s3bek Zgłoś #1 Napisano 30 Listopada 2019 (edytowane) Witam. Mam nadzieję że ktoś będzie w stanie mi pomóc. Dzisiaj umarł mi akumulator. Auto stało pół dnia po trasie i wieczorem jak już wszyscy zapakowani do jazdy powrotnej koniec. Spróbował zakręcić ale choinka I nie odpalił... Problemy z nim miałem już od jakiegoś czasu ale przed dniem dzisiejszym jeszcze mnie nie zawiódł. Podłączyłem prostownik i akumulator martwy, coś tam ładuje i mam nadzieję jutro odpalić żeby tylko wrócić do domu. Ale tutaj moje pytania: - jaki akumulator kupić na wymianę, ktoś może coś doradzi poda jaki kupić? Preferuję kupić dokładnie taki sam Varty jaki w aucie jest od nowości, ale nie wiem co dokładnie kupić. - czy wymiana tutaj jest obwarowana jakimiś procedurami? Czy zwykłe odepnij klemy, wyjmij stary włóż nowy? Czy konieczne jest podlaczenie vcdsa? Bo gdzieś kiedyś przemknął mi przed oczami temat odnośnie kodowania w aucie numerów Aku po wymianie? Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo po dłuższym poszukiwaniu Aku całkiem zgłupiałem i nie wiem co kupić... Dołączam zdjęcie naklejki z mojego akumulatora... Auto to Passat B8 Variant, 2.0TDi 150km DSG Edytowane 30 Listopada 2019 przez s3bek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mm2009 Zgłoś #2 Napisano 2 Grudnia 2019 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Battery_Replacement Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #3 Napisano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Witajcie, miesiąc temu wymieniłem akumulator - nic nie kodowałem. A trzeba? Auto odpalało, ale wczoraj i dzisiaj dziwna sprawa. Wracam do auta na parkingu i chcę go odpalić - brak reakcji (nic nie kręci i nie ma komunikatów). Radio było wyłączone, ale po otwarciu auta - radio się właczyło samo. Wyłączam radio - bez zmian. Wyłączam światła z pozycji Auto na 0 - auto odpala. A jeśli auto nie yświetla komunikatu o błędzie - po zmianie akumulatora to vczy powinienem je kodować? Edytowane 2 Grudnia 2019 przez marcinsgdz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #4 Napisano 2 Grudnia 2019 Moze nie wyswietla a blad jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #5 Napisano 2 Grudnia 2019 starty był 69A a nowy 70A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #6 Napisano 2 Grudnia 2019 Problem chyba taki ze komputer zapisuje ostatnia znana wartosc(pojemnosc) akumulatora(czyli twojego trupa i wciaz widzi go jako trupa i nie laduje wiecej niz bylo max poprzednio) i wydaje mi sie ze stad bedzie sie bral ten problem. Jak masz czym sprawdzic to zobacz czy sa jakies bledy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #7 Napisano 2 Grudnia 2019 MAM VCDS. Nr części to model akumulatora Varta: 570 901 076 D85 ??? A Nr seryjny to numer przy QR zaczynający się od A22E39....? (9 znaków)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #8 Napisano 2 Grudnia 2019 Tu masz wszystko opisane dokladnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #9 Napisano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Przestawiłem manualnie: - wielkość akumulatora z 69 na 70 (bo taką ma wielkość nowy ACU) - producenta na VA0 - bo mam Vartę (było JCB) - nr seryjny (z aku) - co ciekawe były wprowadzone same 111111111 Efekt? Mocniej kręci rozrusznikiem - szybciej odpala. Edytowane 2 Grudnia 2019 przez marcinsgdz lit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #10 Napisano 6 Stycznia 2020 Jeżeli wsadzam identyczny jak miałem tylko że nowy to też trzeba robić adaptacje ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loki7777 Zgłoś #11 Napisano 6 Stycznia 2020 Raczej trzeba bo komp sobie zanotuje jak dlugo musial ladowac stary do jego maksymalnej pojemnosci - czyli np jego 20% i do tyle bedzie ladowal nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #12 Napisano 6 Stycznia 2020 A powiedzcie mi czy od razy muszę zrobić adaptacje czy mogę np za kilka dni? Nie mam VCDS i będę się musiał do kogoś uśmiechnąć po wymianie. Niczym to nie skutkuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #13 Napisano 6 Stycznia 2020 Jako doświadczony w tym temacie to potwierdzam, że należy wykonać adptację bo będzie ładował wg zdolności starego ACU. Czy możesz zrobić za kilka dni od wymiany - tak. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #14 Napisano 6 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 2.12.2019 o 17:26, marcinsgdz napisał: Przestawiłem manualnie: - wielkość akumulatora z 69 na 70 (bo taką ma wielkość nowy ACU) - producenta na VA0 - bo mam Vartę (było JCB) - nr seryjny (z aku) - co ciekawe były wprowadzone same 111111111 Efekt? Mocniej kręci rozrusznikiem - szybciej odpala. tam jeszcze jest czwarta pozycja, technologia, jaka powinna być fleece? zmieniałeś te jedynki czy zostawiłeś? znalazłem teraz https://www.drive2.com/l/485426138399637734/ Edytowane 6 Stycznia 2020 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #15 Napisano 6 Stycznia 2020 Tak technologię również zmieniamy jeśli jest inna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach