bartek21 Zgłoś #1 Napisano 25 Lutego 2020 Witam czy któryś z kolegów ma dostęp do sprawdzenia części po Vin potrzebuje nr koła dwumasowego i sprzęgła do passat b8 2.0 TDI 190KM. Nr. Vin WVWZZZ3CZGE085808 Oznaczenie skrzyni QEY Manual 6 biegów Silnik DFC A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BoBiPL Zgłoś #2 Napisano 26 Lutego 2020 04L 141 015 G - sprzęgło 04L 105 266 A - koło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #3 Napisano 26 Lutego 2020 Dzięki właśnie się rozglądam ale nigdzie poza servisem nie można dostać szukalem chyba wszędzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salakp Zgłoś #4 Napisano 24 Sierpnia 2020 Siemka, mam podobny problem. Jak rozwiązałeś problem dwumasy do manuala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #5 Napisano 24 Sierpnia 2020 Hej jeszcze nie robiłem ale jest dostępny cały komplet na allegro w sklepie Moto stacja oczywiście orginal w cenie 4400zl nie jest tanio, ale z tego względu że pracuje w Austrii pytałem Węgrów ponieważ u nich produkują sprzęgła z firmy LUK koszt ok 800 jutro bd wiedział dokładnie ale napewno będzie troszkę taniej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_Ol Zgłoś #6 Napisano 3 Listopada 2020 (edytowane) Ktoś z Was doprowadził temat do końca? Gdzie zakup? Jaka cena? Edytowane 3 Listopada 2020 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #7 Napisano 3 Listopada 2020 Witam u mnie juz wymieniowe caly komplet sprzeglo plus kolo dwumasowe kupione w sklepie ''Moto Stacja'' w krakowie aukcja jest tez na allegro koszt 4495 zł oczywiscie orginal tyle ja placilem ok miesiac temu jest to dobra cena poniewaz w porsche tarnow powiedzieli mi 6400zł zamiennikow narazie nie widac na rynku. Pozdrawiam https://allegro.pl/oferta/oe-vag-sprzeglo-kolo-vw-passat-b8-2-0-tdi-9306343714 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian185 Zgłoś #8 Napisano 6 Listopada 2020 Witam. bartek21 powiedz czy zestaw z aukcji pasuje do 2.0 190km? Wszystkie opisy wskazują na 150km. Ile wytrzymał u Ciebie poprzedni komplet sprzęgła? Z góry dzięki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #9 Napisano 6 Listopada 2020 Tak pasuje w 100 procentach w opisie nie pisze ale wystarczy zadzwonic i potwierdza po vinie ja zmienialem przy 215 tys objaw byl taki ze po trasie ok 600km przy ryszaniu sprzeglo szarpalo przy jezdzie po miejscu nie bylo tego ale wolalem zmienic poniewaz robie trasy ale mysle ze do 250 tys powinno wytrzymac jezdzac po miejscu, dwumas tez mial wibracje przy obrotach 1100-1200 bylo czuc ze wibruje. pozdrawiam 04L 105 266A dwumas 04L 141 015 G - sprzęgło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orzel_wyladowal Zgłoś #10 Napisano 4 Kwietnia 2021 świeżę trochę temat. Jak delikatnie ruszam po rozgrzaniu delikatnie zaczyna podszarpywac (jakby delikatna żabka). Mam 2.0 tdi manual CRLB 150km zrobiony na 190km. Wydaje mi się, że to dwumas lub sprzegło. Pytanie czy ktoś jakoś modyfikował dwumas / sprzęgło? Chodzi mi czy jest swn wzmocniać je z powodu podniesienia mocy i dynamicznej jazdy? I pytanie zasadnicze. Czy oplaca sie ratować obecne sprzegło /dwumas (bierze dobrze, dwumas nie stuka)? Czy wymieniać od razu i jesli tak to na jaki zestaw? Luk / Sahs czy ori? (i kto produkuje ori?) czy moze sprzeglo/dwumas pasuja od 190/240?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_Ol Zgłoś #11 Napisano 4 Kwietnia 2021 (edytowane) @orzel_wyladowal załóż może nowy wątek, bo tu szukaliśmy części do 190KM w manualu i wątek został wyczerpany. Napisz do https://motostacja.pl/ - znajdą ci po VIN twoje sprzęgło i dwumas. Jeśli nie masz stuków, to może wystarczy wymienić samo sprzęgło, choć (w zależności od przebiegu) może warto zrobić komplet, jeśli finansowo różnica będzie znośna (w przypadku naszych 190KM niestety trochę "bolało"....) Edytowane 4 Kwietnia 2021 przez Tomek_Ol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek21 Zgłoś #12 Napisano 4 Kwietnia 2021 Witam od 190 tki nie zalozysz ponieważ koło dwumasowe jest na 8 śrub a u Ciebie na 6 a 240 tki wychodzily tylko z DSG 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryba84 Zgłoś #13 Napisano 5 Maja 2021 witam Jeśli ktoś ma możliwość to prosiłbym o sprawdzenie nr seryjnego koła dwumasowego do passata B8 CRLB skrzynia DSG vin WVWZZZ3CZGP016108 z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #14 Napisano 6 Maja 2021 tu masz sprzegło i numery do twojego wozidła, ja od nich brałem w tamtym roku i jak narazie jeżdze i ma sie dobrze. https://allegro.pl/oferta/oryginalne-kolo-dwumasowe-dsg-6-luk-415074409-8826091045 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryba84 Zgłoś #15 Napisano 6 Maja 2021 Dzięki. A jeszcze zapytam. Mam u siebie 150km i program na 190/450. Widzę że dwumasa od bitdi też jest na 6 śrub. Może warto dołożyć te 200zl? Patrzę na wymiary i wychodzi że są takie same... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #16 Napisano 6 Maja 2021 ja mam dokładnie taki sam program tez wyszło 187 i 450 niuta. nie eksperymentowałem bo nikt by mi nie wymienił jesli by coś nie grało a miało slady montazu no i czasu szkoda na robote, albo dwa razy wykrecać, chociaz i tak fajnie szybko poszło, wymieniałem sobie sam z pomocą od czasu do czasu kolegi i wyszło niecałe 4h. jezdze rok, w pizde daje bo noga ma cięzka i chodzi ładnie nic sie nie dzieje z nią. w luku masz dodatkowo łozysko do wałka w sahs'ie podobno go nie daja a wymiana jego jest konieczna aby nie było luzów poprzecznych bo dwumas pojdzie sie sypac juz po 10kkm (gdzies takie przypadki odnotowywano) w bi moze i jest na 6 srub ale tym bym sie nie sugerował, wał moze być taki sam, ale skoro ma przenosić momenty do 500n to cos musi byc bolsze , wieksze szersze, nie mam pojecia co ale cos napewno, poza tym wbi chyba przewaznie była skrzynia 7 wiec z tego tytułu ta dwumasa tez bedzie juz inna. pozdro. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buli1984 Zgłoś #17 Napisano 26 Października 2021 Hejka wszystkim! Chyba pojawiło się sprzęgło, a może się mylę? https://aftermarket.schaeffler.pl/pl/catalog/auto-parts/clutch-attachment-parts/clutch-kit/clutch-kit-luk-sac/p-TA-479-6244052090/v-TA-108630#documents https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/zestaw_sprzegla-10151/vw/passat/passat-variant-3g5/108630-2-0-tdi Numer OEM pasuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B8 Zgłoś #18 Napisano 18 Listopada 2021 Witam, proszę o poradę - co należy wymienić oraz w miarę możliwości nr części. Passat B8 z silnikiem 1,8 tis, Do wymiany jest sprzęgło (wysoko łapie), oraz jak domniemam dodatkowo dwu-masa. Czy przy wymianie sprzęgła z dociskiem wymienia się zawsze łożysko i wyprzęgnik? Od samego początku problemem była "szarpiąca dwójka", tzn. po zmianie biegu auto delikatnie szarpało. , sporadycznie nie wchodził bieg. Czy wypadłoby trzeba sprawdzić linki/tipy. Skrzynia jest chyba ok... Auto ma ponad 170 tys. km. jeden kierowca od początku - autostrady itp. 80% / korki Wawa 20% silnik CJS C 1,8 tsi VOLKSWAGEN (3G) PASSAT B8 VARIANT Highline 1.8 TSI BT 132 kW 6-G WVWZZZ3CZJE054006 Oczekiwanie - autem chcę zrobić bezproblemowo kolejne 100 tys.. Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian185 Zgłoś #19 Napisano 6 Marca 2022 Witam. Informacyjnie pożalę się, że manual 2.0 tdi 190km (u mnie DFCA) niestety nie ma żadnego zamiennika dwumasy i sprzęgła. Sprawdzane w wielu firmach, niektóre były pewne że mają, a wysyłali koło montowane na 6 a nie 8 śrub (po VINie pasowały). Ostatecznie zmuszony byłem zakupić komplet VW za kwotę 6tys. W "motostacja" Kraków jest komplet 5.5tys, ale czas oczekiwania wynosił 7 dni. Cena kosmos, ale wyjścia nie ma. ASO wycenił całość na 10tys, poboczny serwis 7tys na gotowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ravine Zgłoś #20 Napisano 5 Stycznia 2023 (edytowane) Pytanie jak to szukaliście: sprzęgło i docisk: LUK 624 4052 09 do VW PASSAT (3G2) 2.0 TDI 190KM/140KW [DDAA, DFCA] cena 1080zł dwumasa tylko: SACHS 2294 002 294 do VW PASSAT (3G2) 2.0 TDI 190KM/140KW [DDAA, DFCA] cena 1350zł To będą raczej te co wkładają jak VW bo jak już rozbierałem 2 auta grupy VAG to wszystkie mają SACHS, LUK lub Valeo. Myślę, że w tym roku będę sam robił, przebieg podobny 220 tyś km. Już słychać objawy, plus lekkie problemy ze zmianą biegów. Kupię też przed samą naprawą wysprzęglik z łożyskiem Febi za 350zł, bo raczej warto wymienić przy takiej naprawie. Edytowane 5 Stycznia 2023 przez Ravine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach