Skocz do zawartości
Adelek

Prośba o analizę logów TSI korelacja rozrządu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Mam gorącą prośbę o analizę logów.

Silnik 1.4 TSI ( CTHD) - wymieniony rozrząd kilka miesięcy temu, wszystko na częściach ori - poprawiona wersja. Od pewnego czasu borykam się z błędem 4096. 

Rozrząd sprawdzony dwa razy na blokadach, napinacz jak nówka po założeniu ledwo wysunięty, wymieniony czujnik położenia wałka i w dalszym ciągu występuję błąd,

Check eng. zapala się bardzo rzadko - w sumie chyba 3 razy ale błąd w sterowniku zapisuje się zaraz po zagrzaniu silnika do temp. 60 stopni

 

4096 - Z1; czuj.położ.wałka rozrz.(G40)/czuj.położ.wału korb.(G28) 

          P0016 00 [101] - Niepraw.przyporządkow.

          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

             Ramka zamrożona:

                    Stan błędu: 00000001

                    Priorytet błędu: 2

                    Częstość błędu: 1

                    Przebieg: 149761 km

                    Data: 2059.14.25

                    Czas: 01:55:05

                    Prędkość obrotowa silnika: 700.00 /min

                    Unormowana wartość obciążenia: 11.8 %

                    Prędkość pojazdu: 0 km/h

                    Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C

                    Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C

                    Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar

                    Napięcie zacisku 30: 14.889 V

                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

                    Przestawianie wałka rozrządu strony ssącej z1: wart.wymagana: 21.000 °

                    Przestawianie wałka rozrządu strony ssącej z1: wart.rzeczywista: 21.000 °

                    Temperatura płynu chłodzącego podczas uruchamiania silnika: 48.0 °C

                    Przestawianie wałka rozrządu strony ssącej z1: sterowanie: 6.250 %

                    Temperatura oleju silnikowego: 61.1 °C

                    Adaptacja wałka rozrządu str.ssącej zespół 1: położenie fazy: 15.71 °

                    Różnica kąta rzeczywisty-wymagany nastawnika wałka rozrządu: 0.000 °

Kody gotowości: 1110 0101

Link do logów

https://log.malonetuning.com/chart/282451#H8KLCAAgw7w6XgIDTcOMw4EOwoJADATDkH%2FDqcK5wpvCsMKIX8Kzw5lDccKbwrUJUMOSLUbDvXoBY8OiccOmZSYlMMKew7XDgcKhwpBTYwfCvGDClzHDgU3Dp1EWDsOVdFsbw7zDiklNw57CvEfChMOKCxs5w4MhVEp4BXpKO8ONwqTDnsO9woTDvcOzD1LChxF7HMOwwpoRw6J3wrnCucK2dRI%2FPA45fwDDsMKAw4s2wpQAAAA%3D

 

 

image.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności