Skocz do zawartości
kudelka.robert

App connect - jak wyglada temat aktywacji?

Rekomendowane odpowiedzi

@loki7777 ta cena to za co jest?

Mi niestety nic nowego nie wyświetla, ani w sklepie przez stronę, ani przez menu w aucie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, loki7777 napisał:

Nawigacje tez da sie dokupic jako funkcje?

Juz widze cene 3.150 PLN*

lokki7777 co masz na myśli? Wymianę jednostki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do Poznania, wiedzą - ale nic nie wiedzą :) czyli problem jest znany i trzeba cierpliwie czekać aż łaskawcy z DE pozwolą na zakup App Connecta.

 

Cytat

Witaj Damian,

dziękujemy za przesłane dane i cierpliwość w oczekiwaniu kontakt z naszej strony.

W nawiązaniu do informacji z działu technicznego z przykrością zawiadamiamy, iż funkcje na żądanie „We Upgrade” nie są dostępne dla Pana samochodu, dlatego też nie pojawiły się one w sklepie wewnątrz pojazdu, czy na stronie internetowej myVolkswagen.

Pojazdy wyposażone w system Infotainment MOD3.1 (Passat, Arteon, Tiguan, T-Roc, Touran, T-Cross, Polo), które wyprodukowane zostały przed rokiem 2021 (tj. pojazdy z rocznika modelowego 2020), niestety nie posiadają technicznych możliwości, aby obsługiwać funkcje „We Upgrade”. W przyszłości również nie będzie można aktywować niniejszych funkcji w powyższych samochodach.

Przepraszamy bardzo, za błędną informację przesłaną automatycznie drogą poczty elektronicznej.

Czyli zrobili nadzieję i na tym koniec :( nie to nie - ktoś ma namiary na sprawdzonego magika w Warszawie który to ogarnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi pomóc z aktywacją Android Auto w MIB3 lub przesłał kontakty osoby w Warszawie, która wie jak to aktywować.

Passat B8, rocznik 2020, wszystkie dodatkowe szczegóły prześlę w priv.

Z góry dziękuję!

Edytowane przez ogezej
Błąd ortograficzny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozwnież dostałem maila, ze taka funkcjonalność jest dostępna dla mojego Passata, ale niestety w sklepie w aucie brak oferty, w ASO tez nie potrafią. Także narazie obszedłem się smakiem… 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. B8 FL 2021 i weconnect fabryczny.

Od początku co chwilę rozłączało telefon i pojawiał się komunikat o aktywowaniu/dezaktywowaniu mobilnego kluczyka. Po telefonie do serwisu okazało się, że "wiedzą", i że jest akcja serwisowa na wgranie nowego softu. Czas realizacji-ponad 3 tyg (bo "elektryk" ma takie terminy). Odczekałem, pojechałem, odebrałem. Efekt-nie działało nic, a opcja ustawienia użytkownika głównego w ogóle niedostępna. Dzwonię, przedstawiam temat i ok, że do Niemiec napiszą i zapraszają na kolejną wizytę za...3 tyg bo "elektryk ma takie terminy". Druga wizyta za mną. Jak rozłączało Android auto tak rozłącza, jak kluczyk mobilny wariował tak wariuje. Czekam na trzecią wizytę-już w kwietniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy coś się w międzyczasie zmieniło na lepsze w temacie aktywacji app connect w MiB3 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno da sie to juz kupic przez sklep. Bylo sporo updateow w ostatnim czasie dotyczacych sklepu wlasnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ja nie mam takiej możliwości.

Edytowane przez mkpol
nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update do 0278 masz?

 

Jak nie masz przez wersje webowa - https://shop.volkswagen-we.com/ to pozostaje tylko kontakt z serwisem/importerem/producentem. Zaczalbym chyba od maila do supportu WeConnect

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś udało się aktywować App Connecta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak,

W zależności od jednostki różne sposoby. Ja samemu odblokowałem wszystkie możliwe funkcje w Delphi

 

Edytowane przez mkpol
nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanko. Czy chcąc dołożyć "na lewo" np. obsługę głosową lub rozpoznawanie znaków to czy zostanie to wykryte przy ewentualnej naprawie gwarancyjnej lub aktualizacji oprogramowania przez serwis? Pytam, bo mam auto na gwarancji a chciałbym dołożyć/uaktywnić opcję rozpoznawania znaków i wyłączenie na stałe systemu start/stop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla formalności raczej. Mam soft 0278, a appconnect, nie było, nie ma i chyba nie będzie. Sklep cały czas pusty mimo kilkunastu updateów. Zgadza się to też z tą podaną wcześniej informacją z serwisu, że w tym modelu, nie da się.... jprdl co za żenada.

Poza tym VW jest mocno odklejony. Ze strony We Connect mogę dojść aż do opcji aktywuj AC, gdzie każe mi się umówić na wizytę w serwisie. Podaję VIN i system mi pokazuję, że moje auto to ...manual, gdzie faktycznie jest automatem :). Wybieram serwis, gdzie robiłem przegląd i mogę wybrać aktywację AC za 1056 zł. Ciekawe co serwis na to, bo gdy byłem na przeglądzie to stwierdzili, że oni nie mogą tego zrobić, tylko zakup przez sklep.

Edytowane przez mustang
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.05.2020 o 12:11, rodzyn889 napisał:

Gdyby ktoś był zainteresowany instalacją App Connect (Android i Car play) lub obsługi głosowej poza ASO to dzisiaj robił mi człowiek w Warszawie - 400zł. Wszystko zgodnie ze sztuką aktywacja poprzez ODIS online z serwera VW.

:D

Poproszę bardzo o namiar na tego miłego człowieka:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.02.2023 o 15:25, milord74 napisał:

Poproszę bardzo o namiar na tego miłego człowieka:)

Jeśli to możliwe to poproszę jakiś kontakt do osoby która to potrafi ogarnąć. 
Z góry wielkie dzięki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.05.2022 o 22:11, smax napisał:

Niestety ja nie mam takiej możliwości.

Minął rok od wpisu i dalej nic się nie zmieniło, masakra jakaś.

Mam soft 0278,a w sklepie moge dokupić tylko We Connet plus, który kończy mi się za 10 dni. Tylko po co, żeby mapy navi sie uaktualniały i nic więcej :(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wszystkim,

Dostałem poniższą odpowiedź z obslugi klienta VW:

"W nawiązaniu do dzisiejszej rozmowy telefonicznej uprzejmie informujemy, iż  dostaliśmy odpowiedź w sprawie zapytania o możliwość instalacji App Connect, z której wynika, że niestety nie jest to możliwe we wskazanym pojeździe. Z informacji otrzymanych wynika również, iż wymiana poszczególnych podzespołów za dodatkową opłatą nie pozwoli na aktywowanie funkcji. Aby usługa mogła zostać aktywowana pomyślnie, samochód musiałby zostać odpowiednio przystosowany na poziomie fabrycznym. W niektórych modelach Volkswagen produkowanych m.in. w 2020 roku modelowym zestaw aktywacyjny App Connct nie jest kompatybilny z fabrycznym wyposażeniem.

Dziękujemy za okazaną nam cierpliwość w oczekiwaniu kontakt z naszej strony. Jest nam przykro z wynikającej sytuacji, niestety, nic więcej nie możemy w tej sprawie zrobić. Uprzejmie informujemy, iż może Pan również spróbować skontaktować się z autoryzowanym dealerem Volkswagena, który w razie potrzeby ma możliwość zgłoszenia się o poradę do importera."

Dodam, że moje ASO już wysyłało zapytanie do importera z takim samym skutkiem. Także sprawa wydaje się być przegrana. 

Dzwoniłem też do kliku firm zajmujących się modyfikacją elektroniki w autach grupy VAG i wszyscy mówią jednogłośnie, że od MIB3 aktywacja nowych funkcji jest tylko online. W jednej z nich powiedzieli mi, że sprzętowo auta bez możliwości aktywacji Appconnect niczym się nie różnią od tych z aktywowanym, a jedyna różnica to zablokowana możliwość aktywacji dla danego nr VIN na serwerze VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A miałem nadzieje, że jak mi się skończy gwarancja to wymienie MIB 3.1 na MIB 3.2 i będę w stanie kupić to w sklepie.... Przynajmniej tak myślałem po mailu który dostałem od nich jakiś czas temu:

Quote

W nawiązaniu do Pana zgłoszenia informujemy, iż pojazdy z systemem infotainment MOD3.1 wyprodukowane przed rokiem modelowym 2021 (np. Passat z MOD3.1, ale rocznik modelowy 2020) nie są ani zdolne do aktualizacji, ani nie będą w przyszłości, gdyż nie są wyposażone w odpowiednie podzespoły. W związku z tym funkcje w ramach We Upgrade nie pojawiają się jako opcje do zakupu dla Pana pojazdu.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności