jofa-j1 Zgłoś #1 Napisano 20 Grudnia 2019 Po przeszukaniu działu nic nie znalazłem więc pytam: ma ktoś doświadczenie - praktykę przy wymianie klapy/pokrywy silnika? chodzi mi o miejsce rozłączania wiązki inst. el. podgrzewania dysz spryskiwaczy i węzyka z płynem? I druga esprawa: wymiana błotnika lewego przód: czy wystarczy sam demontaz zderzaka i odkręcenie nadkola plastikowego oraz widocznych śrubbłotnika? czy trzeba coś jeszcze zrobic- np z drzwiami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz13 Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2020 Podłączam się do tematu, odkręciłem prawie wszystkie śruby (udało mi się 7) i mam problem z jedną tą której koniec widać gdy otworzymy drzwi i jest ona za wiązką tych drzwi. Niestety z drugiej strony od strony nadkola nic niema, czy ktoś wie jak to ustrojstwo pokonać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jofa-j1 Zgłoś #3 Napisano 6 Stycznia 2020 Ja się uporałem ze wszystkim. Błotnik ma 2 śruby pod slizgiem plastikowym od zderzaka, od strony nadkola 3 szt: jedna w połowie słupka i 2 szt na samym dole- pionowo do progu. Dodatkowo trzeba odciagnąć plastikową nakładkę na dole błotnika bo tam jest zatrzask i trzyma. Jest też jedna od strony drzwi, nie wspominając tych śrub od strony pokrywy silnika 3 szt lub 4 - nie pamietam juz. Z pokrywą też sobie poradziłem, wiązke nie rozpinałem tylko wyjałem z pokrywy i włozyłem do nowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LukaszD Zgłoś #4 Napisano 10 Czerwca 2021 (edytowane) podbiję trochę stary temat, jak wam się udało, to może możecie opisać jak to ogarnąć? Chodzi mi o błotnik lewy przód Edytowane 10 Czerwca 2021 przez LukaszD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach