DANDYS Zgłoś #1 Napisano 21 Listopada 2019 (edytowane) Witam wszystkich , mianowicie stare pompowtryski poszły do regeneracji , po złozeniu wszystkiego sie dzieje takie coś Cyl 1 cyl2 cyl3 cyl4 Grp 13 -040 .-2,6 .1,1. 2,21 Grp 18 0 0 0 0 0 po puszczeniu gazu wszedzie 4 Grp 23 obr 3tys wszędzie 127 Wszystko złożone zgodnie jak trzeba , konektorki podoginane , Gdzie szukać przyczyny ze bipy i korekty tak wysokie , źle zrobione pompowtryskiwacze ? Kąt synchronizacji wałka w granicach 0 do 1,6 skacze , spróbować obniżyc ? Pierwszy raz mi sie zdarzyła taka sytuacja i nie ma juz pomysłów gdzie szukać dalej przyczyny , Edytowane 21 Listopada 2019 przez DANDYS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #2 Napisano 28 Listopada 2019 Jeżeli wtryskiwacze są dobrze zrobione to sprawdziłbym kompresje silnika i ciśnienie na pompie VACUM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach