Skocz do zawartości
Szymon P

Alltrack nie załącza tyłu HALDEX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z napędem na tylną oś. Gdy ruszam "ostrzej" włącza mi sie trakcja, a nie załącza tył. Jak wyłączę trakcje to koła mieszają w miejscu a tył stoi. Gdy auto jest na podnośniku kręcą sie 4 koła.  Mam tez B7 alltracka i i tam nigdy nie włączyła mi się trakcja, nawet przy kick downie. Miał ktoś może taki problem? Komputer nie pokazuje żadnych błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, co prawda nie miałem takiego problemu jak Ty ale dodam od siebie że u mnie przy ostrzejszym ruszeniu znaczek trakcji się załączą na sekundę max dwie i znika ale tylko wtedy gdy auto jest delikatnie przechylone np jedno koło jest na niskiej wysepce. W przypadku startu na suchym asfalcie znaczka trakcji nie widziałem natomiast na mokrym się zdarzyło kilka razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to działa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, Szymon P napisał:

Witam, mam problem z napędem na tylną oś. Gdy ruszam "ostrzej" włącza mi sie trakcja, a nie załącza tył. Jak wyłączę trakcje to koła mieszają w miejscu a tył stoi. Gdy auto jest na podnośniku kręcą sie 4 koła.  Mam tez B7 alltracka i i tam nigdy nie włączyła mi się trakcja, nawet przy kick downie. Miał ktoś może taki problem? Komputer nie pokazuje żadnych błędów.

Sprawdź czy nie masz błędów w sterowniku. U mnie też zaczęły buksować koła przy ruszaniu, na śniegu okazało się, że tył nie ciągnie i  pojawiły się błędy w sterowniku. Serwis wymienił olej i robił upgrade softu. Niestety jak Haldex działa niepoprawnie to nie świeci się żadna kontrolka... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Także miałem taki problem, do wymiany była pompa haldexa. Znajdziesz mój opis na forum. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie doszedłem do tego ze w komputerze po wejściu w sterowanie 4wd jest błąd pompy haldex. Serwis proponuje wymianę oleju na początek, koszt około 450 zł. Ale po konsulatcji z zaprzyjaźnionym fachowcem, zakupie i wymienie pompe. Mówi, że to częsta przypadłość tej generacji haldex. mam 50 000 km więc nie ma sie co bawić w używki tylko wezmę nową. Mówił, że ostatnio przy 78 000 km też komuś padło, także poprostu ten typ tak ma. trudno. Dam znać jak po wymianie, oby dobrze do zbliża się zima;)

A najlepsze jest to, że wziąłem od kolegi jego alltracka rok młodszego i robił dokładnie to samo. Jego plus, że ma jeszcze gwarancję i zbliża sie serwis, więc zaraz mu powiedziałem co i jak. Ciekawe jak rozwiążą problem.

 

Po wymianie pompki wszystko jest OK. Testowałem w cięzkich warunkach

 

Screenshot_20200202-185342_Video Player.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności