Robert90 Zgłoś #1 Napisano 29 Lutego 2020 Witam wszystkich. Jestem tu nowy wiec nie za bardzo wiem co i jak. Mam problem z moim passatem b5 fl 2005r 1.9 tdi 130km. Mianowicie zaczelo sie od tego ze wskaznik temperatury cieczy dochodzil do Max 80 stopni C. I ani w górę ani w dol wskazówka juz sie nie poruszala.Stwierdzilem ze zawiesza się termostat. Wymienilem termostat czujnik temperatury zapałem nowy plyn I wskazania temperatury silnika są ok teraz. Ale natomias gdy temperatura cieczy chlodzacej silnika ma od 70 do Max 85 stopni C silnik ciagnie fajnie na wszystkich biegach nawet do 3 tyś obrotow. Ale gdy ciecz uzyska wzgledem wskaznika 90 stopni C silnik traci moc na 4 5 biegu do Max 2200 ob i 100/120 na 5 biegu wiecej nic. Nie ma mocy rozpedzic samochodu. Do tego zauważyłem że wskazówka temperatury cieczy będąca na 90 stopnich C potrafi nagle spasc na 0 i nagle wraca na 90 stopni . I podczas dłuższej jazdy potrafi tak robic kilka razy. Panowie pomóżcie bo jest to uciążliwe dla mnie taka jazda bez mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #2 Napisano 29 Lutego 2020 Powodów braku mocy może być 3 i pół miliarda. Najpierw diagnostyka komputerowa, albo można w ciemno turbo wymienić. A nóż się trafi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #3 Napisano 29 Lutego 2020 Czujnik jakiej firmy? Oryginał czy pseudooryginał za 25 zł? Czy po odcięciu mocy pomaga wyłączenie i włączenie zapłonu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert90 Zgłoś #4 Napisano 29 Lutego 2020 No byłem u goscia na komputerze. I pow mi ze mam zbyt uboga mieszanke paliwa i powietrza. Dlatego też zaczela mi wyskakiwac kontrolka silnika. Po ściągnięciu górnej pokrywy silnika zauważyłem przetarty wężyk idacy od egr gdzies do silnika. Byl przetarty i mial w sobie już dziurę. Po nałożeniu wiekszego i grubszego odcinka węża na ten wężyk i obklejeniu go tasma na temperaturę po 2 odpaleniu silnika kontrolka zgasla i już sie nie pojawila. Natomiast zostal tylko brak mocy na 90 stopnich C Czujnik nie oryginalny. Za 25 moze 30 zl już nie pamiętam. Samo zgaszenie i odpalenie silnika nic nie daje już próbowałem. Auto musi być zgaszone temperatura spadnie powiedzmy do np 70 stopni odpalam ruszam jest wszystko ok dochodzi 90 stopni C jest takie jak by szarpniecie i nagle 2200 ob i nic wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #5 Napisano 29 Lutego 2020 Czujnik za 25-30 zł to podróba, mimo iż znaczki ma jak oryginał. Te czujniki to loteria - jeden działa, a inny nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert90 Zgłoś #6 Napisano 29 Lutego 2020 Czyli co kupic droższy lepszy czujnik? Owszem jak byl stary czujnik mam nadzieję że oryginalny. To mimo to że temperatura stawala na 70/80 stopni to samochód mimo temperatury 90stopni C ciagnol caly czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #7 Napisano 29 Lutego 2020 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach