Skocz do zawartości
carlton

Prośba o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów, posiadam passata b5fl 1.8t AWT z gaem.

Niedługo po zakupieniu samochodu tzn. w 2013 roku oddałem do warsztatu na podniesie mocy, samochód ładnie latał ale tej wiosny padł zawór n75. Został wymieniony ale coś się stało i autko straciło moc, zrobiłem dzisiaj logi na benzynie oraz gazie, tylko nie umiem odczytać czy wszystko jest dobrze. Moja prośba do was koledzy żeby spojrzeć na logi i powiedzieć jak sytuacja wygląda. Logi z obrotami powyżej 6000rpm są na benzynie robione

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_TlVyn.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_3ggoOo.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_Pv0wm40.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_433dP77.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_7Jrh4AH.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_cOlj3.html

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak informacji co na czym, na jakim paliwie.

W 033 na jednym logu zalany w 3d%$. Na drugim dawka dobra ale pętli wtryski. 

W 020 spalanie stukowe raz bardziej raz mniej. Jeśli którykolwiek jest na LPG to sorry, ale nie ma tam prawa być niż innego niż 0. Btw. jeszcze chyba w życiu nie widziałem wartości tak wysokich jak Twoich a widziałem już setki logów. Dopuszcza się 3.0CF.

Dobra informacja to że raczej turbo ma się dobrze, choć przeładowuje jakieś 0,2bar a to za dużo. Do tego mogłoby  szybciej się rozkręcać, ale tu, może to taki zabieg tunera, a może konsekwencja pozostałych problemów. Co ciekawe drugi log turbo jest... książkowy.

 

 

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć 

To są moje początki jeśli chodzi o robienie logów i opisywanie.

Passat b5fl 1.8t awt moc ma podniesioną nie dużo 180km i 267Nm nie pamiętam tylko na benzynie czy na gazie a niestety wykres zgubiłem.

Logi robione na benzynie pb95, na 3 biegu i pedał gazu do podłogi

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_6eN3CQV.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_LVVKyT.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_X1HXf.html

Logi robione na gazie, na 3 biegu i pedał gazu do podłogi

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_J6S47f.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_1jZy8MP.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_pY7e3k.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gaz jest do regulacji.

Kiedy cokolwiek było robione przy układzie zapłonowym? Ewidentnie trzeba mu się przyjrzeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Przy układzie zapłonowym nic nie było robione, jedynie niedawno wymieniłem świece a tak to 70 tys. bez ruszania zrobiłem.

Zajmę się układem zapłonowym podejrzewam że chodzi o cewki najbardziej czy coś jeszcze??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w 1.8T wiele więcej poza świece i cewki nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne za pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności