baryl Zgłoś #1 Napisano 6 Stycznia 2020 Po 9 latach z 3BG mam już dosyć czyszczenia jarzm z rdzy po i w czasie zimy. Nie wiem jak u was, ale u mnie nie ma nierdzewnych blaszek tak jak to jest w Audi i klocki zrastają się z jarzmami. Zacząłem się zastanawiać nad tym czy można by tu zastosować jakąś antykorozyjną powłokę. Czy ktoś ma z tym doświadczenie lub myślał o tym samym? Wstępnie znalazłem BALINIT® HARDLUBE, który wytrzymuje 800*C i ma współczynnik tarcia 0.1-0.2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #2 Napisano 6 Stycznia 2020 Polecam piaskowanie/szkiełkowanie/sodowanie i dać do ocynku. Na jakiś czas problem z głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baryl Zgłoś #3 Napisano 6 Stycznia 2020 Ocynk mocno zwiększa tarcie. W firmie stosujemy go w budowie maszyn jako warstwę między przekładnią i kołnierzem celem zwiększenia tarcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #4 Napisano 6 Stycznia 2020 W firmie której pracowałem niejednokrotnie dawaliśmy do ocynku zaciski i jarzma. Nie było z tym problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach