Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam passata b5 1,6 benzyna z 99r. Autko paliło od kopa nie było z nim żadnego problemu aż w końcu nie mógł odpalić. Dałem go so mechanika i wymienił pompę paliwa, i chodził elegancko aż do wczoraj. '' pompa ma nie cały miesiąc'' Silnik kręci więc nie akumulator. Też zauważyłem że jak go kręcę gdzieś tak z 5 sec to wyskakuje na desce że brakuje oleju czy to przez to że go kręcę lub kręciłem za długo. Olej w silniku jest bo sprawdzałem. Proszę o pomoc. Filtry wymieniałem sam amatorsko.

Edytowane przez StaSIuddz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedz z powrotem do tego mechanika, niech patrzy co sie stało 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto na drugi dzień odpaliło. Byłem u mechanika ale powiedział że silnik jest roszczelniony i trzeba go uszczelnić. Kolega patrzył na silnik i powiedział że może być silniczek krokowy. Silnik ogólnie skacze na obrotach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam-mam ten sam silnik-to ze  wyskakuje kontrolka oleju-to normalne po dłuższym kręceniu rozrusznikiem  bez odpalenia.

 

Edytowane przez pas77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,jeżdżę passatem B5 FL,2.0 130km,benzyna,kod silnika ALT.Potrzebuję pomocy,podpowiedzi.Półtora tygodnia temu jadą autem w pewnym momencie auto mi zgasło.Zjadąc na pobocze,odpaliłem i pojawiła się kontrolka EPC.Dojechając do domu,zgasiłem i znów odpaliłem i pojawiła się kontrolka EPC i Check Engine.Odpalając go trzecim razem już nie mogłem go odpalić.Po 30 minutach jak silnik ostygł pojechałem do warsztatu na komputer.Wykazało mi że jest "za bogata mieszanka i czujnik położenia wałka rozrządu".Silnik jak ma temperaturę to obroty spadają i gaśnie.Wymieniłem ten czujnik,pojechałem na przegląd i po powrocie do domu,zgasiłem go.Chciałem go odpalić znów to nie mogłem go już odpalić.Wymieniłem też czujnik temperatury i świece,też nie mogę go odpalić.Kolega który jest mechanikiem sprawdził na komputerze że czujnik położenia wałka korbowego jest do wymiany i jedna cewka.Chciałem się dowiedzieć czy ktoś miał też taki problem z takim silnikiem i jak sobie poradził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności