Skocz do zawartości
bartek21

Koło dwumasowe Passat b8

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, Ravine napisał:

Pytanie jak to szukaliście:

Uwierz, szukaliśmy i nasi mechanicy też. Niestety wszyscy potwierdzali, że na tamtą chwilę (2020 rok - bo wtedy powstał wątek) nie było nic oprócz drogiego oryginału VAG. 

 

Ale dzięki za odświeżenie wątku! Potomni sporo zaoszczędzą 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy najlepiej teraz zakładać dwumas?

Passat DQ250 skrzynia 6B, LUK? Sachs?

Ponoć LUK sie popsuł, to prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Podrzuci ktoś nr. dwumasy do 1.4 tsi 150km silnik CZEA, skrzynia manual?

Edytowane przez kazraf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję 🍻

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podrzucicie numer kompletu sprzęgła i dwumasy dla 1.6 TDI manuala?

WVWZZZ3CZJE176657

@jeżutp
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Dzonzi napisał:

 

@Dzonzi   Koło 04L105269, sprzęgło 04L141015D, łożysko  02A141165R. W oryginale na 99% bedzie LUK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde  Razem do zapłaty 3138.68 drogo trochę jak na ASO. W https://www.czesciauto24.pl/ na częściach SACH i łożysko LUK to 1815 zł. Co lepiej wziąć? Dobry jest Sachs? 

@jeżutp A możesz jeszcze dobrać tarcze i klocki na przód i tył? Zaciski też warto wymienić czy olać? Dziękuję 

btw. Wygląda jakby w tym modelu nie było dwumasy. Dwumasa jest jedynie w wersja z DSG. Dobrze mówię? 

Edytowane przez Dzonzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz sztywne koło (nie dwumasowe) w tym aucie wiec wystarczy Ci samo sprzęgło do wymiany. I może być jak najbardziej Sachs.

Przód 1K0615301AA 312X25 5/112

5Q0698151AH

Tył 3Q0615601 300X12 5/112

3Q0698451J

Zaciski wymienia się na nowe jak coś jest uszkodzone i nie opłaca się naprawa.

Standardowo przegląd uszczelnień/prowadnic ewentualnie wymiana i smarowanie i tyle

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności