CYTRYNOWY Zgłoś #1 Napisano 25 Lutego 2020 Szanowni, może ktoś się spotkał z takim problemem ?? HELP Zakupiłem drugie Passata do firmy, tym razem nie B7 a B8, oczywiście używka, rok 2015 i mam od razu z nim mały problem. System Discovery Pro2, telefon łączy się z zestawem głośnomówiącym bez problemu, wszystko się zgrywa, ale dość często wyłącza mi mikrofon i mnie przestaje być słychać. Najczęściej jest to przy pierwszym połączeniu jak się zaloguję. Ale niestety nie tylko. Muszę się rozłączać, przełączać miedzy telefonem a zestawem a mój głos wraca. Sprawdzałem mikrofon, podmieniłem nawet na inny i nie jest to wina Mikrofonu. Pojechałem do ASO powiedzieli że to jest problem oprogramowania i jakaś akcja z Softem jest do wgrania. Zrobili to, Oczywiście nie pomogło. Czy wiecie przypadkiem co mam zrobić z tym fantem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 25 Lutego 2020 Zacznij od usunięcia z telefonu wszystkich aplikacji, które mają dostęp do głośnika. Możliwe, że któraś z nich bruździ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach