Skocz do zawartości
alexsat

zbiornik węgla aktywnego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Koledzy mam problem z tankowaniem tzn.pistolet co chwila odbija ,muszę się ciągle gimnastykować z dystrybutorem wkładając go tylko troche i lejąc powoli,podejrzewam zbiornik węgla aktywnego (wersja USA nr.kat.3C0 201 797D wkładu)robiąc testy vcds nie ma żadnych błędów,zawór Evap test ok,zawór na zbiorniku węgla test ok,szczelność układu ok,,poziom paliwa na zegarach ok,spotkał się ktoś z takim problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że sprawdziłeś to na różnych stacjach i wykluczyłeś felerny pistolet ... I że odbija ci nawet jak sam trzymasz pistolet a nie liczysz na to że zapadka będzie działać prawidłowo. Kontrolnie sprawdź jeszcze czy pomoże włożenie pistoletu do góry nogami.  Auto masz z USA więc jest prawdopodobne że miało jakieś przygody. Może wężyk odpowietrzenia jest zagięty. Spróbuj go przedmuchać sprężonym powietrzem.

 

I popraw temat bo ten jest trochę z dupy ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już przedmuchiwałem sprężonym powietrzem,pistolet to podnosiłem do góry nogami i lipa,ostatnio dobrałem się do tego wkładu i zdjąłem przewód,który idzie od zbiornika do wkładu i tam wstrzykiwałem powietrze kompresorem i było słychać charakterystyczne syczenie,jak robię test vcds tego zaworu w blokach pomiarowych test wychodzi ok i wtedy odkręcam korek zbiornika to słychać też charakterystyczne pssssss,

 

Koledzy nadal walczę z tematem zbiornika i mam pytanko otóż włożyłem do wlewu cieńki przewód by sprawdzić drożność tego wlewu,przewód wchodzi do pewnego momentu i później robię coś takiego,że wciągam trochę przewód i znowu wpycham i słychać jakbym dotykał nim coś ,czy tam coś wpadło i zmniejszyło drożność?czy tak powinno być?dodam,że ta klapka aluminiowa,która się podnosi jak wkłada się pistolet jest  na swoim miejscu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sitko masz przecież 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sitko?a to jest w tym przewodzie,którym leje się  paliwo z pistoletu?a nie powinno być przy pompie?a to sitko to jest  aluminiowe?bo kolega ma Passata B6 tylko ma silnik 2,0FSI i wkładał też przewód i u niego nic nie słychać

 

Koledzy kto się orientuje co jest we wlewie paliwa zaraz u samej góry tak jakby nad samym kanałem,gdzie wlewa się paliwo?bo jak wkładam wężyk do kanału jest cisza a jak dam go poziomo to coś dotyka co to może być?

 

Witam,

temat dalej wałkuje,otóż dostałem się do środka,wymontowałem pompę,usunąłem zawory bezpieczeństwa i dalej lipa,podejrzewam,ale nie wiem czy jest taka możliwość by to ktoś wyłączył w blokach pomiarowych wentylacje zbiornika,ponieważ jak wymuszę vcds pracę zaworu na zbiorniku węgla aktywnego i pracę evapu robiąc jego adaptację,otkręcam korek wlewu paliwa słychać powietrze jak uchodzi jade na stację tankuje i jest ok,ale później zwieksza się ciśnienie w zbiorniku co widać w blokach pomiarowych,czy mógł ktoś wyłączyć to w ECU,a jeśli tak to jak to zrobić by działało?

image.png.0910196e03d770439398487cb2e57480.png

image.png.a9284f76aa597342d52ff4fcbb45efc6.png

image.png.79d24ab71481674507997d3d63335353.png

 

Koledzy,

prośba do Was,a konkretnie do ludzi,którzy mają ten sam motor 2,0Tsi,podejrzyjcie jak u Was oscyluje otwieranie  procentowo Evap na wolnych obrotach?blok pomiarowy 070 vcds,u mnie jak się załączy to dochodzi do 37% na wolnych,a jak zwiększam obroty to rośnie do 99%,jak zdejmę przewód z Evapu to czuje jak zassysa,ale już przy samym filtrze węgla aktywnego to nic nie czuje,przewód na całej długości drożny,niech ktoś pomoże? jak wyłącze silnik to ciśnienie w baku rośnie nawet po ostrej jeździe dzisiaj sprawdzałem to dochodziłi do ponad 80 barów,a po nocy pokazuje 6,5bara(bloki pomiarowe 140 i 141)

 

 

Koledzy,

czy sonda lambda ma jakiś wpływ na wentylacje zbiornika?bo w kanale 070 oprócz wartości % Evap jest jeszcze wartość %sondy lambda,vcds podpowiada,że powinna oscylować w wartościach od -0,25 do +0,25% a u mnie jest 0,0%,podejrzewam sondę B1S3 bo w testach wychodzi błąd P0042,rozumie ktoś o co chodzi?

 

temat rozwiązany,pomogła wymiana zbiornika z wersji polift też USA,zbiornik budową ten sam,trochę inne odpowietrzenie,inny wlew paliwa bardziej przystosowany do pistoletu,leje się teraz paliwko tak jak powinno,a tak na marginesie (cena zbiornika 2014 plus pompa w komplecie za 50PLN)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności