Skocz do zawartości
Arkadiusz.1991

Świecąca się spirala i brak błędów

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc. Mam problem ze swoim passatem b7 2.0tdi 140km. Auto jezdzi normalnie, po jakims czasie zapala sie kontrolka spirali i wyskakuje kominikat usterki start stop. Po zgaszeniu auta i probie wcisniecia kluczyka zeby odpalil to probuje on "try try try - try try try -  try try try" i nic z tego. Cofam kluczyk. Wpinam kompa i usowam bledy ktore sa zapisane jako "niewykryte" ( do tego nie ma zadnego opisu do nich i jedyne co widac to czas i ile bylo km na liczniku w trakcie awarii). Po usunieciu auto odpala odrazu. Niestety ale powtarzalo mi sie to caly dzien.... prosze o pomoc..!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oznacza to tylko tyle, że używasz za starego kabelka do diagnozy. Bez zrobienie porządnego skanu nie ma opcji żeby ci cokolwiek pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Upewnij się czy problemem jest faktycznie egr czy może jednak tylko zawór podciśnienia na chłodnicy spalin egra. Spora różnica w kosztach

I zrób skan porządnym VCDS-em

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to kompa ma za kilka dobrych tysi. Nie widzialem dokladnie kodu bledu tylko powiedzial mi ze to egr do wymiany. A da sie jakos sprawdzic ten zawor? Dzis pojezdzilem troche i zapala sie za kazdym i troche traci moc. Po usunieciu bledu nawet w czasie jazdy jest juz ok i zapala sie po dluzszej jezdzie lub po ponownym odpaleniu auta. Z tego co zauwazylem to chyba musi byc rozgrzany zeby sie zapalilo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to ten sam "mechanik", którego diagnozę cytowałeś w tematach, które  zaległy na śmietnisku, cytuję : "Jeden z mechanikow powiedzial mi ze wystarczy tylko go wylaczyc kompem i zostawic w pozycji otwartej.", to podziękuj za jego wiedzę i nie odwiedzaj go więcej. 

Posiadanie sprzętu za "kilka tysięcy" nie świadczy o tym, że jego posiadacz ma wiedzę, w jaki sposób interpretować dane wyświetlane przez ten sprzęt. Znam takich "mechaników, którzy posiadają urządzenie/urządzenia diagnostyczne, a nie mają pojęcia, co to logowanie danych, nie mówiąc już o ich interpretacji. Jeśli słyszę, że pierwszym prawdopodobnym winowajcą przy usterce silnika jest biedny EGR (bez jego konkretnej/solidnej diagnozy - a jest to b. łatwe), to nie chcę już z interlokutorem dalej rozmawiać . 

Jeśli oczekujesz pomocy, tu na Forum, to wiedz, że bez przedstawienia odpowiednich danych nie będziemy w stanie Ci pomóc. Podstawą jest posiadanie np. VCDS-a i podesłanie odpowiednich danych zlogowanych dzięki temu urządzeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności