Jurek89 Zgłoś #1 Napisano 7 Września 2018 Witam posiadam Passata 2.0 T FSI. BWA 147kw Od dłuższego czasu zmagam się z problemem delikatnie falujących obrotów. Podczas postuju na N i P samochód wpada w lekkie wibracje wnet bym powiedział że bardzo lekkie ale bardzo denerwujące. Na wskazuwce na zegarach tego nie widać ale jest to wyczuwalne w aucie. Dodam że auto ma założone nowe LPG. Czytałem dużo różnych tematów na forum i w necie i jak na razie nic nie pomogło. Najpierw poprawiłem po gazownikach końcówki wchodzące do kolektora które były pod złym kątem założone i łapały lewe powietrze. Nowe świece. Nowy zawór odmy z uszczelką Febi. Czyściłem przepustnicę. Tankuje od dłuższego czasu Pb 98. Żadnych błędów na silniku. Regulacja gazu kilku krotnie. Gumy zawieszenia sprawdziłem. Miałem okazję siedzieć w takim pasacie tylko bez turbo i też go buja ale o wiele mocniej ale tamten Passat to straszny pecior. Każde po rady mile widziane albo jakiś fachowiec godny polecenia się przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
murmilo Zgłoś #2 Napisano 8 Września 2018 Z racji, że u mnie jest skrzynia manulna to owe wibracje występują na tylko na luzie. Po opini kilku mechaników winne jest podobno polskie paliwo. Przejchałem juz 20tys km z tymi wibracjami. Idzie się do tego przyzwyczaić jak do stukania klimy i nawiewu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek89 Zgłoś #3 Napisano 8 Września 2018 Też słyszałem już taki tekst "ten typ tak ma". Nie daje mi to spokoju i kurczę będę dalej kombinował... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lokis Zgłoś #4 Napisano 7 Grudnia 2018 WITAM MAM PROBLEM Z PASKIEM 2,0 CR 140 KM jak silnik zimny w miare rowno chodzi jak sie rozgrzeje faluje jak by w podlodze cos sie gotowalo wskazowka rozwno trzyma obroty czuc natomast w silniku jak by cos parskalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KompotWroc Zgłoś #5 Napisano 21 Grudnia 2018 Próbowałeś podpiąć pod komputer ? Może pokaże jakieś błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mglodi84 Zgłoś #6 Napisano 2 Maja 2019 Witam. Od 2 dni taka przypadłość spadają obroty na sekundę i wracają. Przy tym słychać jakby syk podciśnienia - turbo. Brak mocy przy depnieciu do 2000 obr. Na kompie nie wykazuje żadnych bledow i co dziwne nawet po odpięciu wtyczki sterownika podciśnienia też nic nie wykazuje ani na liczniku ani na kompie. Tak jakby nie było błędów. Próba z przepływomierzem czyli odpięcie wtyczki też nie wykazała błędów. 20190501_190248.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1122333 Zgłoś #7 Napisano 5 Maja 2019 spróbuj zrobić test sztangi od sterowania geometrią turbiny z vagiem/vcds-em. Zerknij czy sztanga w ogóle sie porusza i w jakim zakresie i napisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mglodi84 Zgłoś #8 Napisano 6 Maja 2019 Był robiony działa wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1122333 Zgłoś #9 Napisano 6 Maja 2019 sztanga chodzi w pełnym zakresie ? dolot masz szczelny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Typowyjanusz Zgłoś #10 Napisano 25 Października 2019 Witam! Od 2 miesięcy jestem właścicielem passata b6 1.8 TSI 160 KM, rocznik 2008. Zauważyłem 3 problemy: 1. Silnik ma falujące obroty na biegu jałowym (czuć w kabinie szarpanie). Najczęściej dzieje się tak gdy np. kończe jazde na małych obrotach (np. Przy prakowaniu, cofaniu). Przy odpalaniu również czuć szarpanie przez chwile kiedy jest na ssaniu ale po chwili problem znika. 2. Co jakiś czas pojawia mi się komunikat z żółtą kontrolką oleju z napisem check oil level. Poziom oleju jest prawidłowy za każdym razem kiedy go sprawdzam. Ostatnio pojawił mi się komunikat o ciśnieniu oleju (oil preassure is too low). 3. Podpinając go pod komputer wykrto błąd a mianowicie o wysokim ciśnieniu na turbo. Błąd usunięto ale po jakimś czasie wyskoczył ponownie. Olej był wymieniany około 4 miesiące temu, łańcuch rozrządu przy przebiegu 165 tys. (Obecnie ma przejechane 196 tys). Czy ktoś z Was wie jakie mogą być przyczyny tych dolegliwości? A może ktoś miał podobny problem? Bardzo bym prosił o jakieś informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #11 Napisano 25 Października 2019 1. ten typ tak ma. Czuc lekkie poszarpywania ale obroty stoja w miejscu 2. sprawdz u mechanika cisnienie oleju. Mozliwe, ze pompa pada 3. zrob logi dynamiczne doladowania 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaspersyd Zgłoś #12 Napisano 9 Grudnia 2019 Witam Podczas jazdy, równej np 90km/h obroty faluja na biegu jałowym spokój tutaj przyklad podczas jazdy 140, ze faluja i np podczas jazdy pod gorke to sie dzieje i cos jakby stukalo pod autem 20190802_222111.mp4 20190802_052932.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #13 Napisano 10 Grudnia 2019 Czy jak jedziesz bez tempomatu to też się to dzieje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaspersyd Zgłoś #14 Napisano 10 Grudnia 2019 Tak, ja przy równej prędkości go trzymam powyżej 60km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suchy33 Zgłoś #15 Napisano 14 Lutego 2020 (edytowane) Witam moj passat b7 2011 2.0 tdi dsg 170 ostatnio ma jakis problem mianowicie zaczelo sie wszystko tak ze gdy na zimnym silniku dojezdzalem do skrzyzowania lekko hamując auto zaczelo szarpać (bez dodawanego gazu) i zaczely falowac obroty silnika w przedziale 1000-1400, kilka dni potem auto szarpnelo przy dojezdzaniu do ronda i za chwile wyswietlilo kontrolke migajacych świec. Auto nie wpada w tryb awaryjny, ma moc i odpala normalnie. Kolejnym razem rowniez na zimnym silniku wrzucilem R puszczam hamulec auto zaczyna cofac bez gazu i nagle obroty zaczynaja falowac. Wiem ze kontrolka ta oznacza wiele awarii i ze takie tematy juz byly i ze nikt nie jest wrozka ale na kompa jade w sobote dopiero i prosze tylko o podpowiedz na co najbardziej z takimi objawami mam sie nastawiac, czy to raczej wtrysk, czy predzej przepustnica czy turbo? Dodam ze tylko blad sie pojawia na zimnym silniku po zgaszeniu znika Edit dzisiaj dolaczyla zolta kontrolka silnika Edytowane 14 Lutego 2020 przez suchy33 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaspersyd Zgłoś #16 Napisano 28 Lutego 2020 Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach