kodów". To oczy piszesz, to uruchomienie opcjonalnej funkcji przypomnienia o zapięciu pasów lub nie czy opcjonalnej funkcji kontroli poziomu płynu lub stanu okładzin To nie tak, że każdą kontolkę włącza się lub wyłącza magicznymi kodami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saturninsand Zgłoś #3 Napisano 3 Marca 2020 Więc co nie włączę ani kontrolki poduszek ani silnika, choć mam poduszki i w fotelach też! I pełną elektrykę i nawet EDL w ABSie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #4 Napisano 3 Marca 2020 Inaczej. Nie WYŁĄCZYSZ kontrolki poduszek. Jeśli nie świeci, to coś tam jest popsute w liczniku. W ogóle to cała ta rzeźba ma średni sens z lutowaniem diód i naprawianiem nie wiadomo jakiej fuszerki. Drugi licznik za parę groszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saturninsand Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2020 Ja nie chce wyłączyć tylko WŁĄCZYĆ KONTROLKĘ PODUSZEK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #6 Napisano 3 Marca 2020 Ale skoro nie można jej WYŁĄCZYĆ, to nie można jej tym samym WŁĄCZYĆ! NIKT jej nie wyłączył. Działa zawsze po włączeniu zapłonu i gaśnie po chwili jeśli system poduszek jest sprawny lub świeci się cały czas, jeśli jest jakaś usterka w tymże systemie. Jeśli nie świeci W OGÓLE, to nie dlatego, że ktoś ją wyłączył, bo tego się NIE DA ZROBIĆ, tylko dlatego, że coś jest popsute jest w zegarach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #7 Napisano 3 Marca 2020 35 minut temu, jihad napisał: coś jest popsute jest w zegarach. Albo komunikacji. Tak się zastanawiam, czy ktoś tam nie zapakował złego licznika. 861B jest od 1.6 benzyna. Nie wiem jak to było w b5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saturninsand Zgłoś #8 Napisano 3 Marca 2020 Może być. Ale jak robię diagnostykę VCDS-em. To poduszki wszystkie sprawne. Brak błędów. Silnik też wymieniona przepływa i cewki zapłonowe. Jest Oki. Nie działa ABS. Ale tam sterownik siedzi i nowy(używany) to 600 PLN. Więc na to poczekam. I tu świeci i pika. Jest Oki. Kontrolka pasów działa i piszczy bo mikromikrostyki w zapięciach pasów są i wszystko działa. Nie załącza przy włączeniu zapłonu i poduszek i kontrolki silnika. Po rozebraniu licznika poza wyrwanymi diodami kontrolek i wyrwanym głośnikiem nic więcej nie ma uszkodzonego. A licznika nie chce zmieniać bo mam po przeglądzie 370000 przebiegu i nie będę się bawić w tłumaczenie na przeglądzie czy u policji jak mnie zatrzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #9 Napisano 3 Marca 2020 (edytowane) 12 minut temu, saturninsand napisał: A licznika nie chce zmieniać bo mam po przeglądzie 370000 przebiegu i nie będę się bawić w tłumaczenie na przeglądzie czy u policji jak mnie zatrzyma Przebieg to zmieniasz kablem za parę złotych w minutę. Może nawet masz taki, skoro diagnostykę robisz. Edytowane 3 Marca 2020 przez jihad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saturninsand Zgłoś #10 Napisano 3 Marca 2020 37 minut temu, jihad napisał: Przebieg to zmieniasz kablem za parę złotych w minutę. Może nawet masz taki, skoro diagnostykę robisz. No w sumie co racja to racja. Można wbić przebieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #11 Napisano 3 Marca 2020 49 minut temu, saturninsand napisał: Ale jak robię diagnostykę VCDS-em Możesz też zrobić test wszystkich kontrolek w liczniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saturninsand Zgłoś #12 Napisano 3 Marca 2020 No robiłem i tak to się przy teście zapalają 2 minuty temu, mkpol napisał: Możesz też zrobić test wszystkich kontrolek w liczniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #13 Napisano 3 Marca 2020 Więc szukaj problemów w komunikacji a nie kodowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saturninsand Zgłoś #14 Napisano 3 Marca 2020 3B0 919 860 CX, AX taki powinien iść licznik. i tu skucha bo albo okolo 200 PLN albo nima. więc będę robić dalej RZEŹBĘ... A faktycznie 3B0 919 861B jest od 1.6... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek82 Zgłoś #15 Napisano 17 Marca 2020 Witam Mam nadzieję, że tutaj pisząc o moim "problemie" nie spotkam się z narzekaniem i odsyłaniem do innych tematów. Kupiłem B5 z 2000r silnik AHU w stanie koszmarnym (ale buda zdrowa i ładnie go ogarnę). Jedną z rzeczy do zrobienia jest licznik. Włożony był 3B0 920 822 A (motometer chyba) ale widać że fis będzie się kończył, dodatkowo cześć podświetlenia już padła i jak go wyjąłem, okazało się że ktoś wyłamał tą część wewnątrz, która odpowiada za ustawianie godziny i zepsuty jest buzzer (sprawdziłem testem licznika). Kupiłem 3B0 920 840 A i po włożeniu do auta oczywiście okazało się że fis do wymiany (ogarnę) i chciałem zobaczyć czy zatrybi obrotomierz jak przekrece rozrusznikiem a tu niespodzianka, zapalił i działa (ale miga kontrolka immo) więc podejrzewam że ktoś w tym liczniku "obszedł"/wyłączył immobiliser. Nie znam pinów żadnego z nich a chciałbym żeby działał immo jak należy (trzeba zakodować kluczyki) i mieć przebieg jak na tamtym poprzednim (ten dokupiony ma większy a chce żeby było przy przeglądzie/kontroli ok). Pewnie dla kogoś kto się zna to łatwa sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #16 Napisano 1 Kwietnia 2020 W dniu 17.03.2020 o 17:10, Tomek82 napisał: Mam nadzieję, że tutaj pisząc o moim "problemie" nie spotkam się z narzekaniem i odsyłaniem do innych tematów. Niestety, ale najwięcej informacji znajdziesz tu: Poza tym, to immo wyłącza się w ECU chyba, nie w liczniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach