Skocz do zawartości
carter19

Temperatura wody 110 C

Rekomendowane odpowiedzi

Mój miał rozrząd zmieniany przy 220 tys. i było to ok.2,5 roku. Pompa jeszcze oryginał była i podejrzewam że jeszcze by jeździł.  Myślę że lata trzeba brać pod uwagę ze względu tylko na pasek.  To jednak jest guma a guma po 10 latach przechowywana w złych warunkach się starzeje, a raczej w silniku nie sa dobre warunki.  Opony to co innego w garażu mogą stać i 20 lat jak sa dobrze zakonserwowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, loki7777 napisał:

Dlaczego tak uwazasz? Bo jeden do tylu dojechal i mu pasek nie pekl i pompa wody wciaz ja pompowala? Guma to guma i tego nie przeskoczysz. Zmeczenie materialu rowniez daje o sobie znac - pompa(zwlaszcza ta pierwsza, totalnie nieudana), rolki.

Tu nie chodzi co ja uważam, tylko stwierdziłem fakt, że vw nie ma ograniczenia czasowego. Po pięciu latach pewnie serwis by się cieszył u mnie na wymianę rozrządu, ale byłem na przeglądzie dokładnie w tym tygodniu po 5 latach i 3 miesiącach i patrzył w komputer co trzeba zrobić i rozrządu tam nie było. Tak na marginesie Continental przewiduje swoje paski na 300 tys km. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vw nie zależy aby nasze auta 25 lat jeździły, nawet na oponach po 12 latach widać mikro pęknięcia. Te 210 tyś. przegląd longlife to dla flot jest bo oni mocno liczą przed zakupem aut ile będzie kosztować eksplatacja danego modelu.

Więc do wszystkiego trzeba zdrowo rozsądkowo podejść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zdrowy rozsądek to podstawa. Sinik który praktycznie nie stygnie po przejechaniu 300 tys. km będzie w takim stanie jak dziadka który co dziennie do kościoła i na zakupy do biedronki jeżdzi po 100 tys. A jeszcze jak to będzie diesel z dpf, egr, adblu, dwumasą, to już prawie kapitalka dziadka będzie czekać. 

Jak to ktoś obliczył jedno odpalenie auta na całkiem zimnym silniku po nocy, to takie zużycie silnika jak przejechanie kilkuset km rozgrzanym silnikiem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba z ta(albo inna raczej;) pompa wody tez mnie dopadlo, bo dzis po 10 minutach(spokojnej jazdy) jazdy temp. skoczyla na tez ok 110 i sobie tam stala - nawiew na chwile i stoi na 90*. Tylko ze u mnie wystepowal blad P26F800 -  z tego co czytam sobie obecnie w google to to jest ta pompa 5G0 965 567  (jej 2 czy 3 wersja) - mial ktos juz ja wymieniana u siebie albo sam wymienial?

Po przeskanowaniu w tej chwili nie pokazuje zadnego bledu zwiazanego z chlodzeniem auta. Czy uszkodzony czujnik temp. wywola blad, ktory da sie wyswietlic za pomoca interfejsu diagnostycznego?

Przebieg jak u kolegi z 1 postu ok 125k km, rozrzad i reszta niewymienione jeszcze.

Edytowane przez loki7777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności