ktry Zgłoś #21 Napisano 12 Grudnia 2019 Mój miał rozrząd zmieniany przy 220 tys. i było to ok.2,5 roku. Pompa jeszcze oryginał była i podejrzewam że jeszcze by jeździł. Myślę że lata trzeba brać pod uwagę ze względu tylko na pasek. To jednak jest guma a guma po 10 latach przechowywana w złych warunkach się starzeje, a raczej w silniku nie sa dobre warunki. Opony to co innego w garażu mogą stać i 20 lat jak sa dobrze zakonserwowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #22 Napisano 13 Grudnia 2019 8 godzin temu, loki7777 napisał: Dlaczego tak uwazasz? Bo jeden do tylu dojechal i mu pasek nie pekl i pompa wody wciaz ja pompowala? Guma to guma i tego nie przeskoczysz. Zmeczenie materialu rowniez daje o sobie znac - pompa(zwlaszcza ta pierwsza, totalnie nieudana), rolki. Tu nie chodzi co ja uważam, tylko stwierdziłem fakt, że vw nie ma ograniczenia czasowego. Po pięciu latach pewnie serwis by się cieszył u mnie na wymianę rozrządu, ale byłem na przeglądzie dokładnie w tym tygodniu po 5 latach i 3 miesiącach i patrzył w komputer co trzeba zrobić i rozrządu tam nie było. Tak na marginesie Continental przewiduje swoje paski na 300 tys km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #23 Napisano 13 Grudnia 2019 Vw nie zależy aby nasze auta 25 lat jeździły, nawet na oponach po 12 latach widać mikro pęknięcia. Te 210 tyś. przegląd longlife to dla flot jest bo oni mocno liczą przed zakupem aut ile będzie kosztować eksplatacja danego modelu. Więc do wszystkiego trzeba zdrowo rozsądkowo podejść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #24 Napisano 13 Grudnia 2019 Dokładnie zdrowy rozsądek to podstawa. Sinik który praktycznie nie stygnie po przejechaniu 300 tys. km będzie w takim stanie jak dziadka który co dziennie do kościoła i na zakupy do biedronki jeżdzi po 100 tys. A jeszcze jak to będzie diesel z dpf, egr, adblu, dwumasą, to już prawie kapitalka dziadka będzie czekać. Jak to ktoś obliczył jedno odpalenie auta na całkiem zimnym silniku po nocy, to takie zużycie silnika jak przejechanie kilkuset km rozgrzanym silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #25 Napisano 15 Czerwca 2020 (edytowane) Chyba z ta(albo inna raczej;) pompa wody tez mnie dopadlo, bo dzis po 10 minutach(spokojnej jazdy) jazdy temp. skoczyla na tez ok 110 i sobie tam stala - nawiew na chwile i stoi na 90*. Tylko ze u mnie wystepowal blad P26F800 - z tego co czytam sobie obecnie w google to to jest ta pompa 5G0 965 567 (jej 2 czy 3 wersja) - mial ktos juz ja wymieniana u siebie albo sam wymienial? Po przeskanowaniu w tej chwili nie pokazuje zadnego bledu zwiazanego z chlodzeniem auta. Czy uszkodzony czujnik temp. wywola blad, ktory da sie wyswietlic za pomoca interfejsu diagnostycznego? Przebieg jak u kolegi z 1 postu ok 125k km, rozrzad i reszta niewymienione jeszcze. Edytowane 15 Czerwca 2020 przez loki7777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach