Jump to content
carter19

Temperatura wody 110 C

Recommended Posts

Mój miał rozrząd zmieniany przy 220 tys. i było to ok.2,5 roku. Pompa jeszcze oryginał była i podejrzewam że jeszcze by jeździł.  Myślę że lata trzeba brać pod uwagę ze względu tylko na pasek.  To jednak jest guma a guma po 10 latach przechowywana w złych warunkach się starzeje, a raczej w silniku nie sa dobre warunki.  Opony to co innego w garażu mogą stać i 20 lat jak sa dobrze zakonserwowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, loki7777 napisał:

Dlaczego tak uwazasz? Bo jeden do tylu dojechal i mu pasek nie pekl i pompa wody wciaz ja pompowala? Guma to guma i tego nie przeskoczysz. Zmeczenie materialu rowniez daje o sobie znac - pompa(zwlaszcza ta pierwsza, totalnie nieudana), rolki.

Tu nie chodzi co ja uważam, tylko stwierdziłem fakt, że vw nie ma ograniczenia czasowego. Po pięciu latach pewnie serwis by się cieszył u mnie na wymianę rozrządu, ale byłem na przeglądzie dokładnie w tym tygodniu po 5 latach i 3 miesiącach i patrzył w komputer co trzeba zrobić i rozrządu tam nie było. Tak na marginesie Continental przewiduje swoje paski na 300 tys km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vw nie zależy aby nasze auta 25 lat jeździły, nawet na oponach po 12 latach widać mikro pęknięcia. Te 210 tyś. przegląd longlife to dla flot jest bo oni mocno liczą przed zakupem aut ile będzie kosztować eksplatacja danego modelu.

Więc do wszystkiego trzeba zdrowo rozsądkowo podejść.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie zdrowy rozsądek to podstawa. Sinik który praktycznie nie stygnie po przejechaniu 300 tys. km będzie w takim stanie jak dziadka który co dziennie do kościoła i na zakupy do biedronki jeżdzi po 100 tys. A jeszcze jak to będzie diesel z dpf, egr, adblu, dwumasą, to już prawie kapitalka dziadka będzie czekać. 

Jak to ktoś obliczył jedno odpalenie auta na całkiem zimnym silniku po nocy, to takie zużycie silnika jak przejechanie kilkuset km rozgrzanym silnikiem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba z ta(albo inna raczej;) pompa wody tez mnie dopadlo, bo dzis po 10 minutach(spokojnej jazdy) jazdy temp. skoczyla na tez ok 110 i sobie tam stala - nawiew na chwile i stoi na 90*. Tylko ze u mnie wystepowal blad P26F800 -  z tego co czytam sobie obecnie w google to to jest ta pompa 5G0 965 567  (jej 2 czy 3 wersja) - mial ktos juz ja wymieniana u siebie albo sam wymienial?

Po przeskanowaniu w tej chwili nie pokazuje zadnego bledu zwiazanego z chlodzeniem auta. Czy uszkodzony czujnik temp. wywola blad, ktory da sie wyswietlic za pomoca interfejsu diagnostycznego?

Przebieg jak u kolegi z 1 postu ok 125k km, rozrzad i reszta niewymienione jeszcze.

Edited by loki7777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy