Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem tu nowy wiec nie za bardzo wiem co i jak. Mam problem z moim passatem b5 fl 2005r  1.9 tdi 130km. Mianowicie zaczelo sie od tego ze wskaznik temperatury cieczy dochodzil do Max 80 stopni C. I ani w górę ani w dol wskazówka juz sie nie poruszala.Stwierdzilem ze zawiesza się termostat. Wymienilem termostat czujnik temperatury zapałem nowy plyn I wskazania temperatury silnika są ok teraz. Ale natomias gdy temperatura cieczy chlodzacej silnika ma od 70 do Max 85 stopni C silnik ciagnie fajnie na wszystkich biegach nawet do 3 tyś obrotow. Ale gdy ciecz uzyska wzgledem wskaznika 90 stopni C silnik traci moc na 4 5 biegu do Max 2200 ob i 100/120 na 5 biegu wiecej nic. Nie ma mocy rozpedzic samochodu. Do tego zauważyłem że wskazówka temperatury cieczy będąca na 90 stopnich C potrafi nagle spasc na 0 i nagle wraca na 90 stopni . I podczas dłuższej jazdy potrafi tak robic kilka razy. Panowie pomóżcie bo jest to uciążliwe dla mnie taka jazda bez mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powodów braku mocy może być 3 i pół miliarda. Najpierw diagnostyka komputerowa, albo można w ciemno turbo wymienić. A nóż się trafi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jakiej firmy? Oryginał czy pseudooryginał za 25 zł? Czy po odcięciu mocy pomaga wyłączenie i włączenie zapłonu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No byłem u goscia na komputerze. I pow mi ze mam zbyt uboga mieszanke paliwa i powietrza. Dlatego też zaczela mi wyskakiwac kontrolka silnika. Po ściągnięciu górnej pokrywy silnika zauważyłem przetarty wężyk idacy od egr gdzies do silnika. Byl przetarty i mial w sobie już dziurę. Po nałożeniu wiekszego i grubszego odcinka węża na ten wężyk i obklejeniu go tasma na temperaturę po 2 odpaleniu silnika kontrolka zgasla i już sie nie pojawila. Natomiast zostal tylko brak mocy na 90 stopnich C 

Czujnik nie oryginalny. Za 25 moze 30 zl już nie pamiętam. Samo zgaszenie i odpalenie silnika nic nie daje już próbowałem. Auto musi być zgaszone temperatura spadnie powiedzmy do np 70 stopni odpalam ruszam jest wszystko ok dochodzi 90 stopni C  jest takie jak by szarpniecie i nagle 2200 ob i nic wiecej 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik za 25-30 zł to podróba, mimo iż znaczki ma jak oryginał. Te czujniki to loteria - jeden działa, a inny nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli co kupic droższy lepszy czujnik? Owszem jak byl stary czujnik mam nadzieję że oryginalny. To mimo to że temperatura stawala na 70/80 stopni to samochód mimo temperatury 90stopni C ciagnol caly czas 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności