Szymon P Zgłoś #1 Napisano 13 Listopada 2019 Witam, mam problem z napędem na tylną oś. Gdy ruszam "ostrzej" włącza mi sie trakcja, a nie załącza tył. Jak wyłączę trakcje to koła mieszają w miejscu a tył stoi. Gdy auto jest na podnośniku kręcą sie 4 koła. Mam tez B7 alltracka i i tam nigdy nie włączyła mi się trakcja, nawet przy kick downie. Miał ktoś może taki problem? Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Devias21 Zgłoś #2 Napisano 14 Listopada 2019 Cześć, co prawda nie miałem takiego problemu jak Ty ale dodam od siebie że u mnie przy ostrzejszym ruszeniu znaczek trakcji się załączą na sekundę max dwie i znika ale tylko wtedy gdy auto jest delikatnie przechylone np jedno koło jest na niskiej wysepce. W przypadku startu na suchym asfalcie znaczka trakcji nie widziałem natomiast na mokrym się zdarzyło kilka razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #3 Napisano 14 Listopada 2019 Tak to działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjacek Zgłoś #4 Napisano 14 Listopada 2019 22 godziny temu, Szymon P napisał: Witam, mam problem z napędem na tylną oś. Gdy ruszam "ostrzej" włącza mi sie trakcja, a nie załącza tył. Jak wyłączę trakcje to koła mieszają w miejscu a tył stoi. Gdy auto jest na podnośniku kręcą sie 4 koła. Mam tez B7 alltracka i i tam nigdy nie włączyła mi się trakcja, nawet przy kick downie. Miał ktoś może taki problem? Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Sprawdź czy nie masz błędów w sterowniku. U mnie też zaczęły buksować koła przy ruszaniu, na śniegu okazało się, że tył nie ciągnie i pojawiły się błędy w sterowniku. Serwis wymienił olej i robił upgrade softu. Niestety jak Haldex działa niepoprawnie to nie świeci się żadna kontrolka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majkel2017 Zgłoś #5 Napisano 15 Listopada 2019 Także miałem taki problem, do wymiany była pompa haldexa. Znajdziesz mój opis na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szymon P Zgłoś #6 Napisano 18 Listopada 2019 właśnie doszedłem do tego ze w komputerze po wejściu w sterowanie 4wd jest błąd pompy haldex. Serwis proponuje wymianę oleju na początek, koszt około 450 zł. Ale po konsulatcji z zaprzyjaźnionym fachowcem, zakupie i wymienie pompe. Mówi, że to częsta przypadłość tej generacji haldex. mam 50 000 km więc nie ma sie co bawić w używki tylko wezmę nową. Mówił, że ostatnio przy 78 000 km też komuś padło, także poprostu ten typ tak ma. trudno. Dam znać jak po wymianie, oby dobrze do zbliża się zima;) A najlepsze jest to, że wziąłem od kolegi jego alltracka rok młodszego i robił dokładnie to samo. Jego plus, że ma jeszcze gwarancję i zbliża sie serwis, więc zaraz mu powiedziałem co i jak. Ciekawe jak rozwiążą problem. Po wymianie pompki wszystko jest OK. Testowałem w cięzkich warunkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach