Marcin_1980 Zgłoś #1 Napisano 3 Listopada 2019 Cześć, zgłosiłem się do ASO z problemem z dźwiękiem w głośnikach drzwi prawych. Po uruchomieniu pojawiają się szumy i nic nie gra. ASO wbiło numer VIN w system i mówią, że mają rozwiązanie: "akcja serwisowa". Cała akcja polegała na wymianie oprogramowania i problemy miały zniknąć. Jak pewnie się domyślacie, aktualizacja kompletnie nic nie dała. Szumy i problemy z dźwiękiem są nadal. Dodatkowo jako bonus, po aktualizacji sprzęt zaczął się wieszać, ma problemy z uruchomieniem CarPlay. Ostatnio tak się zawiesił, że musiałem wyłączyć zapłon. Dodatkowo nawigacja wywaliła komunikat o niezgodności map czy coś takiego. To było wczoraj. Dziś rano odpalam, navi działa bez problemu, z dźwiękiem nadal problemy. Ktoś ma pomysł co jest powodem i jak to ogarnąć? Papudruny w ASO, znając życie, zaproponują mi wymianę połowy samochodu na zasadzie "chybił - trafił". Po aktualizacji i zaraz po uruchomieniu wchodząc do menu nie widać wersji systemu. Dopiero po jakimś czasie jak wejdzie się w menu widać jaka jest wersja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #2 Napisano 3 Listopada 2019 Podobne problemy miałem , ale w starym rns510 , dysk twardy miał uszkodzone bat sektory. W mib to być może pamięć flash , lub jeszcze coś innego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_1980 Zgłoś #3 Napisano 7 Listopada 2019 Sprawdziłem wersję oprogramowania na nalepce urządzenia, jest identyczna z tą, którą pokazuje "informacja o systemie", czyli po aktualizacji oprogramowania w ASO, jest ono takie samo jak było fabrycznie ?. Pojechałem dziś do serwisu, żeby zapytać na czym polegała akcja serwisowa i jakie powinno być oprogramowanie, skoro w urządzeniu nic się nie zmieniło, a jest nawet gorzej (bo zaczęło się zawieszać). Pracownik serwisu wspiął się na wyżyny swojego fachu, powiedział, że on się na tym nie zna, nie wie jakie powinno być oprogramowanie, nie wie czego dotyczyła akcja serwisowa i oni tylko podłączają komputer i coś tam się instaluje. Jak dopytałem dlaczego jest to co było skoro coś instalowali, dowiedziałem się, że widocznie tak musi być, a skoro nie działa to coś pewnie jest zepsute... a tak w ogóle to nie mają elektronika i nie mają jak sprawdzić. Ręce opadły. W jakim celu istnieje serwis autoryzowany, skoro ja jako klient muszę się na własną rękę doktoryzować z tematu i jeszcze później użerać się z dyletantem w serwisie, żeby coś zrobił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #4 Napisano 7 Listopada 2019 Raczej nie wykonali aktualizacji , lub nie udało się przeprowadzić z powodu uszkodzenia twojego MIB .Mi też proponowano wykonanie akcji , choć mam inny numer jednostki , nie byli w stanie wyjaśnić co ma to poprawić więc nie zgodziłem się , tym bardziej że mam nieoficjalnie odblokowane inne funkcje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #5 Napisano 7 Listopada 2019 Co wy mówicie aktualizacja była, widać że została zmieniona litera C na J. Zmiany były delikatne i nr softu został . Można spróbować wgrać inny soft z innym numerem na stole. Moim zdaniem fiksuje radio i trzeba podmienić inną jednostke żeby przekonać się na 100% co jest grane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_1980 Zgłoś #6 Napisano 8 Listopada 2019 Też myślę, że radio fiksuje, bo jak nim potrząsnąć to problem znika. Teraz pojawia się pytanie, czy jest to do naprawienia, bo zakup nowej, czy używanej jednostki delikatnie mówiąc jest ekonomicznie nieuzasadniony... Temat ogarnięty. Wysłałem jednostkę centralną do Komtel Serwis, po paru dniach odesłali naprawioną. Póki co wszystko działa bez zarzutu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach