Skocz do zawartości
baryl

Galwanizacja/powlekanie jarzm ?

Rekomendowane odpowiedzi

Po 9 latach z 3BG mam już dosyć czyszczenia jarzm z rdzy po i w czasie zimy. Nie wiem jak u was, ale u mnie nie ma nierdzewnych blaszek tak jak to jest w Audi i klocki zrastają się z jarzmami. Zacząłem się zastanawiać nad tym czy można by tu zastosować jakąś antykorozyjną powłokę. Czy ktoś ma z tym doświadczenie lub myślał o tym samym? Wstępnie znalazłem BALINIT® HARDLUBE, który wytrzymuje 800*C i ma współczynnik tarcia 0.1-0.2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam piaskowanie/szkiełkowanie/sodowanie i dać do ocynku. Na jakiś czas problem z głowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ocynk mocno zwiększa tarcie. W firmie stosujemy go w budowie maszyn jako warstwę między przekładnią i kołnierzem celem zwiększenia tarcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W firmie której pracowałem niejednokrotnie dawaliśmy do ocynku zaciski i jarzma. Nie było z tym problemu

20170607_082313.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności