Skocz do zawartości
fb3

TOP LED. Jak wyłączyć testowanie przy każdorazowym włączaniu zapłonu ?

Rekomendowane odpowiedzi

Ja rozumiem że reflektor to skomplikowana optoelektronika i należy to co jakiś czas sprawdzić, ale bez przesady, po co te przesłony latają przy każdym uruchomieniu ?

nie wiem czy na Start-Stop to też działa bo jeszcze nie byłem na tyle zdesperowany aby to sprawdzić.

Wystarczy raz dziennie lub co jakiś czas, może podobnie jak spryskiwacze reflektorów że po iluś tam uruchomieniach wycieraczki przedniej spryskuje również reflektory.

Ktoś ma pomysł na ten irytujący szczegół ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno dać się wyłączyć w adaptacjach ale nie rozumiem w czym to przeszkadza - przecież to największy bajer takich świateł, poza tym jeśli coś się dzieje to od razu widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pomysł ! Jak odpalasz auto to zamknij oczy na 3 sekundy i po problemie ?

Edytowane przez BartekV
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w adaptacjach modułu 55 jeśli to aż tak rażący szczegół ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat. W moich TOP LED podczas jazdy jak przykładowo jadę 100km/h i zwalniam do zera. To przy zatrzymywaniu się samochodu wiązka światła zmienia kierunek. I to akurat jest prawidłowo. Ale podczas zmieniania kierunku wiązki światła, widzę jak ona ma drgania. Widzę to np. na zderzaku samochodu jadącego przede mną, jak wiązka drży góra-dół. Wiązka drży tylko podczas zmiany kierunku, podczas samej jazdy nic nie drży. W serwisie wgrywali nowe oprogramowanie, natomiast nic to nie pomogło. Czy może ktoś coś podpowiedzieć co z tym tematem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, BartekV napisał:

Ja mam pomysł ! Jak odpalasz auto to zamknij oczy na 3 sekundy i po problemie ?

Najszybsza i najtańsza adaptacja. OBD2 niepotrzebne.

? Ci się należy za taką poradę ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dancio 

W dniu 26.11.2019 o 19:17, Robadv13 napisał:

 Jeśli dobrze się przyjrzysz to z chwilą zatrzymania lewy reflektor ustawia się w tryb symetryczny (swieci na płasko). Po ruszeniu do około 20 km/h (jeśli dobrze pamietam) nadal tak swieci, by powyżej tej prędkości przejść w tryb asymetryczny (wiązka jest załamywania ku górze). Nie wiem jaki jest cel tego ale z pewnością ktoś to tak zaprogramował.

Podobny efekt możesz zaobserwować też na postoju. ( stań sobie przodem do ściany, uruchom silnik) Wystarczy ze przełączysz światła z pozycji Auto ( lewy swieci symetrycznie, prawy asymetrycznie) na pozycje światła mijania ( oba asymetrycznie).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Dancio napisał:

Podepnę się pod temat. W moich TOP LED podczas jazdy jak przykładowo jadę 100km/h i zwalniam do zera. To przy zatrzymywaniu się samochodu wiązka światła zmienia kierunek. I to akurat jest prawidłowo. Ale podczas zmieniania kierunku wiązki światła, widzę jak ona ma drgania. Widzę to np. na zderzaku samochodu jadącego przede mną, jak wiązka drży góra-dół. Wiązka drży tylko podczas zmiany kierunku, podczas samej jazdy nic nie drży. W serwisie wgrywali nowe oprogramowanie, natomiast nic to nie pomogło. Czy może ktoś coś podpowiedzieć co z tym tematem?

U mnie też tak jest ... ale to olałem bo nawet nie wiem czy tak mam być czy nie.  Co do testu reflektorów też już nie zwracam uwagi, a to taki bajer jak się pojedzie na wieś do rodziny to tam nie widzieli czegoś takiego hahaha :P  i kumple cały czas... zrób jeszcze raz tymi światłami :P

Edytowane przez kubek197878

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że ja nie mówię o tym że reflektor zmienia kierunek (tryb asymetryczny i symetryczny), tylko mówię o tym że podczas zmiany kierunku drży światło w reflektorze (jak w starym polonezie na wertepach).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak mam jak dojeżdżam do zderzaka komuś i występuje takie drżenie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie lampy drżą ze strachu, że przyp... uderzycie :hmm

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie :P inteligentne auto hehe. Ja bym dodał jeszcze komunikat głosowy np w stylu : "hamuj kur... bo przypier...lisz" ...można też po angielsku :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, kubek197878 napisał:

można też po angielsku

przyjemniej po francusku ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok czyli nie jestem sam. Widocznie w tej marce tak ma być. Dobrze że kończy mi się leasing :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się już skończył i nie wiem co kupić bo jest tragedia.... Passat podrożał, Audi ,BMW w cholere drogie, a japończyki też nijakie i tandetne.

Na razie pozostaje przy obecnym.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już od dawna wiem co kupie. Stinger GT 3.3. Mam Sorento obecnej generacji. Podejście serwisu do Klienta i napraw w ramach gwarancji dużo lepsze niż w VW, Audi, BMW itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy zwalniam, dojeżdzam do innego pojazdu - światła faktycznie obniżają się. 
Nie ma u mnie drzenia przy zmianie pasów jak @Dancio opisuje.

Co do pytania autora @fb3  wątku - do tej pory myślałem, że prezentacja po uruchomieniu jest realizowana za pomocą wygaszania poszczególnych diód. Jesteś pewien, że jest tam przesłona mechaniczna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, SeBa_ napisał:

do tej pory myślałem, że prezentacja po uruchomieniu jest realizowana za pomocą wygaszania poszczególnych diód. Jesteś pewien, że jest tam przesłona mechaniczna?

W tym roczniku nie było jeszcze matrixa, były przesłony i o ich zużycie właśnie się obawiam, co potwierdzili koledzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności